SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaaktOp dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik was al een tijd geleden gestopt. Fijn dat ik iig serieus genomen word. Heb niet gezegd dat ik hier niet meer kwam om te posten, maar het zal hoogstwaarschijnlijk wel op een laag pitje staan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Is Fuszy weer gestopt? Inclusief afscheidsspeech?
die van nu is toch snel afgehandeld?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was al een tijd geleden gestopt. Fijn dat ik iig serieus genomen word. Heb niet gezegd dat ik hier niet meer kwam om te posten, maar het zal hoogstwaarschijnlijk wel op een laag pitje staan.
Wat jullie dan over me denken, daar geef ik geen zak om. Heb geprobeerd om 3 toernooien te organiseren en alle drie zijn mislukt. Ik zal wel de schuldige zijn
Waarom mislukt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was al een tijd geleden gestopt. Fijn dat ik iig serieus genomen word. Heb niet gezegd dat ik hier niet meer kwam om te posten, maar het zal hoogstwaarschijnlijk wel op een laag pitje staan.
Wat jullie dan over me denken, daar geef ik geen zak om. Heb geprobeerd om 3 toernooien te organiseren en alle drie zijn mislukt. Ik zal wel de schuldige zijn
Dat ligt aan de users hier, en het gebrek bij volwassenheid bij hen. Jij hebt het gewoon goed gedaan, niemand kan dit zooitje in de hand houden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is prima gegaan met de deelname toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
die van nu is toch snel afgehandeld?
1ste toernooi duurde 3 maanden. Tweede is nooit afgemaakt. Derde is niet af, tot dat de winnaar het volledige prijzengeld heeft ontvangen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom mislukt?
Zet jezelf niet altijd in de slachtofferrol en kom voor jezelf op
Ja, maar dat laatste kan je ook wel een beetje jezelf aan relateren hè..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is prima gegaan met de deelname toch?
[..]
1ste toernooi duurde 3 maanden. Tweede is nooit afgemaakt. Derde is niet af, tot dat de winnaar het volledige prijzengeld heeft ontvangen.
ach Roy kkbal zal het wel netjes aan mij geven verwacht ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is prima gegaan met de deelname toch?
[..]
1ste toernooi duurde 3 maanden. Tweede is nooit afgemaakt. Derde is niet af, tot dat de winnaar het volledige prijzengeld heeft ontvangen.
nouja de users begonnen toen ook al met spelen he, kan hij weinig aan doen behalve wachten met lotenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar dat laatste kan je ook wel een beetje jezelf aan relateren hè..
In principe had je gewoon geen toernooi moeten starten voordat iedereen in heeft gelegd.
Tenzij het een betrouwbaar iemand is
Belachelijk. Wees blij dat iemand nog een toernooi organiseert. Leuk, dit wijze advies achteraf, terwijl jij van het eerste toernooitje toch een aardig .... zooitje had gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar dat laatste kan je ook wel een beetje jezelf aan relateren hè..
In principe had je gewoon geen toernooi moeten starten voordat iedereen in heeft gelegd.
Tenzij het een betrouwbaar iemand is
Dat toernooi was goed verlopen hoor, ik had nergens een zooitje van gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Belachelijk. Wees blij dat iemand nog een toernooi organiseert. Leuk, dit wijze advies achteraf, terwijl jij van het eerste toernooitje toch een aardig .... zooitje had gemaakt.
Was dat niet het toernooi waar het overzicht kwijt dreigde te raken, maar Fuszy een excel bestand maakte dat klopte?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat toernooi was goed verlopen hoor, ik had nergens een zooitje van gemaakt.
Voor mij was het wachten tot de finalisten konden spelen
'Dreigde'? Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was dat niet het toernooi waar het overzicht kwijt dreigde te raken, maar Fuszy een excel bestand maakte dat klopte?
Credits naar Tim, die raadde mij de film aanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Het einde was inderdaad heel tof, GJE. Ik wil je bedanken voor het aanraden van dit topic
Fuszy heeft het gewoon goed gedaan. Let er ff op wie niet heeft betaaldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Belachelijk. Wees blij dat iemand nog een toernooi organiseert. Leuk, dit wijze advies achteraf, terwijl jij van het eerste toernooitje toch een aardig .... zooitje had gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |