abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36537512
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben al naar heel erg veel concerten geweest, en dit was echt een ferm optreden hoor van de SM

Ik ben bijvoorbeeld twee dagen terug nog bij Depeche Mode geweest in Ahoy en dat was een stuk minder (de show was dan wel weer goed, maar de muziek werd gebrekkig gebracht naar mijn mening).
Nou ben in 2003 bij de Simple Minds geweest en vorige week naar Depeche Mode maar vindt DM zanger Dave Gahan toch veeel beter zingen dan Jim Kerr.
Toch blijf ook Simple Minds 1 van mijn favorieten bands aller tijden,maar OMD,Erasure,Soft Cell en Depeche Mode hebben net iets meer ( bij mij dan)
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:56:51 #202
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_36537981
ik denk wel dat the simple minds iets meer tijdlozere muziek hebben gemaakt en een karrevracht meer topsongs dan OMD en Softcell. Dat blijven een beetje typisch-jaren-80-bespotte-one-hitwonder-fenomenen.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_36538175
Jah dat wel,Simple Minds heeft ook meer hits en zijn ook bekender maar toch persoonlijk hoor ik liever OMD en Soft Cell,daar heb ik gewoon iets mee.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_36538744
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:37 schreef chelloboy het volgende:

[..]

Nou ben in 2003 bij de Simple Minds geweest en vorige week naar Depeche Mode maar vindt DM zanger Dave Gahan toch veeel beter zingen dan Jim Kerr.
Toch blijf ook Simple Minds 1 van mijn favorieten bands aller tijden,maar OMD,Erasure,Soft Cell en Depeche Mode hebben net iets meer ( bij mij dan)
Dan zal je wel bevooroordeeld zijn he?

En ik had het over dít concert van de SM. Kerr was prima bij stem, Dave stond zondag af en toe een beetje schor te blèren.. (ik weet dat hij een stuk mooiere stem heeft).
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_36556257
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben een groot fan van het gitaarspel van de SM trouwens, Charlie Burchill Maar ook de bassist mocht er zijn gister
Helemaal mee eens wat kan Charlie geweldig gitaar spelen............zo ook de bassist Eddy weet goed met zijn muziek om te gaan. Ik vind Mel de drummer ook errug goed.
pi_36556447
Ik zit vaak op www.fabchannel.com te genieten van het Simple Minds concert opgenomen in Paradiso. Heerlijk nog ff nagenieten van de concerten.
pi_36560882
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:18 schreef Twatje het volgende:
Ik zit vaak op www.fabchannel.com te genieten van het Simple Minds concert opgenomen in Paradiso. Heerlijk nog ff nagenieten van de concerten.
Is inderdaad genieten thnx voor de link was hem weer helemaal vergeten joh!
pi_36571986
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:16 schreef kluivie het volgende:

[..]

Is inderdaad genieten thnx voor de link was hem weer helemaal vergeten joh!
Graag gedaan enne mooie foto's staan er op je site.
pi_36574534
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:40 schreef Twatje het volgende:

[..]

Graag gedaan enne mooie foto's staan er op je site.
Thnx vond ze ook best redelijk goed gelukt....is toch best moeilijk vind ik!
pi_36588537
Ik vind Simple Minds met Belfast Child + U2 live echt geweldig
  zondag 2 april 2006 @ 21:50:13 #211
pi_36591074
Ik welk jaar mag dat wel niet geweest zijn?
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  maandag 3 april 2006 @ 08:32:14 #212
140747 Grafhond
Amsterdamse!
pi_36599267
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef Juliette1 het volgende:
Op de Silver Box staat een versie van New Gold Dream samen met Bono. Daar word je niet echt vrolijk van.
pi_36602707
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:13 schreef kluivie het volgende:

[..]

Thnx vond ze ook best redelijk goed gelukt....is toch best moeilijk vind ik!
Vond ze erg mooi......waar heb je deze foto's meegemaakt dan!! Ik zag heel veel mensen met hun mobiel foto's maken maar ik weet niet wat voor kwaliteit dat word. Mijn eigen dig cam had ik maar thuis gelaten want daar zit me toch een flits op, ik bedoel FLITS, Charlie zou van stage donderen
pi_36609904
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef Juliette1 het volgende:
Kan ik dat ergens op terug vinden........cd/dvd/video. Ik zou het graag willen zien/horen want ik ken het niet. Belfast child is zowiezo al een geweldig nummer.
pi_36612067
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef Twatje het volgende:

[..]

Vond ze erg mooi......waar heb je deze foto's meegemaakt dan!! Ik zag heel veel mensen met hun mobiel foto's maken maar ik weet niet wat voor kwaliteit dat word. Mijn eigen dig cam had ik maar thuis gelaten want daar zit me toch een flits op, ik bedoel FLITS, Charlie zou van stage donderen
Met mijn Olympus 401 klein cameraatje maar stond ook helemaal van voren dus ja ging wat makkelijker, zag trouwens ook twee gasten van voren met een mobiel heel het concert op aan het nemen op video ben wel benieuwd of dat ergens op internet te vinden is.......als je weet wie of wat dit gedaan heeft laat hier even weten....
pi_36612380
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:47 schreef kluivie het volgende:

[..]

Met mijn Olympus 401 klein cameraatje maar stond ook helemaal van voren dus ja ging wat makkelijker, zag trouwens ook twee gasten van voren met een mobiel heel het concert op aan het nemen op video ben wel benieuwd of dat ergens op internet te vinden is.......als je weet wie of wat dit gedaan heeft laat hier even weten....
Hoi,

Kijk eens op www.youtube.com daar heb ik allemaal video beelden van overgenomen, ook oude beelden van vroeger. Ik moet ergens dat hebben staan van die mobieltje/mp3tje ga nog wel ff neuzen en als ik het vind hoor je het wel kee.
pi_36612564
Hoi Kluivie,

Deze site staat vol met muziek die je kan opslaan. www.someone-somewhere.de/live-recordings.html

Ik heb daarvan heel veel opgeslagen, leef je uit.

Bye.
pi_36612878
Hier Kluivie nog 1 voor je http://www.sampleminds.co.uk/index.php

Bye Twatje
pi_36612939
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef Twatje het volgende:
Hoi Kluivie,

Deze site staat vol met muziek die je kan opslaan. www.someone-somewhere.de/live-recordings.html

Ik heb daarvan heel veel opgeslagen, leef je uit.

Bye.
Hey

bedankt voor de link deze kende ik nog niet is altijd welkom en die mix van simple minds met bono is die niet op limewire???Zal wel is zoeken

Grtz Mario
pi_36666793
Is er hier mss iemand die me kan vertellen waar charlie Burchill woont, ik weet alleen dat ie in Dublin woont en verder niks. Ik wil dolgraag een hand tekening van hem. Wrom omdat ik verloren had met de Simple Minds week van Veronica, ik zei kop en het was munt, als ik gewonnen had, had ik een meet en greet met de Simple Minds gehad.................Balen maar goed wel kaarten gekregen voor 28-03 of is er een site waar je berichten naar de band leden toe kan sturen. Verdorie met die meet en greet had ik er mee op de foto gekund anyway mooie foto's zijn ook welkom.

Bye.
  woensdag 5 april 2006 @ 19:30:22 #221
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_36684633
Simple Minds waren tot en met New Gold Dream geweldig, daarna nog maar sporadisch goed, imho.

Nog ff een quote van Mark 'NMTB' Lamarr:
Q: What do Simple Minds and the former junta in Chile have in common?
A: They both committed atrocities in football stadiums

"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_36684733
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Brahimov het volgende:
Simple Minds waren tot en met New Gold Dream geweldig, daarna nog maar sporadisch goed, imho.

Nog ff een quote van Mark 'NMTB' Lamarr:
Q: What do Simple Minds and the former junta in Chile have in common?
A: They both committed atrocities in football stadiums

woensdag 5 april 2006 @ 22:12:57 #223
pi_36690977
ROFLOL
[/quote]
pi_36700888
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Brahimov het volgende:
Nooit naar sparkle in the rain geluisterd zeker???? pffff
pi_36704273
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:45 schreef kluivie het volgende:

[..]

Inderdaad! Die doet weinig onder voor NGD

Zelfs once upon a time heeft zijn momenten (maar is evident minder, dat dan wel)..
pi_36707918
Maar wat vinden jullie van de nieuwe cd van simple Minds dan!!!! Ik vind Black and White een geweldige cd vooral Home en Strangers. Maar Dolphins daarintegen vind ik weer wat minder tja................
pi_36714530
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:29 schreef Twatje het volgende:
Maar wat vinden jullie van de nieuwe cd van simple Minds dan!!!! Ik vind Black and White een geweldige cd vooral Home en Strangers. Maar Dolphins daarintegen vind ik weer wat minder tja................
Vind hem zozo.. sommige nummers zijn inderdaad best goed, maar ik vind hem een beetje onuitgesproken simple minds. Het zou in mijn oren ook een andere leuke britse band kunnen zijn. Weinig origineel. Underneath the ice is wel goed en het openingsnummer.
pi_36723706
Ik vind het wel echt een Simple Minds sound...... ....Black and White. Iedere band is vaak te herkennen aan hun eigen sound/muziek style en tja je vind het mooi of niet. Dit heb ik juist met U2, ze hebben best een paar goeie nummers maar spreek mij lang niet zo aan als Simple Minds en het is maar goed ook dat we niet allemaal van hetzelfde houden.
pi_36726556
Underneath the ice is een topnummer was ook live een topper .... maar ik vind dolphins dan ook weer wel heel mooi tja smaken verschillen inderdaad....maar ik hou toch echt van het gitaarwerk hoor van sparkle in the rain zeker waterfront en up on the catwalk of book of brilliant things heerlijk gewoon!
pi_36730703
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:06 schreef kluivie het volgende:
Underneath the ice is een topnummer was ook live een topper .... maar ik vind dolphins dan ook weer wel heel mooi tja smaken verschillen inderdaad....maar ik hou toch echt van het gitaarwerk hoor van sparkle in the rain zeker waterfront en up on the catwalk of book of brilliant things heerlijk gewoon!
Zeker weten...............Charlie en zijn gitaar geweldige combi. Krijg kippenvel van zijn gitaarspel. vooral Waterfront ga ik helemaal uit mijn dak.
pi_36733815
Waterfront hoort eigenlijk in het rijtje van klassiekers te staan, jammer dat ze altijd maar kiezen voor don't you en/of belfast child zou heel hoog in top 100 allertijden moeten staan, zet hem er altijd bij maar helaas ..... pindakaas
pi_36736086
Hoi kluivie,

Heb jij dat nummer al gehoord/gezien van Jim en Jinky Johnstone........Dirty old town daar zit ook zo'n heerlijk stukje gitaarspel in van Charlie

Bye
pi_36736260
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef kluivie het volgende:
Waterfront hoort eigenlijk in het rijtje van klassiekers te staan, jammer dat ze altijd maar kiezen voor don't you en/of belfast child zou heel hoog in top 100 allertijden moeten staan, zet hem er altijd bij maar helaas ..... pindakaas
Ik vind het ook erg jammer dat ze altijd dezelde draaien van Simple Minds, ik geef ook altijd Waterfront als nr 1 op maar net wat je zegt............Ze hebben zoveel meer moois op hun rep staan. Ik kan ook worden als ze het nr wegdraaien precies voor het gaafste gedeelte ggrrrrrrr
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:21:56 #234
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_36736350
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef kluivie het volgende:
De treurigheid van top...nogwat lijsten

New Gold Dream zou dan wat mij betreft de hoogst scorende SM-plaat zijn, maar wel dicht op de hielen door een aantal andere SM-songs
pi_36740000
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef kamagurka het volgende:

[..]

De treurigheid van top...nogwat lijsten
Daar heb je ook weer gelijk in maar ja ze zijn er wel dus ja vind ik dan ook weer dat ze er in moeten staan met het mooiste en beste nummer en ja NGD is prima nummer maar Waterfront is net iets beter
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:33:56 #236
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_36742554
nietus!
pi_36742766
wellus.......................hihihihihihih

Geintje.
pi_36742810
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:17 schreef kluivie het volgende:

[..]

Daar heb je ook weer gelijk in maar ja ze zijn er wel dus ja vind ik dan ook weer dat ze er in moeten staan met het mooiste en beste nummer en ja NGD is prima nummer maar Waterfront is net iets beter
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:03:13 #239
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_36745423
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:45 schreef kluivie het volgende:

[..]

Toch wel. Ik heb hem gewoon gekocht indertijd (zo'n groot zwart ding was het toen nog). Up On The Catwalk en Waterfront zijn puike nummers. Dat geldt ook voor latere songs/ singles van Once Upon A Time. Maar de consistente kwaliteit van albums als New Gold Dream, Reel To Real Cacaphony en Empire And Dance hebben Simple Minds naar mijn bescheiden mening nooit meer geëvenaard
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_36793775
Ja ik ook na een week zat er al een tik in up on the catwalk van het vele draaien ....en ja je hebt gelijk de cd's ervoor waren ook goed ..... met een aantal hoogtepunten zoals american en lovesong maar sparkle in the rain is voor mij een klassieker hoor
pi_36804957
En zo heeft iedere artiest/band zijn hoog/laag tij dagen. Ik vind alles van Simple Minds goed, het 1 iets beter dan het andere....................maar het is en blijft mijn nr 1 groep.

pi_36817587
Ze hebben wel een dipje gehad maar laatste twee albums zijn toch weer prima luisterbaar hoor, ze speelden wel weinig van het vorige album trouwens in HMH .....val me nu zomaar op och ja ze speelden waterfront
pi_36857573
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef kluivie het volgende:
Ze hebben wel een dipje gehad maar laatste twee albums zijn toch weer prima luisterbaar hoor, ze speelden wel weinig van het vorige album trouwens in HMH .....val me nu zomaar op och ja ze speelden waterfront

Naar welke van de 2 ben je geweest........................ikzelf ben naar beide geweest. 2 X giga genoten.

pi_36857909
Ben naar het laatste concert geweest voor het eerste was ik net te laat ...dus had geluk dat er tweede kwam Maar heb ook genoten hoor
pi_36859794
[quote]Op dinsdag 11 april 2006 16:03 schreef kluivie het volgende:
Ben naar het laatste concert geweest voor het eerste was ik net te laat ...dus had geluk dat er tweede kwam Maar heb ook genoten hoor
[/quote

Waar stond jij (julie) zo'n beetje dan............Ik (wij) stonden vooraan bij Charlie. Ik had deze kaarten gewonnen bij radio Veronica en deed toen tevens mee met de meet and greet maar die heb ik verloren. Ben er nog ziek van ................................

pi_36859861
Wij stonden ook vooraan maar dan aan de andere kant (kan je ook beetje aan de foto's zien) maar we waren ook vroeg genoeg......en hadden het geluk dat Jim Kerr vaak onze kant op kwam
pi_36860611
Das wel het fijne aan Jim Kerr....hij gebruikt het hele stage om zijn publiek te bekoren.

pi_36917936
Ik zat weer es flink in de pc te neuzen en kwam ik iets ouds tegen ook van Fok en miss is er iemand bekend met dit topic. Het gaat over het "plagiaat" van Simple Minds. Het zou gaan om het nummer Jewellers en daar moet een stukje in te horen zijn van ABBA - Gimme Gimme Gimme................weet iemand hier wat meer van of hoe het afgelopen is???? Ik zelf kan het stukje niet ontdekken maar nu ben ik ook geen fan van A.....bba, duzz mss is het voor een ander wel te ontdekken. (Het was geplaatst in sept 2005)

pi_36924181
Heb je gegoogeld??????
pi_36926663
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:57 schreef kluivie het volgende:
Heb je gegoogeld??????
Ik heb van alles gedaan/bekeken/bezocht/gelezen enz enz maar ik dacht mss wel een leuke vraag voor hier????????

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')