Gadverdamme wat een hollandse krenterigheidquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Natuurlijk kan dat. Ik heb meestal gewoon Blue Band gebruikt in plaats van roomboter. Werkt prima.
Nee, gemakzuchtigheid. Te lam om extra naar de winkel te lopen en zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een hollandse krenterigheid
dan lijkt het er niet eens op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Natuurlijk kan dat. Ik heb meestal gewoon Blue Band gebruikt in plaats van roomboter. Werkt prima.
Gezien het tijdstip van de OP denk ik eerder aan mensen die niet in een land wonen waar je 24/7 even naar de winkel kan lopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, mensen zonder ambitie wat lekkers te maken
Ik had het over margarine gebruikenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip van de OP denk ik eerder aan mensen die niet in een land wonen waar je 24/7 even naar de winkel kan lopen.
Roomboter is lekkerder maar wat me opval met de pannenkoeken is dat het wel sneller aanbrandt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het over margarine gebruiken
Ik ook. TS heeft maar een beperkt klontje roomboter en vraagt of je ook cake kan bakken met margarine. Ja, dat kan. Probleemloos.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het over margarine gebruiken
En ik zeg hem dat ie beter gewoon wat meer eieren kan gebruiken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ook. TS heeft maar een beperkt klontje roomboter en vraagt of je ook cake kan bakken met margarine. Ja, dat kan. Probleemloos.
Boter eerst klarenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:56 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Roomboter is lekkerder maar wat me opval met de pannenkoeken is dat het wel sneller aanbrandt.
Maar is dat Bak&Braad wat hij bedoelt niet een variant met allerlei extra smaakstoffen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ook. TS heeft maar een beperkt klontje roomboter en vraagt of je ook cake kan bakken met margarine. Ja, dat kan. Probleemloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |