SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaaktOp dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik was al een tijd geleden gestopt. Fijn dat ik iig serieus genomen word. Heb niet gezegd dat ik hier niet meer kwam om te posten, maar het zal hoogstwaarschijnlijk wel op een laag pitje staan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Is Fuszy weer gestopt? Inclusief afscheidsspeech?
die van nu is toch snel afgehandeld?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was al een tijd geleden gestopt. Fijn dat ik iig serieus genomen word. Heb niet gezegd dat ik hier niet meer kwam om te posten, maar het zal hoogstwaarschijnlijk wel op een laag pitje staan.
Wat jullie dan over me denken, daar geef ik geen zak om. Heb geprobeerd om 3 toernooien te organiseren en alle drie zijn mislukt. Ik zal wel de schuldige zijn
Waarom mislukt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was al een tijd geleden gestopt. Fijn dat ik iig serieus genomen word. Heb niet gezegd dat ik hier niet meer kwam om te posten, maar het zal hoogstwaarschijnlijk wel op een laag pitje staan.
Wat jullie dan over me denken, daar geef ik geen zak om. Heb geprobeerd om 3 toernooien te organiseren en alle drie zijn mislukt. Ik zal wel de schuldige zijn
Dat ligt aan de users hier, en het gebrek bij volwassenheid bij hen. Jij hebt het gewoon goed gedaan, niemand kan dit zooitje in de hand houden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is prima gegaan met de deelname toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
die van nu is toch snel afgehandeld?
1ste toernooi duurde 3 maanden. Tweede is nooit afgemaakt. Derde is niet af, tot dat de winnaar het volledige prijzengeld heeft ontvangen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom mislukt?
Zet jezelf niet altijd in de slachtofferrol en kom voor jezelf op
Ja, maar dat laatste kan je ook wel een beetje jezelf aan relateren hè..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is prima gegaan met de deelname toch?
[..]
1ste toernooi duurde 3 maanden. Tweede is nooit afgemaakt. Derde is niet af, tot dat de winnaar het volledige prijzengeld heeft ontvangen.
ach Roy kkbal zal het wel netjes aan mij geven verwacht ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is prima gegaan met de deelname toch?
[..]
1ste toernooi duurde 3 maanden. Tweede is nooit afgemaakt. Derde is niet af, tot dat de winnaar het volledige prijzengeld heeft ontvangen.
nouja de users begonnen toen ook al met spelen he, kan hij weinig aan doen behalve wachten met lotenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar dat laatste kan je ook wel een beetje jezelf aan relateren hè..
In principe had je gewoon geen toernooi moeten starten voordat iedereen in heeft gelegd.
Tenzij het een betrouwbaar iemand is
Belachelijk. Wees blij dat iemand nog een toernooi organiseert. Leuk, dit wijze advies achteraf, terwijl jij van het eerste toernooitje toch een aardig .... zooitje had gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar dat laatste kan je ook wel een beetje jezelf aan relateren hè..
In principe had je gewoon geen toernooi moeten starten voordat iedereen in heeft gelegd.
Tenzij het een betrouwbaar iemand is
Dat toernooi was goed verlopen hoor, ik had nergens een zooitje van gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Belachelijk. Wees blij dat iemand nog een toernooi organiseert. Leuk, dit wijze advies achteraf, terwijl jij van het eerste toernooitje toch een aardig .... zooitje had gemaakt.
Was dat niet het toernooi waar het overzicht kwijt dreigde te raken, maar Fuszy een excel bestand maakte dat klopte?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat toernooi was goed verlopen hoor, ik had nergens een zooitje van gemaakt.
Voor mij was het wachten tot de finalisten konden spelen
'Dreigde'? Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was dat niet het toernooi waar het overzicht kwijt dreigde te raken, maar Fuszy een excel bestand maakte dat klopte?
Credits naar Tim, die raadde mij de film aanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Het einde was inderdaad heel tof, GJE. Ik wil je bedanken voor het aanraden van dit topic
Fuszy heeft het gewoon goed gedaan. Let er ff op wie niet heeft betaaldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Belachelijk. Wees blij dat iemand nog een toernooi organiseert. Leuk, dit wijze advies achteraf, terwijl jij van het eerste toernooitje toch een aardig .... zooitje had gemaakt.
Die moord die hij pleegde op die agent die in zijn auto zat. Met die sneue kleding aan. Wat een verschijningquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Eindbaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blitz, Game of Thrones, The Wire![]()
Aidan Gillen
Dat ziet er echt uit als een hele slechte B filmquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Urban Fighter ziet er ook best tof uit.
Bazenfilm!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ziet er echt uit als een hele slechte B film
Warrior is wel tof![]()
[ afbeelding ]
Die ga ik wel even downloadenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ziet er echt uit als een hele slechte B film
Warrior is wel tof![]()
[ afbeelding ]
Toppiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Even weinig in mijn hoofd moet ik zeggen. Meestal als ik iets tofs tegenkom post ik het wel hier
ip man!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Even weinig in mijn hoofd moet ik zeggen. Meestal als ik iets tofs tegenkom post ik het wel hier
Reina lijkt me geen goede CDMquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:45 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Pepe Reina of Gerrard op CDM?
Hazard en Barfa geen fysiek? zijn toch vrij snel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt 2 spelers zonder enige fysiek op de flanken..Ik zou Barfa eruit gooien eigenlijk en vervangen voor Gervinho..die is wat meer geschikt voor RM in 3-5-2.
Gerrard en Reina zijn allebei prima volgens mij. Gerrard maakt je team wat aanvallender, maar is ook een stuk beter. Zou dus eerder voor hem gaan.
sowieso maar vaag, dat achteraf huilen altijd. Stond toch duidelijk in het contract bij het ondertekenenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:49 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)opbaan-verpest.dhtml
Deze mensen snappen het echt niet he
Met de term "geen fysiek" bedoelen we in NL vooral krachtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hazard en Barfa geen fysiek? zijn toch vrij snel?
Mijn FIFA > Herhalingenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar staat het filmpje als je iets hebt opgeslagen in je console?
Echt debiel ja. Waarom zou PSV dan water bij de wijn moeten doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso maar vaag, dat achteraf huilen altijd. Stond toch duidelijk in het contract bij het ondertekenen
oh okquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de term "geen fysiek" bedoelen we in NL vooral kracht
Kan prima, al heb ik daar zelf ook wel graag een linkspoot.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh oklijkt Kompany je geschikt voor de LCB in 352?
Toch niet naar China dusquote:
oh daar gaat het me niet omquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan prima, al heb ik daar zelf ook wel graag een linkspoot.
Kompany kan prima. Heb verder geen verstand van die EPL gasten eigenlijk..alleen met Toure, Luiz en Kompany gespeeld en die deden het allemaal prima in 3atbquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh daar gaat het me niet omheb het meer over snelheid enzo, kan eigenlijk eender wie uit de BPL zijn. wat ik al heb: - -TOTY Skrtel-David Luiz
wie zou je er neerzetten?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/126181835![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
45ste minuut
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut spel
Thanks.quote:
Ga fatsoenlijke kwaliteit downloaden, geen Xvidquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan het nou dat 'ie alsnog 'onbeschikbaar' is en niet binnengehaald wordt?
Alsof dat niet goed genoeg is. Al dat trieste gebash op mensen die niet alles in HD downloaden hier op FOKquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga fatsoenlijke kwaliteit downloaden, geen Xvid
Is prima kwaliteitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga fatsoenlijke kwaliteit downloaden, geen Xvid
Thanks. Ik kom net binnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Hier dus nogmaals alle transfers van vandaag voor de mensen die het gemist hebben: http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-one-02
Ah, je kan ook streamen hèquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is prima kwaliteit, maar het is meer omdat ik hem met een USB'tje op mijn Xbox kijk, en m'n USB is maar 1GB
..
Niet bashen hoor, meer een tipquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof dat niet goed genoeg is. Al dat trieste gebash op mensen die niet alles in HD downloaden hier op FOK
ik durf al niet meer te posten wat ik downloadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof dat niet goed genoeg is. Al dat trieste gebash op mensen die niet alles in HD downloaden hier op FOK
Die zijn gewoon mooi hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik durf al niet meer te posten wat ik downloadook als je de graphics van gta iv mooi vindt, word je finaal afgebrand
zeg je toch gewoon wat over de voet van RvP ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik durf al niet meer te posten wat ik downloadook als je de graphics van gta iv mooi vindt, word je finaal afgebrand
Is gewoon prima kwaliteit aan graphics voor een spel uit 2007 (?) hoor..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hmm, vaak wilt allebei rebooten ook wel eens werkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Trouwens GJE:
Mijn poorten staan open en hij staat op groen
Ik heb er niets meer aan gedaan en deze week stond hij ineens op groen ipv rood..echt fucking raar. Speel nu ook regelmatig thuis de afgelopen paar dagen.
Kon alleen nog steeds niet tegen Pascal spelen..wazig.
2008.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is gewoon prima kwaliteit aan graphics voor een spel uit 2007 (?) hoor..
Is en blijft een vet spel gewoon.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2008.
Ik word oud.Dat spel is alweer 4 jaar oud.
Denk het ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Andijvie_ het volgende:
Kan iemand mij 25k gunnen om een happy hour pack te kunnen openen?
vind ik ook, maar als je dat in het gta V topic zegt, o weequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is gewoon prima kwaliteit aan graphics voor een spel uit 2007 (?) hoor..
Nee hoor, meerderen delen je meningquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vind ik ook, maar als je dat in het gta V topic zegt, o wee
Packs zijn zonde manquote:
Heb ik ook even gedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aldus de meneer die 100k wegsmijt aan diezelfde pakjes.
Ssht, je weet niet waar je over praatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aldus de meneer die 100k wegsmijt aan diezelfde pakjes.
Nice kaartquote:
Bij Juvequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
waar speelt die nu? en ik moet die in mn team hebben
quote:
Juventusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
waar speelt die nu? en ik moet die in mn team hebben
Ben je overboden?quote:
Ik wilde net een foto posten. Maar ik lees nu dat hij langer bij Galatasaray blijft. Waarom hebben ze hem dan terug getransferd?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ssht, je weet niet waar je over praat
hahahahaquote:
Achja, korte hype van een week of langer, en dan is 'ie minder waard inderdaadquote:
ja maar 350kquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achja, korte hype van een week of langer, en dan is 'ie minder waard inderdaad
Ade gaat ook bij Spurs tekenen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde net een foto posten. Maar ik lees nu dat hij langer bij Galatasaray blijft. Waarom hebben ze hem dan terug getransferd?
Failquote:
Hij heeft nog niet officieel bij GS getekendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ade gaat ook bij Spurs tekenen waarschijnlijk
www.ultimatedb.nlquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
IS EEN 352 KAARTJE IETS WAARD MENSEN?
Ja, maar dat kan je zelf ook gewoon opzoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
Bin voor 1500 gaat wel wegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ansaldi was afgelopen week flink duur met die Russia cupquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
Nu nog even de coins op andere accounts opmaken
Net Perea, Ansaldi en Mounier, dikke pace maar niets meer waard bijna.
Ohja dat wel, net te laat zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ansaldi was afgelopen week flink duur met die Russia cup
Je hoeft niet elk pakje te posten hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:14 schreef marcie216 het volgende:
1e 5k pack :
Martin
Balzaretti 41212
4231 kaart
alleen de eerstequote:
zou jij dat dan betalen voor Hazard? ik zou lekker Messi of wat goede IF's halenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij te arm bent he, jaloezie
Ik miste er net nog 1 voor 1.7k BINquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop nu de Juventus versie voor Lucio voor 2.5k BIN. Waar zijn die autobuyers dan
Ja, erg mooie film. Grappig ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef x1N2ition het volgende:
Ik ga vanavond met een aantal vrienden naar The Intouchables. Iemand die deze film al heeft gezien? Is het een aanrader? Ik vond zelf de trailer al erg mooi.
Waarom zou je dat doenquote:
Je kan het gokkenquote:
Er komen heel snel heel veel op de markt dus hij is in no time 2k ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
mss wordt die wel ziekveel waard omdat kaartje en toch bij galatasaray blijft
Dan zal hij nog steeds niet meer waard worden dan 25k omdat het een kutspeler is. En dan zou je maanden moeten wachten en tegen die tijd is FIFA 13 er.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
mss wordt die wel ziekveel waard omdat kaartje en toch bij galatasaray blijft
hoeveel zijn die dan waard(lucio?)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik miste er net nog 1 voor 1.7k BIN
Hazard 200k BIN op de Xbox.
te]quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er komen heel snel heel veel op de markt dus hij is in no time 2k ofzo.
[/quo[quote]Op vrijdag 13 juli 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal hij nog steeds niet meer waard worden dan 25k omdat het een kutspeler is. En dan zou je maanden moeten wachten en tegen die tijd is FIFA 13 er.
Opzich is een extra Bra CM in Serie A nog wel populair, totdat Maicosuel even een trasfer krijgtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal hij nog steeds niet meer waard worden dan 25k omdat het een kutspeler is. En dan zou je maanden moeten wachten en tegen die tijd is FIFA 13 er.
Hoe kan je nu nou een waarde bepalen.quote:
Geen idee, maar wel iets meer omdat hij net uit is (ja, wel dezelfde competitie) Ik moet hem nu wel snel verkopen voordat hij ineens 5k kost, want dat gaat heel snel.quote:
80 rated en 1 stat boven de 80: 82quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Die stats van Melo zijn eigenlijk best goed..zie ik nu pas.
ja man, erg leuke filmquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef x1N2ition het volgende:
Ik ga vanavond met een aantal vrienden naar The Intouchables. Iemand die deze film al heeft gezien? Is het een aanrader? Ik vond zelf de trailer al erg mooi.
Zijn ingame stats weet ik niet, maar die op zijn kaartje.quote:
99,99% zeker dat die gast zelf met een andere account heeft geboden om te proberen de prijs op te drijven.quote:
iemand?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:32 schreef stoereboii het volgende:
zit te twijfelen of ik hen ook wegdoe: [ afbeelding ]
ik zou dan voor ong 300k een nieuw team kunnen maken, maar wie van de prijsklasse van skrtel is evenwaardig aan hem
waar speelt hij normaal, en waarom wil je hem hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
geen foto en naam
zo dus [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waar speelt hij normaal, en waarom wil je hem hebben/
Uh, ik vond het na Lukaku de fijnste spits waar ik mee had gespeeld. Echt een tankquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef stoereboii het volgende:
trouwens marcie: zijn er betere spitsen voor 160k dan balo? vind hem mss wel wat overpriced
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Die bug gaan ze gewoon fixen hoor en dan zie je gewoon een foto en naam lijkt me
na Lukakuquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Uh, ik vond het na Lukaku de fijnste spits waar ik mee had gespeeld. Echt een tank
En die Melo heb je al voor 10k
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
deze zat wel lekker. dat instappen van die verdediger ook weerecht waar speel ik tegen
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/126186900
Ik vond hem fijner dan Sturridge, drogba, torres, UP aguero, UP persie, TOTY dost, TOTY de jong. Je moet niet van hem verwachten dat je de hele tijd lange ballen op hem kan gaan geven. Je moet hem echt met l1 diep laten gaan. geen enkele verdediger haalt hem in omdat hij erg sterk aan de bal is. Hij heeft een krachtig schot, en hij kan goed koppen. En natuurlijk paarsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
na Lukaku![]()
maar hij is dus echt zo goed? doe even een review
ja maar ik kan ook MOTM Gomez voor die prijs halen. #keuzes #twitterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vond hem fijner dan Sturridge, drogba, torres, UP aguero, UP persie, TOTY dost, TOTY de jong. Je moet niet van hem verwachten dat je de hele tijd lange ballen op hem kan gaan geven. Je moet hem echt met l1 diep laten gaan. geen enkele verdediger haalt hem in omdat hij erg sterk aan de bal is. Hij heeft een krachtig schot, en hij kan goed koppen. En natuurlijk paars
het is een ander soort speler dan Ibra, maar hij is denk ik wel iets beter als je hem goed gebruikt
daar heb ik nooit meegespeeldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar ik kan ook MOTM Gomez voor die prijs halen. #keuzes #twitter
Haha weer af van 4231? vond je het niet fijn spelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat ik een piepkleine aanpassing aan mijn elftal ga doen:
[ afbeelding ]
baasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke teams lijken me niet leuk want handicapquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nu sta ik op je beamerquote:
Handicapquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zulke teams lijken me niet leuk want handicap
Ik ben pas 3 wedstrijden onderweg, maar het elftal hangt voor mijn gevoel als los zand aan elkaar. Ik speel het weekend uit met dit team, en als ik geen verbetering zie, dan ga ik de Serie A verdedigers terug halen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha weer af van 4231? vond je het niet fijn spelen?
Je kan niet ontkennen dat er een handicap is.quote:
Hmm, ik heb net een team gemaakt in 4231quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben pas 3 wedstrijden onderweg, maar het elftal hangt voor mijn gevoel als los zand aan elkaar. Ik speel het weekend uit met dit team, en als ik geen verbetering zie, dan ga ik de Serie A verdedigers terug halen.
Ligt aan de workrates van de spelers vermoed ik. Of ja, HANDICAP. Net kwam ik gewoon bij vlagen de middenlijn niet over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb net een team gemaakt in 4231
mijn 2 cam hebben medium/low. en mijn CF low/mediumquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt aan de workrates van de spelers vermoed ik. Of ja, HANDICAP. Net kwam ik gewoon bij vlagen de middenlijn niet over.
Ik ontken dat er handicap is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat er een handicap is.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat er een handicap is.
quote:
Ok.quote:
Nee, je denkt dat je er last van hebt omdat de tegenstander beter is, of jij dat potje gewoon slecht speelt ..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan nog, als je er last van hebt, heb je er last van.
Wat heeft dat nou weer met het wel of niet bestaan van een handicap te makenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leg dan eens uit waarom er een shitload aan gelijkmakers wordt gescoord in de 90e
Dat is geen handicapquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leg dan eens uit waarom er een shitload aan gelijkmakers wordt gescoord in de 90e
Momentum, much?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, want je kan er ook zelf wat aan doen dat geen bal aankomt, en de spelers geen loopacties maken/niet verdedigen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, je denkt dat je er last van hebt omdat de tegenstander beter is, of jij dat potje gewoon slecht speelt ..
Oh zo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met het wel of niet bestaan van een handicap te maken
Je moet ook zelf verdedigen. Beter mikken, en loopacties moet je l1 doen. Allemaal zaken die je zelf moet regelen, en als je denkt dit wordt handicap, ga je automatisch slechter spelen en slechter en flip je om de handicapquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, want je kan er ook zelf wat aan doen dat geen bal aankomt, en de spelers geen loopacties maken/niet verdedigen..
Dus ga je je irriteren en ga je slechter spelen > als je er last van hebt heb je er last van.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, je denkt dat je er last van hebt omdat de tegenstander beter is, of jij dat potje gewoon slecht speelt ..
Jammer dat het het ene potje wel lukt en het andere niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moet ook zelf verdedigen. Beter mikken, en loopacties moet je l1 doen. Allemaal zaken die je zelf moet regelen, en als je denkt dit wordt handicap, ga je automatisch slechter spelen en slechter en flip je om de handicap
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Als ik pass en mjn spelers blijven aan de grond genageld staan alsof ze in madame Tussauds staan, dan weet ik genoeg.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Als ik pass en mjn spelers blijven aan de grond genageld staan alsof ze in madame Tussauds staan, dan weet ik genoeg.
ultra attacking>problem solved.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Robbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:00 schreef stoereboii het volgende:
zit te twijfelen tussen Robben en IMOTM Gomez #keuzes
Omdat de speler met het bronzen team beter is dan de speler met het gouden teamquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als er geen handicap is dan is er een andere reden waarom mensen met bronzes van golds kunnen winnen zeker?
Overigens heb ik die Juventus Lucio nog snel voor 15k weten te verkopen. Hij daalt echt super snel in prijs.
M'n reetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Omdat de speler met het bronzen team beter is dan de speler met het gouden team
Met team met hogere rating + toty's verloor ik vaker van dezelfde persoon dan met 80-squadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Omdat de speler met het bronzen team beter is dan de speler met het gouden team
Ik daag je uit om aanstaande maandag naar het ziekenhuis te gaan, met een megafoon en dan roepen: Handicap bestaat niet!quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik daag je uit om aanstaande maandag naar het ziekenhuis te gaan, met een megafoon en dan roepen: Handicap bestaat niet!
Ge bent wel moeluk zehgquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik daag je uit om aanstaande maandag naar het ziekenhuis te gaan, met een megafoon en dan roepen: Handicap bestaat niet!
Ja, 2v2 bij aangepaste wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je op de één of andere manier met 4 man online spelen? Dus 4 verschillende PS3's tegen elkaar. 2 in het ene en 2 in het andere team.
ja daar was ik al over uit jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ge bent wel moeluk zehg
als het 352 is moet je Gomez pakken.
433/4321 Robben.
Robben is een baas als Winger. als Middenvelder is het zonde en kan je beter een spits kopen
Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je op de één of andere manier met 4 man online spelen? Dus 4 verschillende PS3's tegen elkaar. 2 in het ene en 2 in het andere team.
Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh, ik zie dat dit het FUT topic is. Kan het ook normaal?
Dat heeft meer te maken met het feit dat bepaalde eigenschappen te belangrijk zijn gemaakt in FIFA (vooral pace en strength). Met snelle en sterke bronzes kan je dan gewoon prima meekomen tegen een tegenstander die van een iets lager niveau is. Verder blijven de servers gewoon kut en is het soms zo dat je geen zichtbare lag hebt maar dat je spelers toch gewoon net iets later reageren op alles. Dat is gewoon lag, geen handicap.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als er geen handicap is dan is er een andere reden waarom mensen met bronzes van golds kunnen winnen zeker?
Overigens heb ik die Juventus Lucio nog snel voor 15k weten te verkopen. Hij daalt echt super snel in prijs.
Ik zou met wingers gaan spelen, en dan robben erin.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja daar was ik al over uit jamaar ik vind beide formaties zo lekker spelen
wie zou ik dan als spits nemen? RvP of een Bundesligaboii?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou met wingers gaan spelen, en dan robben erin.
Wie is je lw?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wie zou ik dan als spits nemen? RvP of een Bundesligaboii?
nog nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:12 schreef bombmannl het volgende:
Zit vertonghen al bij Tottenham bij de summer transfers?? Wil hem zo graag in mijn BPL team hebben.
Goedenavond btw.
Nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:12 schreef bombmannl het volgende:
Zit vertonghen al bij Tottenham bij de summer transfers?? Wil hem zo graag in mijn BPL team hebben.
Goedenavond btw.
Ja dat hangt er van af.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat kan ik kiezen als ik een spits weet
nja maar denk dat ik toch voor een dure spits ga ipv Robben en dan in 352 blijfquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat hangt er van af.
Als je een lw pakt, die rechts is kan je beter een spits pakken die niet kan koppen. Is het een LW die links is, kan je beter wel een spits pakken die kan koppen.
Zullen ze niet verhogen lijkt me... Hij is al erg goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
Ben wel benieuwd naar de PSG Ibra en zijn stats
lijkt me niet dat hij een upgrade krijgtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
Ben wel benieuwd naar de PSG Ibra en zijn stats
Als ze m maar niet verlagen. Mooi duo met Lavezziquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zullen ze niet verhogen lijkt me... Hij is al erg goed.
Joo isgoedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nja maar denk dat ik toch voor een dure spits ga ipv Robben en dan in 352 blijf
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef stoereboii het volgende:
wtfnog geen enkele op de markt
[ afbeelding ]
Is hij dan al verwerkt? dacht m niet er bij te hebben zien staan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die transfer is nog lang niet rond, laat staan in FUTquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
? kijk zelf dan als je denkt dat ik iets heb veranderd naar cb ofzo
Transfer is nog niet eens rond manquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
? kijk zelf dan als je denkt dat ik iets heb veranderd naar cb ofzo
Denk niet dat ze er een verlagenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze m maar niet verlagen. Mooi duo met Lavezzi
Ow! Dacht dat het wel rond was, las vanmiddag dat Berlusconi had becijferd hoeveel hij verdiend had.quote:
quote:
Nou, meevallertje tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
GJE zei dat ik hier wel 4K voor kon krijgen
Milan is akkoord, maar Zlatan enquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow! Dacht dat het wel rond was, las vanmiddag dat Berlusconi had becijferd hoeveel hij verdiend had.
Ja, in de tijd dat ik hem had, ging 'ie voor 4k, dus wss iets gestegen danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stond voor iets meer dan 5K op UDB. De 4-3-3 maakt hem iets duurder
Aanwezig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:21 schreef Toefjes het volgende:
Dutchies aanwezig die zin hebben in clubs?
Voor 1500 zou hij dus zijn gegaan. Dat er gekken zijn die zoveel bieden terwijl hij dat niet waard is en dat nog eens tijdens HH kan ik niet wetenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
Thor.
Voor 1.5k BIN zal 'ie wel gaan. My ass.
[ afbeelding ]
Heb je ook zin?quote:
Soms, en jij?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je ook zin? [ afbeelding ]
Jawel, door hem hadden we 1-1 gespeeldquote:
Kwaliteit kost nu eenmaal geld, mijn jongquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hazard Chelsea is echt pauperduur...
dit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kwaliteit kost nu eenmaal geld, mijn jong
Er zijn nu al twee pagina's vol, die gaat heel hard dalenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hazard Chelsea is echt pauperduur...
Ja, bij FC Bacardi deed hij het wel goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef stoereboii het volgende:
GEE JEE EE HEB JIJ HAZARD OOIT ZIEN SPELEN??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |