Oh... Het antwoord op je vraag is "ik", pardonquote:Op maandag 16 juli 2012 09:07 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Hahahaha! Jij wint!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:12 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Oh... Het antwoord op je vraag is "ik", pardon
Dat begrijp ik volkomen. Werk dat verschil kan maken en superspannend is. Zou er voor tekenen.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat sommige mensen een baan nemen waarbij je je leven niet zeker bent, zoals reporter voor het NOS journaal in Syrie ofzo..
Ik mail dit even door naar je gemeentequote:Op maandag 16 juli 2012 01:14 schreef Phalon het volgende:
Ik heb zelf een paar jaar in de bijstand gezeten en ik werd niet minder vrolijk om.
Heerlijk die vrije tijd.
Af en toe wel eens zo'n zeurpiet van de gemeente met z'n vervelende Work First projectjes, maar ach, ziek melden en zeggen dat je last van je rug hebt doet wonderen. Lijmtubes en schroefjes inpakken is voor de mongooltjes onder ons.
Ik ken genoeg mensen die gewoon lekker een uitkering genieten, eentje daarvan zit in de Wajong, die gast mankeert niets. Kan elke dag blowen en achter z'n pc zitten gamen. Weer een andere kan de hele dag lekker knutselen rond en in z'n huis.
Veel vrije tijd, dat mis ik. Het is niet eens dat je veel geld nodig bent om sommige dingen te doen, alleen een hoop vrije tijd. Zo heb ik altijd nog wel keyboard willen leren spelen, om eigen trance/techno/eurodance te maken. Maar ja, geen tijd he.
Ik ben trouwens nu niet werkloos hoor, maar soms denk ik er wel aan.
Want? Hij werkt gewoon hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:22 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Ik mail dit even door naar je gemeente
Niks daarvan! Talloze gezegden spreken je tegen.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:58 schreef Phalon het volgende:
Zonde van je gezonde leven om het te verspillen aan werken
Papiersneetjes niet meegerekendquote:
Oh de ironie... de belangrijkste reden om te werken is toch wel dat je zélf de regie in handen hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:32 schreef Hallmark het volgende:
Hup, in het gelid. Jij moet geld verdienen en belasting betalen, zodat de heren bankiers met jouw centen kunnen schuiven, de heren van het pensioenfonds kunnen beleggen in wapenfabrikanten, en dat de vrijmetselaars allerlei schimmige beslissingen achter de schermen kunnen nemen.
TERUG HET HOK IN, TS! ARBEIDEN, JIJ PROLEET!
Goeie serie, moet je My Friends Hot Sister maar eens bekijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 02:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
ok heb wel net afgetrokken op My.Friends.Hot.Girl.XXX.DVDRip.XviD-STARLETS
Klopt, al die mensen die hier zeuren over functioneringsgesprekken enz. Begin dan gewoon lekker voor jezelf en dan ben je je eigen baasquote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Zeur eens niet zo; zelfs met mijn vakkenvullerbijbaantje zou ik al ruim 2000 euro per maand verdienen (bruto) als ik fulltime werk.
Het punt is vooral dat voor de rest zo'n beetje iedereen dan wel aan het werk is/bij colleges zit. In m'n eentje verveel ik me dood.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Levolution het volgende:
Van die mensen die niets beters dan werken kunnen verzinnen.
"Ja als ik thuis zou zitten zou ik me kapot vervelen hoor." Betekent dat niet gewoon dat je zielloos bent? Niks kunnen verzinnen om jezelf te vermaken. Wat ben je dan voor robot?
Je hebt het verdiend die uitkering. Iemand met zulke gedachten moet wel mentaal gehandicapt zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:58 schreef Phalon het volgende:
Ey, ik word zo moedeloos van mensen die altijd maar roepen "je moet werken","werken is goed voor","werk krijg je ritme van","werk geeft status"....
Wat heb je aan werk als je nauwelijks boven het minimum uitkomt, en dat iemand die in soos loopt nog beter af is dan jij?
Eensch zien; 1000 a 1100 euro netto in de maand, betekend net geen kwijtschelding gemeentelijke belastingen, verminderde huurtoeslag, minder vrije tijd en geen enkel extraatje die onze werkloze medemens wel heeft.
Vaste contracten krijg je toch bijna niet meer, dus een huis kopen zit er toch niet in, bijkomend dat banken toch al stukken moeilijker doen.
Waarom blijven werken? Werk geeft mij geen voldoening, werkritme heb ik niet nodig, die kan ik zelf wel creëren, sociale contacten? Die zoek ik zelf wel. Status? Who cares? Moet ik de buren laten zien dat ik een Audi A6 heb? Hoeft voor mij niet.
Zonde van je gezonde leven om het te verspillen aan werken, je leeft maar 1 keer en dan moet je vooral 40 uur per week iets tegen je zin in gaan doen. Hoeveel mensen hier noemen hun werk ook gelijk hun hobby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |