Ik zou waarschijnlijk wel sporten als ik tijd had om er frequent mee bezig te zijn. Maar op het strand ben ik toch echt om te relaxen en kleur te krijgen, wat helaas tergend langzaam gaat..quote:Op zondag 15 juli 2012 19:56 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe sportief zijn jullie eigenlijk???? Of liggen jullie alleen maar als jullie op een strand zijn?
Oh, die onderstequote:Op zondag 15 juli 2012 19:54 schreef Cavalinho het volgende:
Andere types:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen tijd om te sporten, ben met mijn huis bezig, dus krijg beweging genoeg.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:56 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe sportief zijn jullie eigenlijk???? Of liggen jullie alleen maar als jullie op een strand zijn?
Je wordt vroeg oud en de kans op huidkanker is erg groot.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:01 schreef Cavalinho het volgende:
@cyan9 :Als je sport op het strand krijg je sneller kleur, want zweet en alle kanten worden beschenen... Wel goed blijven tanken trouwens, je raakt natuurlijk wel snel uitgedroogd anders.
Die ken ik verder niet. Is niet mijn type, maar hey, ik wil ook wel een ander een plezier doen...quote:
Zit wat in. Maar ALS je wilt kleuren, doe je het zo het snelst. En je kunt ook smeren natuurlijk. En naverzorging doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wordt vroeg oud en de kans op huidkanker is erg groot.
Nietquote:
Ik kom gewoon niet aanquote:
Ik zeven kiloquote:Op zondag 15 juli 2012 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ik ben twee broekmaten afgevallen de afgelopen maanden, maar er moet nog een beetje af en wat meer spieren. Maar ik heb besloten om van de zomer te fietsen/lopen en dan in het najaar een sportschool te zoeken.
Behalve bij de dokter sta ik nooit op de weegschaal.quote:
Ik heb zes jaar in Amerika gewoondquote:
dan nog niet, ik heb gewoon de juiste oudersquote:
Je ben de Dertig voorbij, het oud en zwaarder worden gaat nu beginnen. Vanaf nu is het bergaf, geloof me, heb het zelf ervaren.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Behalve bij de dokter sta ik nooit op de weegschaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |