Tof! Wel zin in, maar ik laat het toch een beetje afhangen van het weer. Heb de afgelopen weken alleen op Rockin Park goed weer gehad maar ben verder dat gesleep door de regen en modder wel zat.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook zaterdag (of vrijdag, of zondag) een dagje zwarte cross doen!
Ik heb nog geen modder gezien, kan wel wat hebben dus. Hoewel het wel ff afkicken is hier in Nederland na 2 weken 40 graden!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
Tof! Wel zin in, maar ik laat het toch een beetje afhangen van het weer. Heb de afgelopen weken alleen op Rockin Park goed weer gehad maar ben verder dat gesleep door de regen en modder wel zat.
Hier kun je bij wijze van de winterkleding alweer klaarleggenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb nog geen modder gezien, kan wel wat hebben dus. Hoewel het wel ff afkicken is hier in Nederland na 2 weken 40 graden!
OK, dan toch liever dit weer.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb nog geen modder gezien, kan wel wat hebben dus. Hoewel het wel ff afkicken is hier in Nederland na 2 weken 40 graden!
Voor het eerst in dik twee weken weer schoenen aan. Bah!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
Hier kun je bij wijze van de winterkleding alweer klaarleggen
Ik vond het niet vervelend. De nachten waren soms wat kut alleen.quote:
Dat eerste komt gelukkig voor in het landklimaat van Hongarije, dat tweede niet. In Nederland zou je heel snel doodgaan met 40 graden denk ik!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:13 schreef muhahaha het volgende:
40 graden met een lage luchtvochtigheid : goed te doen
40 graden met een hoge luchtvochtigheid : klote
Dat 2e komt vaker voor in Nederland. Het maakt het een stuk benauwder.
Ik kon het prima uithouden. Veel in de schaduw zitten, bierdrinken en af en toe even het water in.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Beter dan van dat gortdroge superwarme weer en dat de zon de hele dag op je bakkes staat te fikken. Dat ben ik zo snel zat.
Jamaar ik wil wel meer dan dan dat als ik vakantie heb. Ik ben gewoon slecht in stil zittenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik kon het prima uithouden. Veel in de schaduw zitten, bierdrinken en af en toe even het water in.Heerlijk!
Ik niet!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
Jamaar ik wil wel meer dan dan dat als ik vakantie heb. Ik ben gewoon slecht in stil zitten
Speeddaten is best leuk. Ik heb dat een keertje gedaan en me erg vermaakt. Al is het alleen maar om 'stereotype bingo' te spelenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga deze week (als het goed is) meedoen aan een speeddate
Is dat met zo een volle zaal waarbij je steeds 2 minuten in gesprek bent?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets jaquote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat met zo een volle zaal waarbij je steeds 2 minuten in gesprek bent?
Ben zeer benieuwd wat voor types erop af komen. leeftijd 25 t/m 35.. dus ja . ben erg benieuwd hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Speeddaten is best leuk. Ik heb dat een keertje gedaan en me erg vermaakt. Al is het alleen maar om 'stereotype bingo' te spelen
Dat ga ik ook nog een keer doen!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
15 uur autorijden vond ik actief zat. Verder ben ik veel bij mensen die daar wonen op bezoek geweest. Wijnkelder hier, gepensioneerde Duitsers daar, een paar verdwaalde Australiers die een kroeg hadden gekocht, varkentje slachten met een Hongaar, paar dagen strand, paar dagen zwembad, paar dagen Budapestquote:Op maandag 16 juli 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
Ach, een paar dagen niks doen en een beetje hangen en eten kan ik best, maar ik ben wel graag onderweg op vakantie. Geen sightseer met volle agenda, maar ik ben wel graag 'actief'.
quote:ngeveer 20 singles tijdens 3 minuten op een wel heel leuke manier leert kennen! Tijdens de 2 pauzes kun je even op adem komen, een drankje drinken en gaan er lekkere hapjes rond (en kun je misschien nog even praten met die leuke date :-)
Binnen 24 uur ontvang je de matchmail en staan jouw matches online op jouw profiel. Hier staan je leukste dates vermeld en bij een wederzijdse match staat hier een emailadres van de 'match'. Indien diegene ook een foto heeft geupload, staat er ook een foto bij. De foto is een extra service van speeddaten.nl en uiteraard niet verplicht.
Voor mannen zijn ze er ook vast, maar voor vrouwen zijn het vaak de veeleisende carrièrevrouwen die van efficiëntie houden (daarom speeddaten ze ook), de net-iets-te-interessant-doende ex-studentes, de vrouwen die mislukt zijn in de liefde en daarom heel onzeker, of de sarcastische 'been-there-done-that' types. Erg grappig.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd wat voor types erop af komen. leeftijd 25 t/m 35.. dus ja . ben erg benieuwd haha
Hmm.. ben benieuwd waar ik dan onder zou vallenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
Voor mannen zijn ze er ook vast, maar voor vrouwen zijn het vaak de veeleisende carrièrevrouwen die van efficiëntie houden (daarom speeddaten ze ook), de net-iets-te-interessant-doende ex-studentes, de vrouwen die mislukt zijn in de liefde en daarom heel onzeker, of de sarcastische 'been-there-done-that' types. Erg grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |