Je leest het heel vaak hier, dus een topic zodat mensen weten waar het op slaat is niet verkeerd, toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:26 schreef Trebo het volgende:
Moest je daar nou echt een topic voor openen?
alleen Bang_bros zegt hetquote:Op zondag 15 juli 2012 00:29 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je leest het heel vaak hier, dus een topic zodat mensen weten waar het op slaat is niet verkeerd, toch?
Is dat Engels dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:34 schreef JennaSometimes het volgende:
Maatje of letterlijk: Mijn man. Iemand met basis kennis van Engels zou dit moeten snappen.
Ratel is een slijmbal bij Tropanzia, kortom ze wil seksenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar 't is het niet dus terechte vraag van Tropanzia.
Omdat ik het met Tropanzia eens ben?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ratel is een slijmbal bij Tropanzia, kortom ze wil seksen
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat ik het met Tropanzia eens ben?
Hoe kortzichtig ben jij dan simpele droplul.
Autistquote:Op zondag 15 juli 2012 00:29 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je leest het heel vaak hier, dus een topic zodat mensen weten waar het op slaat is niet verkeerd, toch?
wil je neuken?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet weten wat autisme is_____!!!!!!!!!!
Laat me je geven daar u mij distangieerd/distantieerd/t/d van mijquote:Op zondag 15 juli 2012 02:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet weten wat autisme is_____!!!!!!!!!!
Nu niet lieverd.quote:
Ik zal jou er eens een geven. Op je bakkes of in je maag, zeg het maar.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:34 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Laat me je geven daar u mij distangieerd/distantieerd/t/d van mij
waarom wil je niet neukenquote:Op zondag 15 juli 2012 02:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu niet lieverd.
[..]
Ik zal jou er eens een geven. Op je bakkes of in je maag, zeg het maar.
bang_bros, Hosselaar!quote:Op zondag 15 juli 2012 03:11 schreef bang_bros het volgende:
[..]
die hoofdpijn gaat wel weg als we neuken meisje
maarja, jij opent daar natuurlijk niet voor niks een heel topic over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |