Je leest het heel vaak hier, dus een topic zodat mensen weten waar het op slaat is niet verkeerd, toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:26 schreef Trebo het volgende:
Moest je daar nou echt een topic voor openen?
alleen Bang_bros zegt hetquote:Op zondag 15 juli 2012 00:29 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je leest het heel vaak hier, dus een topic zodat mensen weten waar het op slaat is niet verkeerd, toch?
Is dat Engels dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:34 schreef JennaSometimes het volgende:
Maatje of letterlijk: Mijn man. Iemand met basis kennis van Engels zou dit moeten snappen.
Het lijkt er enigzins op.quote:
Maar 't is het niet dus terechte vraag van Tropanzia.quote:
Ratel is een slijmbal bij Tropanzia, kortom ze wil seksenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar 't is het niet dus terechte vraag van Tropanzia.
Omdat ik het met Tropanzia eens ben?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ratel is een slijmbal bij Tropanzia, kortom ze wil seksen
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat ik het met Tropanzia eens ben?
Hoe kortzichtig ben jij dan simpele droplul.
Autistquote:Op zondag 15 juli 2012 00:29 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je leest het heel vaak hier, dus een topic zodat mensen weten waar het op slaat is niet verkeerd, toch?
Niet weten wat autisme isquote:
wil je neuken?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet weten wat autisme is_____!!!!!!!!!!
Laat me je geven daar u mij distangieerd/distantieerd/t/d van mijquote:Op zondag 15 juli 2012 02:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet weten wat autisme is_____!!!!!!!!!!
Nu niet lieverd.quote:
Ik zal jou er eens een geven. Op je bakkes of in je maag, zeg het maar.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:34 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Laat me je geven daar u mij distangieerd/distantieerd/t/d van mij
waarom wil je niet neukenquote:Op zondag 15 juli 2012 02:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu niet lieverd.
[..]
Ik zal jou er eens een geven. Op je bakkes of in je maag, zeg het maar.
Ik heb hoofdpijn.quote:
die hoofdpijn gaat wel weg als we neuken meisjequote:
bang_bros, Hosselaar!quote:Op zondag 15 juli 2012 03:11 schreef bang_bros het volgende:
[..]
die hoofdpijn gaat wel weg als we neuken meisje
maarja, jij opent daar natuurlijk niet voor niks een heel topic over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop