SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel negers zo'n verlepte stem kunnen hebben als Lil Wayne.If not now, then when.![]()
Wie nog meer dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel negers zo'n verlepte stem kunnen hebben als Lil Wayne.
Komt trouwens hierdoor, als je erop Googled zie je pics van dat spul.. En van Lil Wayne.
![]()
God dammit I'm a genius.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio komt altijd met harde visuals voor z'n nummers.
full stops and exclamation marks![]()
Zo veel zijn het er toch niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel negers zo'n verlepte stem kunnen hebben als Lil Wayne.Feyenoord Rotterdam![]()
Young Money, yeahquote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel negers zo'n verlepte stem kunnen hebben als Lil Wayne.
Throw dirt on me and grow a wildflower
But it's fuck the world, get a child out her
Yeah, my life a bitch, but you know nothing 'bout her
Been to hell and back, I can show you vouchersquote:![]()
![]()
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel mensen zijn muziek muziek kunnen noemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als kanker een artiest was.Deathlift or Die.![]()
Zullen we onze vete even beslechten?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel mensen zijn muziek muziek kunnen noemen.
Als kanker muziek was.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Bazige track is bazig.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel mensen zijn muziek muziek kunnen noemen.
Als kanker muziek was.
Perfecte muziek om te curlen.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 15-07-2012 16:43:17 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Na het eten ja?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zullen we onze vete even beslechten?
Ik ben een diesel.Deathlift or Die.![]()
Dan ben ik naar The Pharcyde. Er van uitgaande dat je een burgerlijke lul bent die om 6 uur eet.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Weet ik. Maar ik had het juist net weggehaald. Was te laatquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik eet iedere 2 uur, dus rond 6en zal ik idd wel aan het eten zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan ben ik naar The Pharcyde. Er van uitgaande dat je een burgerlijke lul bent die om 6 uur eet.dan komt het later, ben nu niet in de gelegenheid.
Deathlift or Die.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu m'n bed uit om te koken en een slechte chick flick avond houden met vriendinnen
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: