quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dan druk ik wel een plaatje van internet in de cd-hoes. Waar heb je de nzb staan?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Rnie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ja serieus. Ik stond in de projector ruimte (gruwelijke Barco's damn) en daar lag hij, de HDD. Ik moest hem aanraken.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef Breuls het volgende:
[..]gelukkig, want ik ben zo'n type die het gewoon niet kan laten op spoilertags te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
http://www.latimes.com/en(...)0719,0,7473412.storyquote:Potent, persuasive and hypnotic, "The Dark Knight Rises"has us at its mercy. A disturbing experience we live through as much as a film we watch, this dazzling conclusion to director Christopher Nolan's Batman trilogy is more than an exceptional superhero movie, it is masterful filmmaking by any standard. So much so that, its considerable 2-hour, 44-minute length notwithstanding, as soon as it's over, all you want to do is see it all over again.
Fffuuuuuuquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
http://www.latimes.com/en(...)0719,0,7473412.story
Mjah, de rating daar kun je meestal pas na een paar weken echt serieus nemenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:44 schreef maniace het volgende:
Je kan ieder geval de fanboys flink actief zien op imdb.
Alleen maar 10en
Heb je buiten een filmposter gefilmd?quote:
Moviemeter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef maniace het volgende:
Klopt maar ik zie het alweer helemaal hetzelfde gaan als met The Dark Knight. Die stond ook enkele weken op 1 en werd gedomineerd door fanboys (zowel Nolan als Batman). Jammer gewoon dat e rniet objectiever gekeken kan worden door mensen.
Maar ja we zullen er maar vanuit gaan dat het de shit is en een 10 waard is. Morgen weet ik meer.
tip: hecht gewoon geen waarde aan dat soort lijsten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef maniace het volgende:
Klopt maar ik zie het alweer helemaal hetzelfde gaan als met The Dark Knight. Die stond ook enkele weken op 1 en werd gedomineerd door fanboys (zowel Nolan als Batman). Jammer gewoon dat e rniet objectiever gekeken kan worden door mensen.
Maar ja we zullen er maar vanuit gaan dat het de shit is en een 10 waard is. Morgen weet ik meer.
tip2: vorm je eigen mening en maak je niet druk of anderen een door jou geliefde film ook kunnen waarderen. Als jij van de film geniet, dan geniet jij van de film!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
tip: hecht gewoon geen waarde aan dat soort lijsten.
Ze hebben gewoon een verkeerd plaatje opgenomen in de screenshots linksboven. 1 van die fanboys dingen van een jaar geleden waar een vraagteken op staat (Riddler)quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Feanatieke het volgende:
http://www.pathe.nl/film/7114/the-dark-knight-rises
Let eens op de kijkwijze! Hoe geniaal! (via MovieMeter)
Niet teveel suiker in 1 keer eten, dan word je eerst hyper en daarna slaperig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:20 schreef Mijtthas het volgende:
Opgebleven tot half 5, 6 uurtjes geslapen daarna. Vanavond wil ik ook nog wat uurtjes slaap, hopelijk blijf ik dan wakker bij de marathon!
Verder nog tips, eten / drinken waar je van wakker blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |