Uhhh Simon is wel lekker hierquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Greys het volgende:
En dit meisje vond ik verder niet zoveel, maar DEZE judges house performance.
Echt, net een engel. Zo eng, zo alleen voor Simon zingen. En zo jong...
Verder in de show viel het me wat tegen, maar dit......
Die gast heeft nog wekenlang op nummer 1 in Noorwegen gestaan vorig jaar!quote:
Fuck Cee, die vrouw, kippenvel zodra die mond opengingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef Cee het volgende:
The Voice Australia had Darren. Heerlijke stem. Godsamme wat werd ik blij van die man.
En de winnares was ook erg speciaal. Zo van wtf wat doe je, vrouw?
Ik dacht dat ik 'r snel beu zou worden. Maar gelukkig gebeurde dat niet. Ik weet dat Hallelujah done to death is maar, ach, vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Fuck Cee, die vrouw, kippenvel zodra die mond openging
Wil je me dit niet meer aandoenquote:
En dat nog wel in het meest waardeloze seizoen van AI ooit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
Ja nou en toen zong ie Fix You (zie boven) en ik vond het een van de mooiste dingen die ik gehoord had daar en toen vloog ie er uitWTF, ik ben er nog steeds boos over.
Ik vond dat Fix You echt zó goed gezongenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
En dat nog wel in het meest waardeloze seizoen van AI ooit.
In deze versie hoor ik hem heel graag, wat een dijk van een stemquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 'r snel beu zou worden. Maar gelukkig gebeurde dat niet. Ik weet dat Hallelujah done to death is maar, ach, vooruit dan maar.
Het is m'n tweede favoriete nummer ooit en ongeacht wie 'm zingt, ik moet er altijd bij janken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat Fix You echt zó goed gezongen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
We gaan lekker he meissies
Maar snel vol posten met gejank en gedoe, dan merkt misschien niemand het![]()
Daar gaaaa ik weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en.... kippenvelWanneer Beyonce er bij komt.
Ik zeg maar 1 ding en dat isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Oh en iets wat ik nog heel erg moet delen met jullie is iets vrolijker (en heeft geen reet met talentenjachten te maken![]()
) maar kennen jullie dit nummer?
Hoef je niet helemaal te luisteren, maar... ja? Stukje gehoord?
En dan even op die linker gozert letten, die bas...
En dan ditDit is zijn partij uit dat nummer. Ik hou zo van die man
Mrrrowr, de basssss.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Oh en iets wat ik nog heel erg moet delen met jullie is iets vrolijker (en heeft geen reet met talentenjachten te maken![]()
) maar kennen jullie dit nummer?
En dan ditDit is zijn partij uit dat nummer. Ik hou zo van die man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |