abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114253909
Heey!

Weten jullie een goeie site met voorbeeld sollicitatiebrieven die in het Engels zijn geschreven voor WO?

alvast bedankt!
pi_114253938
Je moet solliciteren voor het WO?
pi_114254036
En niemand zit te wachten op standaardbrieven.
pi_114254081
I know, maar ik wil wel even weten hoe dat er ongeveer eruit ziet, als voorbeeld dus
pi_114254345
Maar waar moet je voor solliciteren? Een baan op wo-niveau? Een wo-opleiding?
Heb je ooit al eens moeten solliciteren en ben je vervolgens uitgenodigd op gesprek of zelfs aangenomen?
Ja doei.
pi_114254678
Baan op wo niveau. Nee begin nu pas, maar hoop uitgenodigd te worden :)
pi_114254931
Schopje WGR dan maar :)
Ja doei.
  maandag 16 juli 2012 @ 00:29:30 #8
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114255266
Hoe een brief er uit moet zien heb je op het VWO wel geleerd. Ga niet anaal zitten doen over "moet de datum nu links of rechts", in het e-mail tijdperk wordt daar niet zo moeilijk meer over gedaan.

Wat wel belangrijk is is een goede motivatie die hun interesse triggert en natuurlijk moet je zorgen dat er geen spelfouten in staan. Verder: een begin, midden en einde. Basic stuff.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_114256123
Jaaa dat weet ik allemaal wel want ik schrijf ook gewoon sollicitatiebrieven in het Nederlands, maar ik zocht dis zo'n voorbeeld brief voor bijv sommige benamingen in t engels :)
pi_114264016
Zoek op "application letter example" of kijk eens op monsterboard (monster.co.uk) ofzo? Daar heb ik toen wat dingen uit gehaald. Of je kan als je op zoek bent naar specifieke woorden natuurlijk gewoon het woordenboek gebruiken :')
pi_114264493
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 00:55 schreef LovingMe het volgende:
Jaaa dat weet ik allemaal wel want ik schrijf ook gewoon sollicitatiebrieven in het Nederlands, maar ik zocht dis zo'n voorbeeld brief voor bijv sommige benamingen in t engels :)
Je solliciteert voor een WO baan, maar je kan niet eens zelf een voorbeeld sollicitatiebrief in het Engels vinden? 'voorbeeld sollicitatiebrief' vertalen naar het Engels een idee?
pi_114274324
Ook iets om rekening mee te houden: Britse en Amerikaanse sollicitatiebrieven verschillen als dag en nacht. En heb je alleen een brief nodig of ook een cv?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')