SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
MarryMouse: Nee
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 0% gewijzigd door m.k op 15-07-2012 01:06:06 ]Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik moet hiervan huilenquote:
Om je te troosten de post grafiek wat aangepast.quote:
Tien bitterballen voor jouquote:Op zondag 15 juli 2012 00:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Om je te troosten de post grafiek wat aangepast.
Neequote:Op zondag 15 juli 2012 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje, wat een boeiende dialoog hadden Esses en m.k. op het einde van het vorige topic
Neequote:
Duidelijkquote:
Ben aan het terugschakelen naar communiceren op het niveau van een kind, heb gemerkt dat dat goed werktquote:
Ja dat mag. Gewoon m.k schoppen.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Ben aan het terugschakelen naar communiceren op het niveau van een kind, heb gemerkt dat dat goed werkt
m.k.quote:
Hij hoeft niet terug te schakelen. Reeds aangeleerde vaardighedenquote:
Of C4 uit abo hier heen rammen.quote:[..]
m.k.21 juli
Terug schakelen naar een reeds geleerde vaardigheidquote:Op zondag 15 juli 2012 01:03 schreef Esses het volgende:
Hij hoeft niet terug te schakelen. Reeds aangeleerde vaardigheden
Je hebt nog steeds geen aan de reeds aangeleerde vaardigheden superieure vaardigheden laten zien...quote:Op zondag 15 juli 2012 01:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Terug schakelen naar een reeds geleerde vaardigheid
Wellusquote:Op zondag 15 juli 2012 01:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen aan de reeds aangeleerde vaardigheden superieure vaardigheden laten zien...
En nu denkt C4 dat ik meelees in abo.. Hell no. Nibb-it stuurde me netquote:Op zondag 15 juli 2012 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
m.k. wees eens even lief![]()
C4 heeft vakantie dus laat zich hier niet heen trappen om de OP aan te passen
Je staat er in hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
m.k. wees eens even lief![]()
C4 heeft vakantie dus laat zich hier niet heen trappen om de OP aan te passen
o... mijn... god...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |