In Amsterdam, gezellig toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We gaan wel de buurt in, een drankje doen
Hahaha goed puntquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
Kan er ipv een topic over versieren niet een topic komen over hoe een relatie te behouden?
Dat is hopeloos, vandaar dat er geen topic over bestaat. Anders meld je je vast aan in het exen topic!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
Kan er ipv een topic over versieren niet een topic komen over hoe een relatie te behouden?
Je moet ook niet teruglezen friendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga mn gras maaien, dat kan ik nog volgen.
Met crystel meth elkaars piemel in de olie zetten en die dan aanraken, er op zitten en dan boze WA's krijgen van je ex omdat ze haar billen niet op waarde kan schatten. I'm lost.
Ik kom er wel over heen met drankquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is hopeloos, vandaar dat er geen topic over bestaat. Anders meld je je vast aan in het exen topic!
Hahaha goede samenvattingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga mn gras maaien, dat kan ik nog volgen.
Met crystel meth elkaars piemel in de olie zetten en die dan aanraken, er op zitten en dan boze WA's krijgen van je ex omdat ze haar billen niet op waarde kan schatten. I'm lost.
Nee joh, daar kan ik een avond en nacht wel mee vullen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In Amsterdam, gezellig toch?![]()
Maar daar vul je toch ook maar een uurtje of 2 mee.
Gaat het nu al mis dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
oh okequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar ergens in Oost, denk ik.
Jullie zijn van die echte kletskousen, dat komt goed ik zeg het je!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee joh, daar kan ik een avond en nacht wel mee vullen hoorik praat veel en zij ook
![]()
Ik krijg alleen te horen dat ik oppervlakkig ben van mensen die me niet goed kennenquote:
quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant Royco, je kan nu mijn plek als hosselkoning in dit topic overnemen
squattenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij weet ik trouwens het geheim achter het versieren
Squatten zeker?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij weet ik trouwens het geheim achter het versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |