Dat je geweldig bezig bent natuurlijkquote:
Dat scheelt. Had zomaar over werklozen kunnen gaan als je het mij vraagt!quote:Op maandag 16 juli 2012 08:11 schreef Twiitch het volgende:
Werkeloze mensen sterven eerder, worden vaker ziek en zijn vaker depressief.
Klopt, met 'vrouwen' is het een heel ander verhaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat laatste is dus niet waar, als je niets doet vinden ze je juist interessant. Rebels enzo. Verzin er een mooi anti-gevestigde orde verhaal bij en ze staan voor je neus de vloer nat te druppelen.
ga eens werken manquote:Op maandag 16 juli 2012 08:12 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dat scheelt. Had zomaar over werklozen kunnen gaan als je het mij vraagt!
Was de bedoeling man.quote:
Dat verklaart dan een hoop. Ik altijd maar denken dat het mn ogen warenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat laatste is dus niet waar, als je niets doet vinden ze je juist interessant. Rebels enzo. Verzin er een mooi anti-gevestigde orde verhaal bij en ze staan voor je neus de vloer nat te druppelen.
Werkende mensen hebben geen tijd voor ziekte, depressie of doodgaan. Er moet brood op de plank.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:11 schreef Twiitch het volgende:
Werkloze mensen sterven eerder, worden vaker ziek en zijn vaker depressief dan de werkende mensch.
Of ze gaan wel gewoon net zo snel dood maar hun lichaam sleept zichzelf nog enkele jaren door de routine heen.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Werkende mensen hebben geen tijd voor ziekte, depressie of doodgaan. Er moet brood op de plank.
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Werkende mensen hebben geen tijd voor ziekte, depressie of doodgaan. Er moet brood op de plank.
Zo rond hun 30e, bij de gefortuneerden althans.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Of ze gaan wel gewoon net zo snel dood maar hun lichaam sleept zichzelf nog enkele jaren door de routine heen.
Bij ambtenaren zou het nog zo kunnen zijn dat gewoon niemand merkt dat ze dood zijn. Dat valt pas op als hij gaat stinken.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Of ze gaan wel gewoon net zo snel dood maar hun lichaam sleept zichzelf nog enkele jaren door de routine heen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:29 schreef JudgeJudy het volgende:
Een hobby zou ik het niet willen noemen maar ik heb veel plezier in mijn werk. Ik werk overigens 4 dagen in de week. Normaliter 9 uur op een dag, maar dat wil nog wel eens langer worden. Als ik aan het eind van de maand mijn loonstrookje binnen krijg vind ik mijn werk alleen maar leuker.
En je komt op tv. Dat is voor veel mensen al genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:29 schreef JudgeJudy het volgende:
Een hobby zou ik het niet willen noemen maar ik heb veel plezier in mijn werk. Ik werk overigens 4 dagen in de week. Normaliter 9 uur op een dag, maar dat wil nog wel eens langer worden. Als ik aan het eind van de maand mijn loonstrookje binnen krijg vind ik mijn werk alleen maar leuker.
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En je komt op tv. Dat is voor veel mensen al genoeg.
Nee ik maak je laffe knipoogje belachelijkquote:
En het nut daar van is?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nee ik maak je laffe knipoogje belachelijk
Gestalte geven aan mijn emoties en opvattingen.quote:
Ah. Oké. En waarom was mijn knipoog laf?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:57 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Gestalte geven aan mijn emoties en opvattingen.
Laffe afsluiting van een verhaal over inkomen. Durf te staan voor je loonstrookquote:Op maandag 16 juli 2012 08:58 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
Ah. Oké. En waarom was mijn knipoog laf?
Wie zegt dat ik dat niet durf en waarom zou ik dat niet durven?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Laffe afsluiting van een verhaal over inkomen. Durf te staan voor je loonstrook
Het spat van je post af dat je het in geen geval in stijl kuntquote:Op maandag 16 juli 2012 09:03 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet durf en waarom zou ik dat niet durven?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Het spat van je post af dat je het in geen geval in stijl kuntJe krijgt daar geen tweede kans voor helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |