abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:06:51 #126
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_114211791
Goeie grap van Kenny
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_114211796
wilfred vindt zichzelf echt onwijs grappig he....
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:08:26 #128
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114211872
Gertje lult nu een stuk realistischer dan vorig jaar.
pi_114211911
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Gertje lult nu een stuk realistischer dan vorig jaar.
Ben blij dat ie niet is doorgeslagen in zijn rol. Hij houdt zich wat in en praat vaker inhoudelijk.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114211931
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
wilfred vindt zichzelf echt onwijs grappig he....
hij wordt een beetje Jack vG , overal doorheen lullen met zijn mening.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:10:21 #131
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114211977
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Ben blij dat ie niet is doorgeslagen in zijn rol. Hij houdt zich wat in en praat vaker inhoudelijk.
Ondanks dat hij zich soms als een dorpsidioot gedraagt, heeft hij wel kijk op het spelletje.
pi_114211995
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

hij wordt een beetje Jack vG , overal doorheen lullen met zijn mening.
Er is geen Derksen die hem klein houdt..
pi_114212098
:')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:13:05 #134
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114212101
guido is niet om te lachen
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_114212108
Guido pakt Wilfred aan _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114212134
Haha _O-
pi_114212139
:') _O-
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114212146
Gertje met zijn serieuze gezicht: je bent wel gespierd
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_114212153
die zag je niet aankomen :D
pi_114212162
Wilfred moet eigenlijk funniest home videos gaan doen.
pi_114212174
Haha die ogen van Gert ff :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114212205
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef macca728 het volgende:
Wilfred moet eigenlijk funniest home videos gaan doen.
Samen met Hansie
pi_114212242
Toch mooi dat uitgerekend een Duitser wint op 14 Juli
  Forum Admin zaterdag 14 juli 2012 @ 23:15:54 #144
232445 crew  Specularium
pi_114212245
Goeie ondertiteling 'iedereen wilt'.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:16:04 #145
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_114212258
Marcel van Roosmalen: Gert Jakobs

Ik ontving een e-mail van ex-wielrenner Gert Jakobs, de mongool – sorry, een ander woord is er echt niet – van het RTL-programma Tour du Jour. Hij signeerde zijn boek Meesterknecht in de V&D te Emmen.

Er vielen de hele tijd stiltes en dan zei Gert vanuit het niets ‘Ja’ of ‘Ja-ja’

Gelukkig was ik verhinderd, anders was ik er nog naar toe gegaan ook. Want ik was wel benieuwd hoe hij zo’n boek vastpakt, of hij weet wat je met een boek moet doen en – belangrijker – of hij weet wat erin staat.

Vorig jaar was ik twee dagen met hem op pad.

Eerst zat ik bij hem in de auto.

Er vielen de hele tijd stiltes en dan zei Gert vanuit het niets ‘Ja’ of ‘Ja-ja’.

Hij was aan het schnabbelen en reisde van criterium naar criterium.

In Boxmeer gooiden ze de auto bijna om ver.

Toen hij uitstapte, hielden ze mobiele telefoons voor zijn hoofd en vroegen ze of hij gek wilde doen. Dan schreeuwde hij wat.

Na afloop kon hij zich daar niets van herinneren.

Van zijn optredens op televisie kon hij zich ook niets herinneren. Hij keek thuis geregeld naar fragmenten van zichzelf op Youtube.

„Alleen om te snappen woar iedereen het over heeft. Ik heb geen mening over mezelf. Het enige wat ik vond, is dat ik naturel overkwam. Als ze me een lulijzer geven en ze vragen me wat lul ik zo een kwartier in de rondte. Ik zeg er eerlijk bij: het komt ook door mijn accent. Ik kom uut Emmen, daar slikkn we de ‘n’ in, dat vinden mensen mooi.”

En voor de rest was hij heel verlegen.

In Oostvoorne mocht hij commentaar geven bij de plaatselijke wielerronde. Hij sprak over kwark – ‘vies spul, je wordt er hitsig van’ – en dat je dat beter niet kan eten voor een koers. En later zei hij dat hij niet wist wat ze hem tijdens z’n carrière als wielrenner allemaal hadden ingespoten.

„Ik zei: doe moar dokter, ik hoef niet te weten wat het is, als ik die berg maar op kom.”

Ze sloegen ’m op de kale kop en riepen zijn naam.

Hij schreeuwde terug dat hij zevenhonderdduizend kijkers had en liet zijn spierballen zien.

Later, toen hij wat tot bedaren was gekomen en weer gewoon verlegen was, zei hij dat hij wel eens last had van ‘impulsiviteit’.

„Dat is dat je niet weet wat je doet als je bijvoorbeeld op televisie bent en dat ze dan later tegen je zeggen dat je dat beter niet had moeten doen.”

Zo waren ze hem en zijn vrouw komen interviewen en fotograferen voor de rubriek ‘Buis en Haard’ van de VARA-gids. Ze hadden verteld naar welke televisieprogramma’s ze graag keken – ‘actie’ en ‘goeie series’ – en poseerden op de bank in de huiskamer. Dat gaf na publicatie een hoop gedoe, omdat hij zich niet had gerealiseerd dat hij tijdens het interview met de vriendin en dus niet met de vrouw was.

Dan ben je dus met je hoofd naar beneden in ‘het zwarte gat’ gevallen.

En dan kunnen ze je alles wijsmaken.

Dat je kunt zingen bijvoorbeeld.

Want naast het boek is er ook een single.http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/07/04/gert-jakobs/
pi_114212285
Erik is weer het hoogtepuntje van de show _O_
pi_114212301
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marcel van Roosmalen: Gert Jakobs

Ik ontving een e-mail van ex-wielrenner Gert Jakobs, de mongool – sorry, een ander woord is er echt niet – van het RTL-programma Tour du Jour. Hij signeerde zijn boek Meesterknecht in de V&D te Emmen.

Er vielen de hele tijd stiltes en dan zei Gert vanuit het niets ‘Ja’ of ‘Ja-ja’

Gelukkig was ik verhinderd, anders was ik er nog naar toe gegaan ook. Want ik was wel benieuwd hoe hij zo’n boek vastpakt, of hij weet wat je met een boek moet doen en – belangrijker – of hij weet wat erin staat.

Vorig jaar was ik twee dagen met hem op pad.

Eerst zat ik bij hem in de auto.

Er vielen de hele tijd stiltes en dan zei Gert vanuit het niets ‘Ja’ of ‘Ja-ja’.

Hij was aan het schnabbelen en reisde van criterium naar criterium.

In Boxmeer gooiden ze de auto bijna om ver.

Toen hij uitstapte, hielden ze mobiele telefoons voor zijn hoofd en vroegen ze of hij gek wilde doen. Dan schreeuwde hij wat.

Na afloop kon hij zich daar niets van herinneren.

Van zijn optredens op televisie kon hij zich ook niets herinneren. Hij keek thuis geregeld naar fragmenten van zichzelf op Youtube.

„Alleen om te snappen woar iedereen het over heeft. Ik heb geen mening over mezelf. Het enige wat ik vond, is dat ik naturel overkwam. Als ze me een lulijzer geven en ze vragen me wat lul ik zo een kwartier in de rondte. Ik zeg er eerlijk bij: het komt ook door mijn accent. Ik kom uut Emmen, daar slikkn we de ‘n’ in, dat vinden mensen mooi.”

En voor de rest was hij heel verlegen.

In Oostvoorne mocht hij commentaar geven bij de plaatselijke wielerronde. Hij sprak over kwark – ‘vies spul, je wordt er hitsig van’ – en dat je dat beter niet kan eten voor een koers. En later zei hij dat hij niet wist wat ze hem tijdens z’n carrière als wielrenner allemaal hadden ingespoten.

„Ik zei: doe moar dokter, ik hoef niet te weten wat het is, als ik die berg maar op kom.”

Ze sloegen ’m op de kale kop en riepen zijn naam.

Hij schreeuwde terug dat hij zevenhonderdduizend kijkers had en liet zijn spierballen zien.

Later, toen hij wat tot bedaren was gekomen en weer gewoon verlegen was, zei hij dat hij wel eens last had van ‘impulsiviteit’.

„Dat is dat je niet weet wat je doet als je bijvoorbeeld op televisie bent en dat ze dan later tegen je zeggen dat je dat beter niet had moeten doen.”

Zo waren ze hem en zijn vrouw komen interviewen en fotograferen voor de rubriek ‘Buis en Haard’ van de VARA-gids. Ze hadden verteld naar welke televisieprogramma’s ze graag keken – ‘actie’ en ‘goeie series’ – en poseerden op de bank in de huiskamer. Dat gaf na publicatie een hoop gedoe, omdat hij zich niet had gerealiseerd dat hij tijdens het interview met de vriendin en dus niet met de vrouw was.

Dan ben je dus met je hoofd naar beneden in ‘het zwarte gat’ gevallen.

En dan kunnen ze je alles wijsmaken.

Dat je kunt zingen bijvoorbeeld.

Want naast het boek is er ook een single.
Oud.
pi_114212335
Haha die lui op de achtergrond _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114212337
:')
pi_114212341
Wat een verhaal weer :D _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: