Schilderswijk den haag jongequote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En wat voor een inteelt kolonie is dit dan?
WW geldt toch pas vanaf 23? Altijd zo verneukt dat kortetermijn geheugen, geen zin om rechtboeken erbij te pakken en te zoeken.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Funkybot. Fuck yeah.
De WW geldt volgens mij vanaf het moment dat je 18 bent en gewerkt hebt. Bijstand geldt pas vanaf 27quote:Op maandag 16 juli 2012 13:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
WW geldt toch pas vanaf 23? Altijd zo verneukt dat kortetermijn geheugen, geen zin om rechtboeken erbij te pakken en te zoeken.Dacht tevens dat je minimaal een X aantal jaar moest werken alvorens recht op WW. Je zit dus eigenlijk gewoon de bijstand bedoel je?
Oke dan zat ik er compleet naast.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:32 schreef Piethur het volgende:
[..]
De WW geldt volgens mij vanaf het moment dat je 18 bent en gewerkt hebt. Bijstand geldt pas vanaf 27
Bijstand is 27 jaar, als je onder de 27 jaar een uitkering krijgt is dat de WIJquote:Op maandag 16 juli 2012 13:39 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Oke dan zat ik er compleet naast.alhoewel jij heto ok niet zeker weet.
Edit, toch even nagezocht.
Allebei vanaf 18 icm enekle voorwaarden/eisen.
Dat klinkt behoorlijk hip en eigentijds.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:40 schreef Piethur het volgende:
[..]
Bijstand is 27 jaar, als je onder de 27 jaar een uitkering krijgt is dat de WIJ
Wet Investeren in Jongeren, is super hip inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2012 13:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk hip en eigentijds.
en WIJ stat voor? Op een legitieme website stond hierover namelijk neits vermeld.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:40 schreef Piethur het volgende:
[..]
Bijstand is 27 jaar, als je onder de 27 jaar een uitkering krijgt is dat de WIJ
alleen d emensen die kunnen werken mar gewoon uitgkering trekken mogen van mijn part worden afgeschoten.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef ssebass het volgende:
Trots zijn op het feit dat je moet worden onderhouden door andere mensen... Vroeger gingen die mensen gewoon dood. In andere landen overigens nog steeds.
Wet Investeren in Jongeren, soort bijstand maar dan met leer- en opleidingvoorwaarden.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
en WIJ stat voor? Op een legitieme website stond hierover namelijk neits vermeld.
even ter info voor mezelf
Waarom zou je voor een minimum loon gaan werken en al je aanvullingen opgeven als je ook thuis kan zitten en allerlei toeslagen krijgt, je lijkt wel gek.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
alleen d emensen die kunnen werken mar gewoon uitgkering trekken mogen van mijn part worden afgeschoten.
gewoon werken met je flikker.
Ik begrijp dat wel, daarom zou de overheid moeten ingrijpen om die verschillen groter te maken. Je hebt zelfs uitkering bonusjes --> stel je hebt bijv. 5 jaar uitkering, dan krijg je een bonus omdat je al 5 jaar een uitkering hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een minimum loon gaan werken en al je aanvullingen opgeven als je ook thuis kan zitten en allerlei toeslagen krijgt, je lijkt wel gek.
Dat is de langdurigheidstoeslag, je uitleg klopt alleen niet helemaal. Die krijg je namelijk als je al 60 maanden rond het bestaansminimum zit, niet als je al 60 maanden een uitkering hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, daarom zou de overheid moeten ingrijpen om die verschillen groter te maken. Je hebt zelfs uitkering bonusjes --> stel je hebt bijv. 5 jaar uitkering, dan krijg je een bonus omdat je al 5 jaar een uitkering hebt._____________!!!!
Je kan ook te raden gaan bij jezelf; had je maar beter je best moeten doen op school en/of je werk.
Desalniettemin begrijp ik je standpunt, ik zou wellicht hetzlfde doen. immers, waarom 40u werken als je met helemaal nietsdoen hetzelfde op je rekening krijgt bijgeschreven.
Daarom moet de overheid hier dus iets aan doen, vind ik.
Ik ben er niet zo in thuis, ging om het idee dat je een toeslag krijgt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat is de langdurigheidstoeslag, je uitleg klopt alleen niet helemaal. Die krijg je namelijk als je al 60 maanden rond het bestaansminimum zit, niet als je al 60 maanden een uitkering hebt
Ah, King of the Jungle meldt zich hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef ssebass het volgende:
Trots zijn op het feit dat je moet worden onderhouden door andere mensen... Vroeger gingen die mensen gewoon dood. In andere landen overigens nog steeds.
Ik snap je verontwaardigheid, keek er zelf ook vreemd van op en vindt het ook vreemd dat het kabinet deze niet heeft wegbezuinigdquote:Op maandag 16 juli 2012 14:50 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo in thuis, ging om het idee dat je een toeslag krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |