SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
CustomCSS gebruikt om Fok ook weer wat leesbaarder te maken op mijn breedbeeld beeldschermquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik denk dat ik weet waar de TT over gaat
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat is het punt, zolang 'wij' doen alsof we nog alles aankunnen, zelfs met veel minder lui, dan blijft men bezuinigen...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die beloofd zijn. Verder vind ik het niet zo bijzonder dat als je op notice staat je de tijd haalt. Dat is krijgsmachtbreed en niet alleen voorbehouden aan de marns.
Maar serieus, dit soort berichten kan een signaal afgeven aan de politiek dat Defensie idd wel met wat minder mensen aan kan.quote:
Lekkahquote:
Je bevestigd nu dus onze statements.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar serieus, dit soort berichten kan een signaal afgeven aan de politiek dat Defensie idd wel met wat minder mensen aan kan.
Ach ik geloof dat ik in mijzelf zit te lullen.
En daarom moet men eens minder dienstbaar zijn en vaker nee durfen verkopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar serieus, dit soort berichten kan een signaal afgeven aan de politiek dat Defensie idd wel met wat minder mensen aan kan.
Ach ik geloof dat ik in mijzelf zit te lullen.
Ik dacht dat ook dat al bekend wasquote:
Ik ben een burger, maar herken wel wat er bij defensie gebeurt (ook ik krijg mijn salaris uit belastingcenten). Minder dienstbaar en vaker nee durfen verkopen. Ik zeg dat vaak genoeg maar als het puntje bij paaltje komt, draai ik ook weer onbetaalde overuren. En nee ik kan je garanderen dat in mijn werk er géén mensenlevens op het spel staan, en ook geen miljoenen aan euro's verloren gaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En daarom moet men eens minder dienstbaar zijn en vaker nee durfen verkopen.
Dat was mijn schuldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:15 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waarom heet dat kartonbier, zit toch in plastic bekers?
En wat is mert het extra biertje dat ook aan de linker kant staat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was mijn schuld![]()
Ik kreeg het niet voor elkaar om 8 biertjes ongeschonden over te brengen. De rechterdrie zijn geredde biertjes die omgevallen waren, maar omdat ik dat zonde vond vanuit het karton teruggeschonken heb in de glazen. De linker vier wist ik wél ongeschonden over te brengen
Die is, een paar seconden/minuten na het nemen van de foto, aan meneer Moerman gegevenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En wat is mert het extra biertje dat ook aan de linker kant staat?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:25 schreef -Amber- het volgende:
Well color me blue and call me babe, ik dacht toch echt even dat ik niet tellen kon.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat is een eigenschap die je mij kan toeschrijven
Slaap lekker en morgen gezond weer op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, Tellsell nu op TV, dus denk ik tijd voor mij om te gaan slapen. (alhoewel ik eigenlijk nog helemaal geen zin heb om te gaan slapen). Waarschijnlijk nog even een aflevering van upstairs-downstairs kijken vanuit het nest
Ja Mies Bouwman, dat ben ik zeker van plan te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Slaap lekker en morgen gezond weer op.
Je veraad nu wel je (ongeverre) leeftijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja Mies Bouwman, dat ben ik zeker van plan te doen
quote:
Je zegt *hiks*quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:48 schreef -Amber- het volgende:
Nee zie nog wel wat leden online, maar die zijn denk allemaal aan het drinken .
Welke andere SC, mischien kan ik beter niet vragen voor ik daar ook enkel maar onrust stook.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je zegt *hiks*
Na, kan niet slapen, heb zelfs de laptop weer opgestart, en de andere SC gaat in een tempo dat de TGV niet bij kan houden.
Ow, jouw aanwezigheid daar zou echt gewenst zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Welke andere SC, mischien kan ik beter niet vragen voor ik daar ook enkel maar onrust stook.
Alhoewel, Esses was daar naar een paar topics toch al snel weg. Begreep het hoge knuffel gehalte nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, jouw aanwezigheid daar zou echt gewenst zijn![]()
Mogguh, je bent vroeg voor een ochtend dienstquote:
http://forum.fok.nl/topic/1844032/1/999quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:16 schreef -Amber- het volgende:
Waar is/hoe heet dat andere SC dan, en ik hou wel van knuffelen.
Omdat ik volwassen benquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:24 schreef Thaboel het volgende:
Waarom lijken de minder jarige chicks zo volwassen?!
Ja maar ik denk dat ik het zinnetje "maar ik ben volwassen" nooit meer kan aanhoren zonder te lachen,quote:
Zei jij dat? dan is het lachwaardigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat ik het zinnetje "maar ik ben volwassen" nooit meer kan aanhoren zonder te lachen,
Meer van: ja wil je wat drinken? Ja doe maar wijn.. Maar ik ben echt volwassen voor me leeftijd! Mooi, doe haar een cola op mijn bon. Doeiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zei jij dat? dan is het lachwaardig
En niet naar bedoeld hoor, maar als ik dat zeg tegen mijn moeder krijg ik ook nog steeds zo'n blik van ah hu
Eh, jij bent toch 21, al zou je ladderzat thuis komen (is mij wel eens overkomen,en ik was mijn sleutels vergeten, pa was niet blijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Meer van: ja wil je wat drinken? Ja doe maar wijn.. Maar ik ben echt volwassen voor me leeftijd! Mooi, doe haar een cola op mijn bon. Doei
Ga lekker thuis zitten en kom me niet vervelen als ik een tikkie teveel wil drinken.
Maar als je denkt dat je een leuke dame ontmoet en er dan achter komt dat ze 15!!! is... Tja ik voel me bedrogen door moeder natuur!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, jij bent toch 21, al zou je ladderzat thuis komen (is mij wel eens overkomen,en ik was mijn sleutels vergeten, pa was niet blij)
Tja, ik kan nu wel zeggen dat 'in mijn tijd' 15 jarige nog gewoon vlechtjes in hun haar hadden, maar dat was ook toen niet het geval. Mischien dat de wetgeving toen wat minder strikt wasquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar als je denkt dat je een leuke dame ontmoet en er dan achter komt dat ze 15!!! is... Tja ik voel me bedrogen door moeder natuur!
Haha tja vage tijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, ik kan nu wel zeggen dat 'in mijn tijd' 15 jarige nog gewoon vlechtjes in hun haar hadden, maar dat was ook toen niet het geval. Mischien dat de wetgeving toen wat minder strikt was
Tja da's het risico als je gewend bent achter 16/17/18-jarigen aan te gaan hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar als je denkt dat je een leuke dame ontmoet en er dan achter komt dat ze 15!!! is... Tja ik voel me bedrogen door moeder natuur!
Ik begreep het "likje-op-je-clitje" niveau inderdaad niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alhoewel, Esses was daar naar een paar topics toch al snel weg. Begreep het hoge knuffel gehalte niet
Wat ga je inkopen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:41 schreef Erasmo het volgende:
Heb nu nog een droog window, snel naar de markt
Wacht maar tot jij een tuin hebquote:
Damnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
omdat ik dat zonde vond vanuit het karton teruggeschonken heb in de glazen
Kan ik niet betalenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij een tuin hebNaast de huidige hortensia is een lege plek die nu mooi opgevuld kan worden
Huis met tuin bedoelde ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:11 schreef Erasmo het volgende:
Aah zo duur zijn hortensia's nou ook weer niet hoor
Lidmaatschap van een verboden vereniging... foei.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Thaboel heeft z'n lidmaatschap van vereniging Martijn weer waargemaakt zie ik
zuinigheid he...quote:
en dan de rel erna gaan lezen zeker :pquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:35 schreef Schild het volgende:
Anticlimax, zat te wachten tot die ouwe de lat in zijn nek kreeg.
Haha, ik ben nergens lid vanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Thaboel heeft z'n lidmaatschap van vereniging Martijn weer waargemaakt zie ik
Zal wel een stormlooptopic zijn in R&P inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:46 schreef Esses het volgende:
[..]
en dan de rel erna gaan lezen zeker :p
Stil hier.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zal wel een stormlooptopic zijn in R&P inderdaad
zuiplapquote:
+1quote:
iij geen cola?quote:
Loop zelf verdomme. Ik ben me aan het opladen voor vanavond..quote:
Luie flikker!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Loop zelf verdomme. Ik ben me aan het opladen voor vanavond..
Pot, ketel en nu opbokken naar je koelkast.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gewoon lekker alcoholloos
Zeg, koelie, ff dimmuh jij, ja? Mot je klop hebben?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pot, ketel en nu opbokken naar je koelkast.
Geen dank.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je dat je dat met ons wilt delen
homoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gewoon lekker alcoholloos
alquote:
Zit je nu in je broek te schijten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Geen dank.Ik hou gewoon van jullie.
mietjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs zonder alcohol is mijn swag niet te weerstaan
Hoiquote:
Mooi zo. Geef aub wat van dat heerlijke weer aan ons, hier is het kommer en kwelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Lekker en het bier was nog lekkerder.
Het was wel warm, maar we hadden Chinese water torture (het druppelde). Maar met de gazebo op en alcohol in het systeem mocht dat de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi zo. Geef aub wat van dat heerlijke weer aan ons, hier is het kommer en kwel
Esses zal wel weer een regendans hebben gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Echt kloteweer inderdaad. En er zit voorlopig geen verbetering in
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:23 schreef MaryMouse het volgende:
Niets mis met het weer. Lekkere temperatuur en regen
quote:
Hoeft niet, ik geniet gewoon van het weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Esses zal wel weer een regendans hebben gedaan
Mooie donkere lucht, stort regens met onweer. Zo maar hardlopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..], balen nu, het is nu even droog. Oh, gelukkig zo te zien komt er nog heel wat aan
Maar een beetje regen zal niet echt helpen om bosbranden te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:26 schreef -Amber- het volgende:
Gelukkig hadden we hier een beetje regen de laatste paar avonden, want het was kurk droog, en voor je het weet heb je dan bos branden.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Mooie donkere lucht, stort regens met onweer. Zo maar hardlopen.
Denk de hindernisbaan ofzo...quote:
Oei, lekker door de modder kruipen, en over glibberige boomstammen heen.quote:
Ja hoor, maar waar jij woonde is het ook vaak droger dan hier. Hier hebben we zo af en toe een night shower.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar een beetje regen zal niet echt helpen om bosbranden te voorkomen.
Mogen jullie eigenlijk wel in de zomermaanden gewoon overal barbecuen?
Waar ik woonde mocht het, ivm brandgevaar, alleen nog maar op de speciale bbq-plaatsen.
Ik geniet niet van dit weerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik geniet gewoon van het weer.
Moet kunnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, lekker door de modder kruipen, en over glibberige boomstammen heen.
Achter de hortensia's zitten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:36 schreef Erasmo het volgende:
Zo 2 extra hortensia's gehaald op de markt, mijn voortuin is vanaf nu officieel burgerlijk
Ben je getrouwd met Amber??quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:36 schreef Erasmo het volgende:
Zo 2 extra hortensia's gehaald op de markt, mijn voortuin is vanaf nu officieel burgerlijk
Nee ik ben ondergegaan aan de peer pressure van de rest van de de voortuinen van mijn wijkquote:
Lol wtf?quote:
Boefjes en gespuis is in trekquote:
feyenoord. Rotjeknor. Dat is pas rotzooi.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:09 schreef Esses het volgende:
[..]
feyenoord. Rotjeknor. Dat is pas rotzooi.
Zeer zekerquote:
Of wil je nu gaan zeggen dat die iets kunnen?quote:
Footballquote:
Jij snapt het.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:09 schreef Esses het volgende:
[..]
feyenoord. Rotjeknor. Dat is pas rotzooi.
quote:
Maar eerst stiekem zonder begeleiding de hiba doen. Later terug.quote:
SWAG; Secretly we are gayquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs zonder alcohol is mijn swag niet te weerstaan
Secretly?quote:
Wat staat er op het menu?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Wat vinden jullie van die berichtgevingen over dat Ajax dé homoclub van Nederland moet worden?
quote:
Fong yong hai.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu?
Hier hele kip uit de oven met zelf gemaakte patat
samequote:
idem met sprot en kokkels (staat nog in de oven, met een minuut of 10 klaar)quote:
Boel pizza vanavondquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
idem met sprot en kokkels (staat nog in de oven, met een minuut of 10 klaar)
Komt door jouw vier kazen pizza eerder deze weekquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:23 schreef Thaboel het volgende:
Best wel ernstig als het de rest van het gezin 1 kip deelt en er speciaal een hele voor mij is
Sprotjesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
idem met sprot en kokkels (staat nog in de oven, met een minuut of 10 klaar)
Fattiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:23 schreef Thaboel het volgende:
Best wel ernstig als het de rest van het gezin 1 kip deelt en er speciaal een hele voor mij is
honger?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:23 schreef Thaboel het volgende:
Ook. Weeg nu 64kg, dus flink aan het eten (4000kcal p/d) en sporten erbij. Beetje lichaam kweken.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sprotjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Fattie
Nog meer eten, ondergewicht kind.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook. Weeg nu 64kg, dus flink aan het eten (4000kcal p/d) en sporten erbij. Beetje lichaam kweken.
Alleen de alchohol verpest het weer
quote:
Pfff...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]Daar ben ik dus nu mee bezig.
Weekje niks doen, vet vreten en slecht slapen resulteert in 2kg eraf...
Hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook. Weeg nu 64kg, dus flink aan het eten (4000kcal p/d) en sporten erbij. Beetje lichaam kweken.
Alleen de alchohol verpest het weer
Hij? 12 cm...quote:
dat zei de zus van z'n laatste chick iig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan is 64 kilo prima joh
1.79quote:
quote:
Postuurtje ERquote:
Nee, ER is anorexia. Jij bent mega-anorexia.quote:
Niet iedereen heeft een pensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ER is anorexia. Jij bent mega-anorexia.
Nee, maar er zit een verschil tussen een pens en gewoon behoorlijk ondergewichtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een pens
BMI van 24.4...quote:
Student dus zal rond de 25 liggenquote:
BMI is tegenwoordig gewoon niet meer van toepassing.quote:
Je kan verstoppertje spelen achter een lantaarnpaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Student dus zal rond de 25 liggen
Zat een tijdje terug rond de 6%... Toen had ik ineens een nieuwe bijnaam: Blanke somaliër
godver, 6%quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Student dus zal rond de 25 liggen
Zat een tijdje terug rond de 6%... Toen had ik ineens een nieuwe bijnaam: Blanke somaliër
Zeker wel van toepassing als je je vetpercentage erbij in beschouwing houdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
BMI is tegenwoordig gewoon niet meer van toepassing.
Let me put it this way.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen idee anders dan ''goed''.
je kan beter naar de verhouding gewicht/VP kijken. BMI is een stom rekensommetje. Zo zal een huisvrouwtje een goed BMI hebben maar een ongezond VP. En zo zal een sporter een slecht BMI hebben maar zijn VP is goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Zeker wel van toepassing als je je vetpercentage erbij in beschouwing houd
Geen van beiden. Ik doe krachttraining maar kan mezelf geen bodybuilder noemenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Let me put it this way.
Heb je een pens of ben je een bodybuilder
Maar ookal is je VP goed, als je BMI te laag is ben je nog verre van gezondquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
je kan beter naar de verhouding gewicht/VP kijken. BMI is een stom rekensommetje. Zo zal een huisvrouwtje een goed BMI hebben maar een ongezond VP. En zo zal een sporter een slecht BMI hebben maar zijn VP is goed.
Ja oke. Maar 'prima' is dan wat gezond is. En dat kan dus ook een pensje zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik doe krachttraining maar kan mezelf geen bodybuilder noemen. Vetpercentage, hoorde ik de eerste keer iets over op de keuring, was prima volgens de fysio.
en gij bende?quote:
Ja, dacht zo'n 14% ofzo. M'n gewicht was trouwens niet 80/81 maar 79 op m'n keuring. Correctie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja oke. Maar 'prima' is dan wat gezond is.
Gaat vrij makkelijk hoor.quote:
Squattenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Geen problemen wat betreft gewicht/vetpercentage hier, enige is wat meer spiermassa kweken.
Je hebt geen idee hoeveel ik vreet voor ik naar bed ga.quote:
hahaquote:
Halve liter kwark tjappen jeweetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel ik vreet voor ik naar bed ga.
halve kilo's ja, maar daar stopt het meestal niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Halve liter kwark tjappen jeweet
Like thats all. Gaat sowieso niet om hoeveel, daarnaast ook nog wat je doetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel ik vreet voor ik naar bed ga.
Ik doe cardio na de krachttraining. Volgens mij verbrand je dan meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Push-ups en Sit-ups na de cardio jwz.
Rekenen we kwark in kilo's?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:09 schreef m.k het volgende:
[..]
halve kilo's ja, maar daar stopt het meestal niet.
Ja, schijt: als je je goed voelt is het prima. Ik hoef er echt niet uit te zien als een bodybuilder, beetje hardlopen beetje krachttraining. Volgend jaar beginnen met Karate of Krav Maga o.i.d en ik vind 't prima.quote:
Is waar. Komt door het energie verbruik tijdens het sporten. De suikers die je vebrand blabla, moeilijk verhaalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik doe cardio na de krachttraining. Volgens mij verbrand je dan meer
Een liter is grofweg een kiloquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Rekenen we kwark in kilo's?
daarna doe ik niks meer, zou dus aardig wat vet moeten creërenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Like thats all. Gaat sowieso niet om hoeveel, daarnaast ook nog wat je doet
Ja, maar vloeibaar doen we toch in liters of nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een liter is grofweg een kilo. Met kwark misschien iets meer.
Is het vloeibaar? .... trek een conclusiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Rekenen we kwark in kilo's?
Kan je een grafiekje van maken met op de X-as de tijd uitgezet en dan overlappende diagrammen die aangeven welke suikers je verbrandt. Herinner ik me nogquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is waar. Komt door het energie verbruik tijdens het sporten. De suikers die je vebrand blabla, moeilijk verhaal
Gewoon op een dag helemaal niets doen en door vreten, zie je vet eraan vliegen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:12 schreef m.k het volgende:
[..]
daarna doe ik niks meer, zou dus aardig wat vet moeten creëren
is precies wat ik doe, ik zie hier helemaal niks vliegenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Gewoon op een dag helemaal niets doen en door vreten, zie je vet eraan vliegen.
En je loopt niet hard? Enz nz?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:13 schreef m.k het volgende:
[..]
is precies wat ik doe, ik zie hier helemaal niks vliegen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Is het vloeibaar? .... trek een conclusie
Nopequote:
quote:
je sport spontaan helemaal niet meer?quote:
vmbo droef. Ja, het is vloeibaar.quote:
Niet iedere dag nee, zoveel sport ik überhaupt niet.quote:
worden vloeibaren in liters gemeten? Staan er liters op een kwark verpakking?quote:
Iets met viscositeit ofzo?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Maar toch rekenen we kwark in kilo's. Snap er geen reet van.
lolquote:
Het is wel een liter vla. Qua vloeibaarheid zit daar bijna geen verschil inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef m.k het volgende:
[..]
Niet iedere dag nee, zoveel sport ik überhaupt niet.
[..]
worden vloeibaren in liters gemeten? Staan er liters op een kwark verpakking?
Jawelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het is wel een liter vla. Qua vloeibaarheid zit daar bijna geen verschil in
Eet jij iedere dag een halve kilo? Kan je (volle) kwark schenken?quote:
Nee, die sliepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, genoeg over kwark. Thaboel, heb je nog zusjes gebatst de laatste tijd?
Ja ho eens. Volle kwark is natuurlijk voller. Vandaar de naam vol. Magere kwark is echt wel te schenken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Eet jij iedere dag een halve kilo? Kan je (volle) kwark schenken?
Je dacht dat ik magere kwark ging eten om aan te komen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ho eens. Volle kwark is natuurlijk voller. Vandaar de naam vol. Magere kwark is echt wel te schenken.
Alcoholquote:
Ik wil weten waarom we kwark in kilo's rekenenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Je dacht dat ik magere kwark ging eten om aan te komen?
Omdat ik moet poepen maar het er niet uitkomtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom we kwark in kilo's rekenen
Meer vezels etenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat ik moet poepen maar het er niet uitkomtCoherent he?
Hm, ik denk dat 1equote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Meer vezels eten
Of minder vreemde objecten inbrengen
Stuur ff een IM danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:13 schreef Esses het volgende:
Thaboel... ik dacht dat ik slecht bezig was, maar hoe weinig punten joh xD
Nope ze sliepen inderdaadquote:
alquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Stuur ff een IM danHeb ff haast maak het zo ff af
succes!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, ik ga me weer vervelen (ehm, autotheorie leren) in Spanje (je moet toch wat). Adios cabaleros.
Veel plezierquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, ik ga me weer vervelen (ehm, autotheorie leren) in Spanje (je moet toch wat). Adios cabaleros.
quote:
Geilquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoop dat we ze over een paar jaar hier ook kunnen aanschouwen.
Gaat NLD ook de B uitvoering kopen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoop dat we ze over een paar jaar hier ook kunnen aanschouwen.
Waarom lopen die lui eigenlijk in allerlei tenues rond? Ik zie woodland, desert, navy donkerblauw, etc.quote:
De vest kleuren zegt tot welke ploeg ze behoren, en de uniformen waren toen net in de omgangs fase. Trouwens de bluawe camo word na een tijdje oranje als men er mee in het (zoute) water ligtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:35 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waarom lopen die lui eigenlijk in allerlei tenues rond? Ik zie woodland, desert, navy donkerblauw, etc.
Noop, wij nemen de A uitvoering.quote:
bronquote:The Netherlands will use the conventional takeoff and landing (CTOL)
De B uitvoering was natuurlijk mooi geweest om aan boord van de LPD mee te nemen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, wij nemen de A uitvoering.
[..]
bron
Verschillende krijgsmachtdelen, verschillende taken?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:35 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waarom lopen die lui eigenlijk in allerlei tenues rond? Ik zie woodland, desert, navy donkerblauw, etc.
Tis maar waar je opgewonden van raaktquote:
Zo als ik dus al zei/schreef, men zat toen bij de marine in de overgangs fase wat betreft de uniformnen. Het filpje is namelijk al wat ouder.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Verschillende krijgsmachtdelen, verschillende taken?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De B uitvoering was natuurlijk mooi geweest om aan boord van de LPD mee te nemen.
De vest kleuren weet ik, maar nu lijkt het wel een NLD onderzeebootcrew. Van alles door elkaar. Ik dacht dat de US navy alleen donkerblauw of kaki droegen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De vest kleuren zegt tot welke ploeg ze behoren, en de uniformen waren toen net in de omgangs fase. Trouwens de bluawe camo word na een tijdje oranje als men er mee in het (zoute) water ligt
Osprey'squote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De B uitvoering was natuurlijk mooi geweest om aan boord van de LPD mee te nemen.
Ben benieuwd of het überhaupt past en of het dek het houdt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nogmaals ze zatten toen in de overgangs fase en er werd toen nogal het een en ander gedragen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:45 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De vest kleuren weet ik, maar nu lijkt het wel een NLD onderzeebootcrew. Van alles door elkaar. Ik dacht dat de US navy alleen donkerblauw of kaki droegen?
Hadden ze laatst niet ook een test dek landing uitgevoord met een chinook? Als die er op kan mag het voor een F35 geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het überhaupt past en of het dek het houdt.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nogmaals ze zatten toen in de overgangs fase en er werd toen nogal het een en ander gedragen.
Dat zal op de 010 geweest zijn, zal eens kijken of ik wat kan vinden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hadden ze laatst niet ook een test dek landing uitgevoord met een chinook? Als die er op kan mag het voor een F35 geen probleem zijn.
Chinook kan landen op de LPD'squote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hadden ze laatst niet ook een test dek landing uitgevoord met een chinook? Als die er op kan mag het voor een F35 geen probleem zijn.
bronquote:6 Lynx-, NH90-, Chinook- of Sea King-helikopters
De nieuwe holland klasse tochquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Duidelijk.
[..]
Dat zal op de 010 geweest zijn, zal eens kijken of ik wat kan vinden.
Zo te lezen kunnen er twee chinooks landen op zowel de Rotterdam als de de Witt. Dan mag één F-35B lijkt mij geen probleem wezen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:54 schreef -Amber- het volgende:
Chinook zo iets van 24,000 lb en f35 zo iets van 29,000 lb. Waarbij wel komt dat dit beide leeg gewichten zijn
Nee denk ook niet dat het een probleem mag wezen (zijn kinderen zonder ouders) zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo te lezen kunnen er twee chinooks landen op zowel de Rotterdam als de de Witt. Dan mag één F-35B lijkt mij geen probleem wezen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee denk ook niet dat het een probleem mag wezen (zijn kinderen zonder ouders) zijn.
Ga even chicken fajitas maken, laters
Zover ik kan vinden kunnen of konden er geen chinooks landen op de Rotterdam, en is de Jwitt met een sterker dek gebouwd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo te lezen kunnen er twee chinooks landen op zowel de Rotterdam als de de Witt. Dan mag één F-35B lijkt mij geen probleem wezen.
Thanks. Maar goed het was toch een hypotetisch geval. Denk niet dat wij de F-35B krijgenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zover ik kan vinden kunnen of konden er geen chinooks landen op de Rotterdam, en is de Jwitt met een sterker dek gebouwd.
Neenquote:
Neequote:
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |