SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
Nu alleen die Noorse CB nog en dan is elke bronze IF van deze week hier een keer gepulld.quote:
Nou, die bestaat dus niet want anders had ik wel gewonnen van een gold team.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar..maar..maar...what about the handicap?
Mooi. Case closedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu alleen die Noorse CB nog en dan is elke bronze IF van deze week hier een keer gepulld.
[..]
Nou, die bestaat dus niet want anders had ik wel gewonnen van een gold team.
Coins zijn bijna op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu alleen die Noorse CB nog en dan is elke bronze IF van deze week hier een keer gepulld.
[..]
Nou, die bestaat dus niet want anders had ik wel gewonnen van een gold team.
Maar dat verklaart nog niet waarom mijn silvers bijna niet kunnen passen tegen golds en ook geen bal af kunnen pakken..quote:
Nee dat is waar. Maar het zal ook geen reversed handicap zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat verklaart nog niet waarom mijn silvers bijna niet kunnen passen tegen golds en ook geen bal af kunnen pakken..
Ik heb 3x verloren en 2x met veel moeite gewonnen volgens mij. 1x had ik 19 schoten en hij 4 en ik verloor 1-3, en 1x verloor ik tegen 3-5-2 omdat ik daar altijd van verlies, en 1x verloor ik 3-1 nadat ik 2 penalties tegen kreeg waarvan 1 niet verdiend was. Dan nog had ik in elke wedstrijd genoeg kansen om meer te scoren maar dat gebeurde dus ook nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Maar het zal ook geen reversed handicap zijn
Speelt die ander niet full press ofzo dat je teveel onder druk staat waardoor het mis gaat? Was het 1 wedstrijd of gewoon continu?
Allemaal weggehaald.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:20 schreef RavioliPunch het volgende:
Heb even snel de topics doorgespeurd, maar zie geen ruzie?
Welk topic exact?
quote:
Nee Xboxquote:
Dat is een serieuze beschuldiging.quote:
Wat voor ruzie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:20 schreef RavioliPunch het volgende:
Heb even snel de topics doorgespeurd, maar zie geen ruzie?
Welk topic exact?
Veel beter dan de NIF, ik heb hem nog niet op een fout kunnen betrappen. Overigens verlies ik nu ook de halve finale van het silver toernooi dus dat kan ik ook al niet meer winnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Hoe bevalt Diego Cavalieri so far? Je hebt nu de IF toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |