SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
65 miljoen aan transfers.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
"Ja, ik heb Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva verkocht aan PSG. We besparen daarmee 150 miljoen euro in twee jaar", zei Berlusconi tegenover de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport.
Die man is echt dom. Verdienen die spelers 35 miljoen per jaar of?
Man City al eerst. Chelsea komt er nu achteraanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PSG koopt succes, net zoals Chelsea een beetje aan het doen is
Transfer geld bespaar je niet. Want dat zijn geen kosten die je normaal zou maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
Lapo:
[..]
65 miljoen aan transfers.
85 miljoen over, 2 spelers 2 jaar, dus 20 miljoen per jaar, dat is veel maar kan wel
Chelsea heeft het al gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Man City al eerst. Chelsea komt er nu achteraan
Sterft van de slechte chem lolquote:
Transfers.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sterft van de slechte chem lol
Aha, zoiets dacht ik alquote:
Het is vertaald uit het Italiaans, ik denk wel dat hij het zo bedoelt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Transfer geld bespaar je niet. Want dat zijn geen kosten die je normaal zou maken.
35 mln per jaar niet iig.quote:PARIJS - Lionel Messi is momenteel de best verdienende voetballer van de wereld. Dat maakte het sporttijdschrift France Football bekend.
De aanvaller krijgt van zijn Spaanse werkgever een salaris van 10,5 miljoen euro. Daarnaast verdiende hij 1,5 miljoen met bonussen en 21 miljoen met reclameactiviteiten. Opgeteld dus 33 miljoen euro in een jaar.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sterft van de slechte chem lol
Messi.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is vertaald uit het Italiaans, ik denk wel dat hij het zo bedoelt.
[..]
35 mln per jaar niet iig.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
DTM had een lijstje gepost, ik weet niet of die compleet is maar Hulk stond er nog niet bij.
Tuurlijk wel, hij gaat naar Chelseaquote:
Moet die transfer nog wel in FUT doorgevoerd worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij gaat naar Chelsea
Gaat nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet die transfer nog wel in FUT doorgevoerd worden.
Ja, maar om nou 2 weken te wachten bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe snel het allemaal gaatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat nog wel gebeuren.
Komen meerdere transferrondes toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |