Guido vind ik niet echt een aso naam, mits het goed uitgesproken wordt en niet als Gwiedo met Engelse G.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Guido
Jerry
Jordy
Remco
Wesley
Davey
Ronny
Angelo
Ricardo
Jessica
Priscilla
Mandy
Angel
Soraya
Romana
Cheyenne
Destiny
Kimberly
Ik vraag me eigenlijk af wat er aso is aan Kimberly, Mandy, Davey en Wesley. Het zijn toch namen die je regelmatig hoort. Maar het zal wel zo zijn (helaas). Namen als Romana, Soraya, Priscilla, Angelo en Ronny zijn inderdaad echte aso-namen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Guido
Jerry
Jordy
Remco
Wesley
Davey
Ronny
Angelo
Ricardo
Jessica
Priscilla
Mandy
Angel
Soraya
Romana
Cheyenne
Destiny
Kimberly
Wat wil je nou horen dan? Wees niet zo onzeker, mensen gaan je heus niet afrekenen op je naam als jij verder een prima gast bent. Ik kan het mis hebben, maar ik heb sterk het idee dat jij altijd topics opent waarin je meningen van anderen vraagt over dingen, je ben volgens mij nogal bezig met hoe mensen over je denken of hoe je je zou moeten gedragen, probeer het een beetje te laten gaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:11 schreef Wesley92 het volgende:
Trouwens ik ben voor een Wesley (blijkbaar een echte aso-naam) wel erg apart. Ik ben een Wesley die:
- Niet drinkt
- Niet rookt
- Niet aan de drugs zit
- Altijd net gekleed is. Vaker zelfs in pak, ook vanwege mijn studie tot accountmanager
- Niet op straat rondzwerft
Eigenlijk kan dit dus echt niet. Eigenlijk moest ik precies het tegenovergestelde zijn. Haha.
Ik vind dat het asonamen zijn dus dan zij het asonamen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:52 schreef Wesley92 het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen aso-namen. Dit zijn ouderwetse namen, maar niks aso aan.
Lekker puhquote:Op maandag 16 juli 2012 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik vind dat het asonamen zijn dus dan zij het asonamen.
Echt, wat wil je nou horen?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:11 schreef Wesley92 het volgende:
Trouwens ik ben voor een Wesley (blijkbaar een echte aso-naam) wel erg apart. Ik ben een Wesley die:
- Niet drinkt
- Niet rookt
- Niet aan de drugs zit
- Altijd net gekleed is. Vaker zelfs in pak, ook vanwege mijn studie tot accountmanager
- Niet op straat rondzwerft
Eigenlijk kan dit dus echt niet. Eigenlijk moest ik precies het tegenovergestelde zijn. Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |