Joh...tuurlijk joh......al weer gewerkt nog news van de minds?Al richting belgie gemaild?quote:Op zondag 23 april 2006 11:15 schreef Twatje het volgende:
Heey,
Ben je al uitgefeest en uitgeslapen...................
was het gezellie!!!!!!
![]()
Hoi Belfastgirl,quote:Op donderdag 27 april 2006 19:26 schreef belfastgirl het volgende:
Twatje ,
[i]Ik lees net dat je een mailtje gedaan hebt naar Sparkle? Kan je me zeggen naar wie van ons of mss via de website want ik heb er niks van gehoord. Nu kom ik naar jou via deze website...![]()
Ik hoor nog van je?
Grtjs,
Belfast girl
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:05 schreef belfastgirl het volgende:
Hallo Gera,
Dank je voor je welkom!
Jawel, je begrijpt het goed. Ik zit in het het bestuur van de Belgische fanclub. Ik doe nl. het secretariaatswerk. Als je lid wil worden moet je bij mij zijn! Vrees dat je mailtje van vorige week ergens is blijven plakken. Sorry daarvoor.Voor je 'inleg' kijk je best even op onze website bij 'join sparkle'. Als je dit formuliertje invult zou het bij mij moeten komen. Of...je kan me persoonlijk mailen met vragen of met je gegevens en ik zorg voor de rest. Mijn emailadres staat onder mijn profiel hier op dit forum.
Jij ook welkom op het forum van sosimpleminded...met fans vanover de hele wereld...:-)
Tot mails!![]()
Belfastgirl of Marielle
Hoi Marielle,
Dank je voor je antwoord en ik zal je mailen met mijn gegevens kee.![]()
Gera
www.sparkle.be
THANKSquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef belfastgirl het volgende:
Dag Mario,
Dank je voor je welkom en yep, nog een 'crazy' fan erbij. Je weet het nog wel, daar bij jou in de buurt toen in de Ahoy...![]()
Gera, alvast welkom bij Sparkle !
Greets, Marielle
![]()
Op deze sit staan errug mooie oude foto's van SM.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:56 schreef kluivie het volgende:
Hey eindelijk er weer een liefhebber bij welkom marielleik ga trouwens is ff kijken op dat forum die kende ik nog niet namelijk!
greetz mario
Leuke site inderdaad!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:58 schreef Twatje het volgende:
[..]
Op deze sit staan errug mooie oude foto's van SM.
http://www.newwavephotos.com/SimpleMinds3.htm![]()
![]()
Hoi,quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef belfastgirl het volgende:
En op deze kan je bijna altijd non-stop naar Simple Minds luisteren!
trouwens een Nederlands koppel in de studio...
www.radiosimpleminds.com
Of kende je ze al?![]()
Marielle![]()
Hoi, je woont in Singapore en hoever bij jou vandaan is het concert dan??????quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:12 schreef Libris het volgende:
overmorgen in Singapore, weet nog niet of ik last minute ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |