Daar kwam het op neer ja, als sportliefhebber wist hij het ook niet zeker.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:19 schreef heywoodu het volgende:
Hoorde ik de Duitser op ZDF nou zeggen dat hij ook behoorlijk twijfelt of het wel eerlijk is dat de Duitse gewonnen heeft?
Neem aan dat je officieel protest in kan dienen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:19 schreef Yonjuuni het volgende:
Pff, wat een bullshit zeg. Kunnen de Koreanen nog een (nieuw) protest indienen?
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo'n "Jurylid" hoorde ik op de Stream ook zeggen: "It's not our problem" of iets
Ik was dus niet de enige die dat hoordequote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo'n "Jurylid" hoorde ik op de Stream ook zeggen: "It's not our problem" of iets
Incapabele mensen altijd. Altijd zo star. Gewoon duidelijk dat hier terecht protest is.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Idd! Met zo'n enorme teleurstelling toch helder genoeg blijven.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
Facking mooi
Wel scherp dat je dit weet.
ZDF iig en misschien BBC?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Is dit ook ergens op tv te volgen i.p.v. stream?
Olympische gedachte en zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:22 schreef DeeBee het volgende:
Dit soort shit.
Bij schermen.![]()
Olympische Spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |