abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114169291
Een tijdje terug had ik pech met mijn auto. Hij wilde niet meer starten.
Ik belde dus de pechhulp dienst die een sleepwagen stuurde. Helaas kon die man mijn auto niet direct maken en wilde hij hem opslepen om naar een garage te sturen. De meneer vroeg of ik een voorkeur had, naar welke garage hij zou moeten. Natuurlijk het liefst naar mijn eigen garage. Dit kon wel zei hij, maar dan mocht het niet meer dan 25 km zijn. Dus ik zei dat het er om zou houden of het echt 25 km zou zijn of niet. Dus meneer van de sleepwagen heeft met zijn navigatiesysteem gekeken hoeveel dit km dit waren. Het was precies 25 km dus ik was blij. Bovendien moest hij toch een andere wagen in een plaatsje verderop neerzetten (die was wel verzekerd om ook naar eigen garage boven 25km), dus zou hij er toch langs komen.

Echter heb ik een tijdje terug een rekening binnen gekregen van ong. 50 euro voor het slepen. Maar hier ben ik voor verzekerd. Bij navraag bleek dit te zijn omdat het méér dan 25 km zou zijn. Dus ik heb gezegd dat hij zei dat het precies 25 km zou zijn, dus dat er geen rekening zou komen. Ze zouden dit uitzoeken en mij bericht hierover geven.

Ik heb bericht gehad, waarin staat dat ze dit nagekeken hebben en dat het wel allemaal klopt dus dat ik gewoon moet betalen.

Ik ben de afstand zelf na gaan kijken en zie nu inderdaad zelf ook in dat het 26 km is en niet 25 km. Maar dhr van de sleepdienst heeft toch echt gezegd dat het 25 km zou zijn, dus dat het gewoon vergoed wordt.
Dus ik heb weer contact opgenomen met het bedrijf die mij de rekening stuurde. Zij vertelde mij dat dhr heeft aangegeven dat het meer dan 25 km zou zijn en dat hij mij verteld heeft dat als het meer is dat ik dat dan moet betalen en dat dat dan behoorlijk hoog op kan lopen en dat ik daarmee akkoord ben gegaan. Maar dat is echt helemaal niet waar.
Het is dus mijn woord tegen hun woord.
Ze zouden dit nog even nakijken en ze zouden nog contact opnemen met mij, als ik voor een bepaalde tijd niets had gehoord, moest ik weer even contact opnemen.

Ze hebben dus geen contact met mij opgenomen dus ben zelf 1 week terug maar gaan bellen en ze hadden nog steeds geen antwoord. Ze heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ze nog geen aanmaningen gaan sturen, maar nog niet gezegd dat die rekening vervalt.

Nu is dit dus al 1 week terug, ik heb nog steeds niets gehoord. Wat moet ik hier mee doen?

Ik wil best mijn rekening betalen, maar natuurlijk alleen als het fair is.
In de rekening hadden ze een datum van het slepen gezet, maar die klopt ook helemaal niet, die wijkt 5 dagen af.
pi_114169437
quote:
In de rekening hadden ze een datum van het slepen gezet, maar die klopt ook helemaal niet, die wijkt 5 dagen af
Ooh, dan zou ik me helemaal niet druk maken. Laat ze eerst maar eens een goede rekening sturen.
pi_114169547
Bel ze op en stel voor om de kosten te delen. Simpele oplossing.
pi_114169558
Tsja snap dat het een principekwestie is. Dat de datum verkeerd staat, kunnen ze nog denk ik vrij gemakkelijk herstellen, omdat ze wel kunnen bewijzen dat ze op een specifieke datum jouw wagen hebben gesleept.

Jouw woord tegen het hunne, denk dat ik gewoon zou betalen om er vanaf te zijn.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:09:02 #5
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_114171258
Tja, dat zal misschien komen door de manier van afstand bepalen. Blijkbaar zit er nog een kleine discrepantie tussen tom en google. Ik geef je weinig kans, hoewel de manier van handelen van het bedrijf geen schoonheidsprijs verdient...
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_114172957
Omg. Wat kunnen mensen zeiken. Je zegt zelf er gebruik van te hebben gemaakt en dat het inderdaad meer is dan 25 KM. Ben blij dat ze je geholpen hebben.
pi_114174686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:44 schreef bjorn93 het volgende:
Omg. Wat kunnen mensen zeiken. Je zegt zelf er gebruik van te hebben gemaakt en dat het inderdaad meer is dan 25 KM. Ben blij dat ze je geholpen hebben.
:')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:45:47 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114176069
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:44 schreef bjorn93 het volgende:
Omg. Wat kunnen mensen zeiken. Je zegt zelf er gebruik van te hebben gemaakt en dat het inderdaad meer is dan 25 KM. Ben blij dat ze je geholpen hebben.
1 kilometer meer dan de 25 km die onder z'n verzekering vallen....
Hij betaalt die verzekering en daarmee is hij gegarandeerd van hulp.

Als jij de bakker 2 euro betaalt dan ben je toch ook niet blij dat hij je een brood gegeven heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114176419
In principe ben je een mondelinge afspraak met de chauffeur aangegaan, maar goed. Wie is hij? :')

Denk dat je weinig keuze hebt, 26km is 26km. Misschien zijn ze coulant en willen ze wat met je regelen. Een beller is sneller, TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')