Incapabele mensen altijd. Altijd zo star. Gewoon duidelijk dat hier terecht protest is.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo'n "Jurylid" hoorde ik op de Stream ook zeggen: "It's not our problem" of iets
Idd! Met zo'n enorme teleurstelling toch helder genoeg blijven.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
Facking mooi
Wel scherp dat je dit weet.
ZDF iig en misschien BBC?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Is dit ook ergens op tv te volgen i.p.v. stream?
Olympische gedachte en zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:22 schreef DeeBee het volgende:
Dit soort shit.
Bij schermen.![]()
Olympische Spelen.
Promotie voor de sport dmv rellenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef Tornadovis het volgende:
Ik schakel in tijdens de laatste 5 seconden vd wedstrijd. Eerste 5 seconden van mijn leven dat ik schermen kijk, gebeurt er dit...
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef Columbiafan het volgende:
Is er echt een sit down aan de hand nu?(heb geen beeld)
Ik schakelde in toen er 1 seconde op de klok stond. Volgde het vervolgens niet, maar toen zag ik ze een kwartier later nog altijd discussieren.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef Tornadovis het volgende:
Ik schakel in tijdens de laatste 5 seconden vd wedstrijd. Eerste 5 seconden van mijn leven dat ik schermen kijk, gebeurt er dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |