SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
CustomCSS gebruikt om Fok ook weer wat leesbaarder te maken op mijn breedbeeld beeldschermquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik denk dat ik weet waar de TT over gaat
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat is het punt, zolang 'wij' doen alsof we nog alles aankunnen, zelfs met veel minder lui, dan blijft men bezuinigen...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die beloofd zijn. Verder vind ik het niet zo bijzonder dat als je op notice staat je de tijd haalt. Dat is krijgsmachtbreed en niet alleen voorbehouden aan de marns.
Maar serieus, dit soort berichten kan een signaal afgeven aan de politiek dat Defensie idd wel met wat minder mensen aan kan.quote:
Lekkahquote:
Je bevestigd nu dus onze statements.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar serieus, dit soort berichten kan een signaal afgeven aan de politiek dat Defensie idd wel met wat minder mensen aan kan.
Ach ik geloof dat ik in mijzelf zit te lullen.
En daarom moet men eens minder dienstbaar zijn en vaker nee durfen verkopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar serieus, dit soort berichten kan een signaal afgeven aan de politiek dat Defensie idd wel met wat minder mensen aan kan.
Ach ik geloof dat ik in mijzelf zit te lullen.
Ik dacht dat ook dat al bekend wasquote:
Ik ben een burger, maar herken wel wat er bij defensie gebeurt (ook ik krijg mijn salaris uit belastingcenten). Minder dienstbaar en vaker nee durfen verkopen. Ik zeg dat vaak genoeg maar als het puntje bij paaltje komt, draai ik ook weer onbetaalde overuren. En nee ik kan je garanderen dat in mijn werk er géén mensenlevens op het spel staan, en ook geen miljoenen aan euro's verloren gaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En daarom moet men eens minder dienstbaar zijn en vaker nee durfen verkopen.
Dat was mijn schuldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:15 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waarom heet dat kartonbier, zit toch in plastic bekers?
En wat is mert het extra biertje dat ook aan de linker kant staat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was mijn schuld![]()
Ik kreeg het niet voor elkaar om 8 biertjes ongeschonden over te brengen. De rechterdrie zijn geredde biertjes die omgevallen waren, maar omdat ik dat zonde vond vanuit het karton teruggeschonken heb in de glazen. De linker vier wist ik wél ongeschonden over te brengen
Die is, een paar seconden/minuten na het nemen van de foto, aan meneer Moerman gegevenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En wat is mert het extra biertje dat ook aan de linker kant staat?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:25 schreef -Amber- het volgende:
Well color me blue and call me babe, ik dacht toch echt even dat ik niet tellen kon.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat is een eigenschap die je mij kan toeschrijven
Slaap lekker en morgen gezond weer op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, Tellsell nu op TV, dus denk ik tijd voor mij om te gaan slapen. (alhoewel ik eigenlijk nog helemaal geen zin heb om te gaan slapen). Waarschijnlijk nog even een aflevering van upstairs-downstairs kijken vanuit het nest
Ja Mies Bouwman, dat ben ik zeker van plan te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Slaap lekker en morgen gezond weer op.
Je veraad nu wel je (ongeverre) leeftijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja Mies Bouwman, dat ben ik zeker van plan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |