zolang die goed warm is gereden kan zo een motor best wat hebben lijkt mij. Plus aan te weinig onderhoud zal het niet liggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Dat zou kunnen, heb ik geen idee van, die betrouwbaarheid.
Je moet bij zo'n leasert ook geluk hebben. Je hebt volgens mij twee groepen rijders: de jonge kerel die dat ding compleet aftrapt, en de jonge, hippe vrouw die graag een BMW wil rijden, maar niet vol doortrapt. Zo'n diesel moet je hebben, dan kun je er nog wel wat bij zetten
Het werkt! Simpele mp3-speler eraan gehangen en uiteindelijk een kabeltje in Duitsland besteld via eBay, want Amazon bezorgde dit artikel niet in NL . Hoe dan ook, voor iets meer dan vijf tientjes, nu een prima oplossing! Alleen het kabeltje dat nu uitkomt in de asbak nog eens goed wegwerken. Maar dat moet ik met de kabel van m'n dashcam ook nog steeds...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Iemand ervaring met een AUX-aansluiting in een E46?
Zag dit op Amazon:
http://www.amazon.com/BMW(...)00XM/ref=pd_sxp_f_pt
Voor 30 euro thuisbezorgd, dat valt mee. Geen geklungel met Densions die niet altijd goed werken. Lekker onder de middentunnel door leggen en dan laten uitkomen in de bak onder de armsteun. Prima oplossing denk ik. Moet ik alleen nog een goede mp3-speler kopen die erop aangesloten kan worden
Same. Niet handig om 250 te rijden als het brandstoflampje al brandt. Ik belandde uiteindelijk ergens midden in de nacht bij een huis in een dorp in Duitsland met de vraag: "Entschuldigung, gibt es hier auch ein tankstelle? Ich habe keine benzin mehr"quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je voor zuinig gaat, moet je sowieso geen 123d, maar een 116d of een 118d kopen. Dat scheelt wel. Want zuinige mensen gebruiken de pk's meestal toch niet .
Of: de tank was leeg en het was krap aan tot de volgende pomp. Best slim eigenlijk. Ik weet nog wel dat mijn teller ooit op vier streepjes stond terwijl ik 160 reed en er geen pomp in zicht was, dat was niet zo handig
1 seriequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef Fer het volgende:
Als Turquaz zijn Golf zat is bouwt ie vast wel ooit een 130d, met rechte pijpen.
Ik heb er al eens 64 liter in gekregen, dus het kan ergerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb ook ooit gehad die - - - - aangaf, toen ik ging tanken kon er 62l in terwijl de specs max. 63l zeggen dus eigenlijk zat er nog een liter....
waarom, er zit toch een filter tussenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er al eens 64 liter in gekregen, dus het kan erger
En nu wachten tot de eerste roept dat het slecht is om je tank leeg te rijden
Bij een diesel zou ik dat inderdaad iets minder snel doen. Veel hogere compressie, gaat veel sneller stuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
waarom, er zit toch een filter tussen
Heb ik ook wel eens last van Ga je toch rustiger van rijden....quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb ook ooit gehad die - - - - aangaf, toen ik ging tanken kon er 62l in terwijl de specs max. 63l zeggen dus eigenlijk zat er nog een liter....
Een diesel moet je niet leeg rijden inderdaad. Dit soort akkefietjes gebeuren me meestal als ik niet oplet. Dan brandt dat lampje al even en ben ik er aan gewend...waarschuwingseffect is dan weg . Gelukkig nog nooit helemaal leeg gestaan, want dan rij ik inderdaad een dieselpomp van 1.500 euro aan gort.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb gelezen dat het voor een diesel heel wat schadelijker kan zijn dan benzine. Jij hebt toch een diesel mikkie? Tssk tssk SLOEBER gewoon op tijd tanken, desnoods op de snelweg
Dan zit je toch ook met het zweet in je bilnaad achter het stuur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:07 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van Ga je toch rustiger van rijden....
[ link | afbeelding ]
De ergste keer was de dag dat ik hem in ging ruilen voor de Z4 (dit was de e92). Toen moest ik nog +- 10 km naar de dealer en sprong die op ---- Maar toen kwam ik er achter dat er na ---- nog zeker voor 10 km rustig rijden in zitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zit je toch ook met het zweet in je bilnaad achter het stuur?
Heb het eens gehad met een Focus: bij elke 200 meter filerijden deed de BC er een km af, en reed ik uiteindelijk ook op dieseldampen... Dat was geen pretje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |