Is het mogelijk om meteen het contract over te zetten van het uitzendbureau naar mijn werkgever?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:19 schreef Peter het volgende:
De opdrachtgever (callcenter) betaalt zo'n 15-20 euro/uur aan het uitzendbureau voor jou. Jij ontvangt bruto ¤8,60, wat daar af gaat is belasting en premie.
Probeer hier eens: http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/brutonetto
Ja, want de mensen bij het uitzendbureau zijn gekquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:22 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Is het mogelijk om meteen het contract over te zetten van het uitzendbureau naar mijn werkgever?
Haha oké nee dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, want de mensen bij het uitzendbureau zijn gek
Nee, en dan zou je nog die 15-20 euro niet krijgen. Daar betaalt het UZB je loon van bij ziekte, wervingskosten winst etc.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:22 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Is het mogelijk om meteen het contract over te zetten van het uitzendbureau naar mijn werkgever?
Dat ben ik met je eens. Maar het uitzendbureau wil nu eenmaal ook geld verdienen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:23 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Haha oké nee dus.
Maar ik had nooit van het bedrijf gehoord zonder het uitzendbureau.
Best jammer eigenlijk.
Je zal waarschijnlijk ook niet meer betaald krijgen wanneer je direct zou solliciteren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:23 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Haha oké nee dus.
Maar ik had nooit van het bedrijf gehoord zonder het uitzendbureau.
Best jammer eigenlijk.
Ja ik heb inderdaad zo een loonheffingskorting formulier ingevuld. Waarbij het dan automatisch elke maand wordt toegepast of zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:25 schreef Jellereppe het volgende:
Je zult wel meer verdienen dan ¤ 5,50 of ¤ 7 als je bij je werkgever loonheffingskorting hebt toegepast. Je zult zeker op ongeveer ¤ 7,50 a ¤ 8,00 netto zitten.
Hangt er maar vanaf hoeveel hij dit jaar verdienen, zeggen wat er netto van overblijft is erg lastig zonder de nodige gegevens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:25 schreef Jellereppe het volgende:
Je zult wel meer verdienen dan ¤ 5,50 of ¤ 7 als je bij je werkgever loonheffingskorting hebt toegepast. Je zult zeker op ongeveer ¤ 7,50 a ¤ 8,00 netto zitten.
Nou, dan houd je echt meer dan ¤ 7 netto over. Als je zo weinig verdient, dan wordt er ook niet veel ingehouden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:26 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Ja ik heb inderdaad zo een loonheffingskorting formulier ingevuld. Waarbij het dan automatisch elke maand wordt toegepast of zo.
Zo lastig vond ik het anders niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf hoeveel hij dit jaar verdienen, zeggen wat er netto van overblijft is erg lastig zonder de nodige gegevens.
Dat is inderdaad waar. Aan het einde van het jaar wordt er inderdaad een eindafrekening gemaakt door de belastingdienst, maar durf wel met zekerheid te zeggen dat TS meer dan ¤ 7 netto per uur overhoudt als hij loonheffingskorting toepast. Naar mijn ervaring gaat er niet veel belasting vanaf.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf hoeveel hij dit jaar verdienen, zeggen wat er netto van overblijft is erg lastig zonder de nodige gegevens.
Jij weet het totale jaarinkomen van TS? Als hij namelijk onder de 6000 euro blijft houdt hij netto bijna zijn hele salaris over.quote:
Ja het is een 4 maanden contract. Dus op 6000 euro kom ik dan sowieso al niet uit dit jaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij weet het totale jaarinkomen van TS? Als hij namelijk onder de 6000 euro blijft houdt hij netto bijna zijn hele salaris over.
Oh haha. Ook werkzaam bij een callcenter met hetzelfde salaris en zelfde leeftijd?quote:
Ik denk dat we prima de aanname kunnen maken dat TS niet veel werkt, ook niet op jaarbasis, en dat daarom zijn nettoloon erg dicht bij zijn brutoloon ligtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij weet het totale jaarinkomen van TS? Als hij namelijk onder de 6000 euro blijft houdt hij netto bijna zijn hele salaris over.
Dat zeg ik toch ook... Aangezien TS onder die 6000 euro blijft is zijn nettosalaris op een paar cent na gelijk aan zijn brutosalaris. Hoogstens dat er bij uitbetaling wat belasting wordt ingehouden, maar dat kan hij bij zijn aangifte terugvragen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:31 schreef P8 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat we prima de aanname kunnen maken dat TS niet veel werkt, ook niet op jaarbasis, en dat daarom zijn nettoloon erg dicht bij zijn brutoloon ligt
Nee, bevriend met Googlequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:30 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Oh haha. Ook werkzaam bij een callcenter met hetzelfde salaris en zelfde leeftijd?
Bedankt in ieder geval.
Google had dit voor mij vrij onduidelijk weergegeven met loonwijzer e.d.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |