200 euro? Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef plopkweker het volgende:
Minimale alimentatie voor een minimum-inkomen is 200 euro. Evt. voorleggen bij je/een advocaat.
Dus? Tot je 21e heb je recht op dat geldquote:Op zondag 15 juli 2012 20:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben blij dat je überhaupt nog geld krijgt; je bent 18 en dus volwassen.
Mijn advocaat.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
200 euro? Hoe kom je daarbij?
Wie draagt er zorg voor jou, jijzelf of je moeder?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef n2012w het volgende:
[..]
Dus? Tot je 21e heb je recht op dat geld
quote:
Zo te zien ligt het ook helemaal aan jouw inkomen en het inkomen van de niet verzorgende ouder want een vast bedrag kan ik niet vinden via Google.quote:
Laten navragen voor mijn moeder die problemen hebt met de alimentatie voor mijn jongere broertje, en met de inkomen van mijn vader gaat het inderdaad niet goed.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo te zien ligt het ook helemaal aan jouw inkomen en het inkomen van de niet verzorgende ouder want een vast bedrag kan ik niet vinden via Google.
Complete onzin. Alimentatie wordt vastgesteld naar draagkracht en behoefte. Dat verschilt dus per situatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef plopkweker het volgende:
Minimale alimentatie voor een minimum-inkomen is 200 euro. Evt. voorleggen bij je/een advocaat.
Yep. Het is heel simpel, als de ex-partner die moet betalen geen luis heeft om dood te drukken, dan kan die alimentatie flink lager liggen... van een kale kip enzovoorts.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Complete onzin. Alimentatie wordt vastgesteld naar draagkracht en behoefte. Dat verschilt dus per situatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |