dat heb je in elke supermarkt wel hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:51 schreef Klipnap het volgende:
TS werkt hier?
FOK!ker fotografeert 'slechtste AH ooit'
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:51 schreef Klipnap het volgende:
TS werkt hier?
FOK!ker fotografeert 'slechtste AH ooit'
Hoe zie je dat voor je?quote:
Niet op die manier.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Hey manager, je maakt er een puinhoop van en dat bevalt mij niet dus ik wel naar een ander filiaal waar ze wel een goede manager hebben. Hoe kan ik dat regelen?
Fuck nee zegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
dat heb je in elke supermarkt wel hoor
in een boerenhol zeker? in de stad waar ik werkte was daar geen beginnen aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:40 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Fuck nee zeg
De AH hier is echt fucking netjes zeker geen pakken die over de datum zijn op de vloer en smerige vloeren.
Boerenholquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:49 schreef Xetran het volgende:
[..]
in een boerenhol zeker? in de stad waar ik werkte was daar geen beginnen aanen toen ik later nog bij een andere supermarktketen ging werken was het nog 10x erger, ratten enzo
Omdat er daar de strenge Duitse mentaliteit op de werkvloer heerst.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:52 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Zelfs de fucking LIDL is schoon en en netjes hier.
je hoeft me niet uit te schelden hoor, sorry hoor als het je teveel wordtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:52 schreef EK-burger het volgende:
[..]
BoerenholHartje Amsterdam dwaas.
Nee dit is niet de kwaliteitsnorm die je mag verwachten of koppelen aan een AH.
Zelfs de fucking LIDL is schoon en en netjes hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |