quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Schizofreen. Hij heeft momenten dat hij denkt stevenmac26 te zijn.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Steven en Mono zitten samen aan de drugs en gaan om de beurt op elkaars piemel zitten
Denken dat ze dat te horen krijgtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een logee die ik straks moet gaan vermakenweinig zin in
[..]
Ah vandaar haha. Die zal straks helemaal wel balen als ze het nieuws hoort
Lekker, wat voor drugs?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Steven en Mono zitten samen aan de drugs en gaan om de beurt op elkaars piemel zitten
Zo groot is Groningen nou ook weer niet, ze komt jullie vast wel een keer tegenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ze dat te horen krijgt
Zet hem of haar achter de TV!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een logee die ik straks moet gaan vermakenweinig zin in
Ik kom dr kapotvaak tegen in de stad ja maar ik denk niet dat ze na gisteravond nog met me wil pratenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo groot is Groningen nou ook weer niet, ze komt jullie vast wel een keer tegen
Kun je daar wel op slapen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier alleen op dit moment
Vannacht crystal meth
Achter de tv is ook zo saai. En ik heb nog een heel erg ouderwets groot ding en als je daarachter zit zie je zo weinig van de woonkamerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zet hem of haar achter de TV!
we hebben geslapen van 8 tot 16uur, lepeltje lepeltjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je daar wel op slapen dan?
Dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kom dr kapotvaak tegen in de stad ja maar ik denk niet dat ze na gisteravond nog met me wil praten
Ooooch, wat schattigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
we hebben geslapen van 8 tot 16uur, lepeltje lepeltje
Anders doen jullie potje scrabblequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Achter de tv is ook zo saai. En ik heb nog een heel erg ouderwets groot ding en als je daarachter zit zie je zo weinig van de woonkamer
Misschien compenseert die dat met betere moves?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch
Mono is wel lang maar wel kleine piemel
Volgens mij ziet ze na al die tijd eindelijk in dat het een verloren zaak is om mij te veroveren als je niet squatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook nietmaar stiekem wel
beetje zwaaien ermee enzoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien compenseert die dat met betere moves?
We gaan wel de buurt in, een drankje doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders doen jullie potje scrabble
Of wat zijn je plannen voor je logee?
Alles in de lengte toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch
Mono is wel lang maar wel kleine piemel
Waarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We gaan wel de buurt in, een drankje doen
Gelukkig ben je niet oppervlakkigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze na al die tijd eindelijk in dat het een verloren zaak is om mij te veroveren als je niet squatBovendien wou ze de hele tijd dat ik van alles met haar tieten deed en ik ben gewoon meer een billenman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |