abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_340391
Gisteren was ik aanwezig bij de opnames van Big Brother en daar zag je vrolijk dat Bo de ene na de andere sigaret stond weg te roken op momenten dat de camera niet op hem gericht was. Vanochtend heb ik Bo al op de eerste leugen betrapt en dat is dat hij op Radio 538 vrolijk vermelde dat hij de bewoners van het huis nog niet had ontmoet terwijl hij deze dus de vorige avond allemaal had ontvangen toen de stoet met auto's aan kwam rijden. Dat is dus al leugen nummer 1 en dat terwijl de eerste uitzending van BB nog niet is geweest. Het begin is er en wie betrapt ze op meer.
Bo knows smoking !
pi_340478
Euhm, beetje logisch dat hij dat zegt toch? Kijk, iedereen bij Veronica (en dus ook Beau) wist twee, drie weken geleden al wie, waarom, waar en wanneer iemand het huis in ging...

En dat 'ie rookt: ghehe... hij werkt toch niet meer bij RTL 4

donderdag 14 september 2000 @ 11:01:29 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_340499
Nou, 't is ook best wel dom van 538.
IEDEREEN weet dat het op woensdag begint en op donderdag uitgezonden wordt.
Tjesis, zelfs de officiele BB site rapporteert hierover.
  Admin donderdag 14 september 2000 @ 15:58:58 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_341013
Dat Beau rookt zal niemand wat interesseren denk ik. Dat 'ie nu al zit te liegen is eigenlijk niets bijzonders. Het is de wereld van de showbiz, waar zo mogelijk nog meer leugenaar en manipulisten rondlopen dan in de politiek.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de grote leugens en onzinverhalen de kop opsteken...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_341037
Dus Rolf X Wouters snoof zijn dope en Beau rookt zijn dope?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Admin donderdag 14 september 2000 @ 16:45:13 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_341108
Nee, Beau föhnt zijn haar meerdere malen per dag...
Zal mij ook worst zijn, zolang het gemanipuleer van vorig jaar maar niet doorzet in dit seizoen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_341137
allemaal aan de Coke

die Showbizz sukkels zijn gewoon zo dom dat ze NIKS verborgen kunnen houden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')