SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
hoe ver nog? kan niet kijken momenteel. maar er is een col van 3de op 20km van de streep ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef Thorb het volgende:
@Green deze 8![]()
Gilbert (BMC), Gautier (EUC), Izaguirre (EUS), Minard (ALM), Vorganov (KAT), Casar (FDJ), Sanchez (RAB) and Velits.
Ik ben de baas natuurlijkquote:
Je moet echt voetballen om het bij te houden hoor. Ik heb een jaar niet gevoetbald maar in het begin raakte ik alles verkeerdquote:Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
kan wel kloppen ja
ik ga nu verhuizen naar waar ik vroeger woonde en heb weer zin om te gaan voetballen daar, nu 2 jaar stilgelegen, maar wel thuis alles bijgehouden
ik ben ook cb, zie mij als vertonghen, de laaste man met een keiharde trap (maar wel wat minder pace, ben meer van de uithouding, maar als ik later in FIFA zit komt er ook minder haat he!)quote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben de baas natuurlijk
[..]
Je moet echt voetballen om het bij te houden hoor. Ik heb een jaar niet gevoetbald maar in het begin raakte ik alles verkeerdwel in mijn 1e competitie wedstrijd een keurige goal gemaakt
bal afpakken, mannetje uitgekapt en vanaf randje 16 de bal met links over de keeper gestift. Ik moest spits staan en dat voor het eerst van mijn leven
normaal altijd mid mid of laatste man.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ben ook cb, zie mij als vertonghen, de laaste man met een keiharde trap (maar wel wat minder pace, ben meer van de uithouding, maar als ik later in FIFA zit komt er ook minder haat he!)
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ben ook cb, zie mij als vertonghen, de laaste man met een keiharde trap (maar wel wat minder pace, ben meer van de uithouding, maar als ik later in FIFA zit komt er ook minder haat he!)
Nee, prachtigquote:
Even quoten hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]ik ben ook een verdediger als vertonghen
lekker inschuiven en moet het van mijn voetballend vermogen hebben. Jammer dat ik mij met hem moet vergelijken maar ik heb ook zo'n speelstijl.
Idd, bij die PSV klootzakjes past hij er mooi tussenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, prachtig [ afbeelding ] Liever naar PSV dan naar ajax
haha ik vind het best lekker dat ik me met hem mag vergelijkenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
lekker inschuiven en moet het van mijn voetballend vermogen hebben. Jammer dat ik mij met hem moet vergelijken maar ik heb ook zo'n speelstijl.
Dan had hij naar ajax moeten gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 13:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Idd, bij die PSV klootzakjes past hij er mooi tussen
Vermaelenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
obvious trollquote:Op zondag 15 juli 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan had hij naar ajax moeten gaan [ afbeelding ] Liever naar PSV dan naar ajax. ajax is toch geen concurrent komend seizoen.
Dat vind ik nog wel een sympathieke kerelquote:
Wattanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |