SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaaktOp dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Nee, maar jij vroeg waarom mensen het doen. Ik legde dat uit. Je maakt er nu een hele andere discussie van of het rechtvaardig is of niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh, dus dat geeft een soort van recht om elke Ajaxfan in 1 hoekje te proppen als 'gloryhunter'?
Ja he idd wat stom van me :pp !!!!1!!!!1quote:Op zondag 15 juli 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar jij vroeg waarom mensen het doen. Ik legde dat uit. Je maakt er nu een hele andere discussie van of het rechtvaardig is of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Touretappe verstoord door spijkers op parcours
FOIX - De renners in de Ronde van Frankrijk werden zondag gehinderd door kopspijkers op het parcours.
© ANP
Voor de top en in de afdaling van de Mur de Péguère reden zeker dertig renners lek.
Wedstrijddirecteur Jean-François Pescheux liet dat na afloop weten. ''Er lagen spijkers op de weg. We hebben de politie ingeschakeld.''
Cadel Evans reed maar liefst drie keer lek. Ook geletruidrager Bradley Wiggins moest van fiets wisselen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja he idd wat stom van me :pp !!!!1!!!!1Dat zei ik ook niet, maar ga maar stoer doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal met jou communiceren is schijnbaar onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist ik al, fijne dag nog!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:52 schreef RavioliPunch het volgende:
Nah, in plaats van nu moeilijk doen ga ik nu genieten van het weer hier. Jij hebt gelijk, oke?![]()
Veel succes nog.
Geen spullen jatten he!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga lekker naar buiten met mijn maatjes. Auf Wiedersehen
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar ga maar stoer doen.
Normaal met jou communiceren is schijnbaar onmogelijk.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nee, doe ik nooit, hoe kom je daarbij?quote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had het over die mensen die spijkers neerleggen. Niet over Stijn
JAJAJ MAAK DAT DE KAT WIJS!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had het over die mensen die spijkers neerleggen. Niet over Stijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |