Met een beetje geluk binnenkort weer toch?!quote:
Wat een baas!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:22 schreef MohMi het volgende:
dr zit een fransman in de treib. eerst legde ie uitgebreid een lijn op et tafeltje en snoof die luidruchtig weg, nu is ie met een hoop herrie een knetter aan het draaienhalloooo asoooo! tis de stilte coupe hoor!!
Erg is dat hè!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik werd dusdanig geïnspireerd dat ik zelf ook maar even voor 40,- heb gepindZo slecht
Dat, en toen ik zag dat ik betaald had gekregen, besefte dat het vrijdag was (ik doe het alleen op vrijdag omdat er altijd een risico is dat ik niet kan slapen) en ik morgen niks geplanned heb staanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Erg is dat hè!Zodra je het ziet krijg je trek
Goeie reden om het er even van te nemen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat, en toen ik zag dat ik betaald had gekregen, besefte dat het vrijdag was (ik doe het alleen op vrijdag omdat er altijd een risico is dat ik niet kan slapen) en ik morgen niks geplanned heb staanEn helemaal uberhappy ben ivm mn nieuwe baan die ik zo leuk vind
Dadelijk nog wat biertjes en wachten op bezoek
Welke zooi ga je doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat, en toen ik zag dat ik betaald had gekregen, besefte dat het vrijdag was (ik doe het alleen op vrijdag omdat er altijd een risico is dat ik niet kan slapen) en ik morgen niks geplanned heb staanEn helemaal uberhappy ben ivm mn nieuwe baan die ik zo leuk vind
Dadelijk nog wat biertjes en wachten op bezoek
Will do, moedersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Goeie reden om het er even van te nemen!(kijk wel uit met die zooi!)
Haha dan is het goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Will do, moedersHet is ook maar een halfje pp
En als je in de buurt woonde, had ik je wat aangeboden, vind het in mijn eentje niet leuk
Haha raad eens! Ik geef je een hint het is wit en belachelijk duur!quote:
Robijn Puur en Fijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:30 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha raad eens! Ik geef je een hint het is wit en belachelijk duur!
Hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Robijn Puur en FijnDie shit is ¤ 6,- per fles!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Robijn Puur en FijnDie shit is ¤ 6,- per fles!!
Lidl wasmiddel! cheap en goed!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:38 schreef shifto het volgende:
[..]Ben er strakjes
Trouwens, gek, dat zijn nu wel extra onkosten ja!Nu ik een wasmachine heb!
Neinquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom je het apparaat voor mij uit proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |