Er is iets aan die jongen zijn stem dat je blijft luisterenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Die boyscout Craig droogde trouwens best aardig op in de live shows
Beetje aan de lijn enzo. Kreeg veel zelfvertrouwen.
En terechtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
Bij die laatste paar regels van die live show song had ik zelf het idee - aan die blik te zien - dat die regels gericht waren aan alle lui op school die hem gepest hadden
Deze wel gezien?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is iets aan die jongen zijn stem dat je blijft luisteren
Ik heb veel te veel gemist merk ik alweer, ik moet ook de buitenlandse shows volgen
Echt he.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is iets aan die jongen zijn stem dat je blijft luisteren
Ik, ik, ikquote:
Ze doet dit jaar weer meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
En nu die van Jade dan, en vooral het commentaar na afloop
Ik jank weer
Ohhhhhh wat tof!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze doet dit jaar weer meeHopelijk komt ze nu wel in de liveshows
Daar zat ik bij de liveshows elke week weer te hopen dat ze er uit gestemd werd. ze werd een beetje eentonig op den duur.quote:
Ik huilde al om die omaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Oh en bij deze auditie moest ik na afloop huilen omdat het mannelijk jurylid moest huilen tijdens zijn commentaar...
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar zat ik bij de liveshows elke week weer te hopen dat ze er uit gestemd werd. ze werd een beetje eentonig op den duur.
Ja he? En hoe heet die jurymeneer nou ook alweer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik huilde al om die oma
Maar mijn god wat een stem, en wat een vreselijk lief meisje, gun factor in het kwadraat
Serieus kippenvel, Adele wordt te vaak na gedaan en totaal niet goed ook, maar dit, die emotie was zo puur, ik huilde al bij het nummerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? En hoe heet die jurymeneer nou ook alweer?
Toen hij brak ging ik huilen
Louis?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? En hoe heet die jurymeneer nou ook alweer?
Toen hij brak ging ik huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |