Vind hem zozo.. sommige nummers zijn inderdaad best goed, maar ik vind hem een beetje onuitgesproken simple minds. Het zou in mijn oren ook een andere leuke britse band kunnen zijn. Weinig origineel. Underneath the ice is wel goed en het openingsnummer.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:29 schreef Twatje het volgende:
Maar wat vinden jullie van de nieuwe cd van simple Minds dan!!!! Ik vind Black and White een geweldige cd vooral Home en Strangers.Maar Dolphins daarintegen vind ik weer wat minder tja................
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:06 schreef kluivie het volgende:
Underneath the ice is een topnummer was ook live een topper .... maar ik vind dolphins dan ook weer wel heel mooi tja smaken verschillen inderdaad....maar ik hou toch echt van het gitaarwerk hoor van sparkle in the rain zeker waterfront en up on the catwalk of book of brilliant things heerlijk gewoon!
Ik vind het ook erg jammer dat ze altijd dezelde draaien van Simple Minds, ik geef ook altijd Waterfront als nr 1 op maar net wat je zegt............Ze hebben zoveel meer moois op hun rep staan. Ik kan ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef kluivie het volgende:
Waterfront hoort eigenlijk in het rijtje van klassiekers te staan, jammer dat ze altijd maar kiezen voor don't you en/of belfast child zou heel hoog in top 100 allertijden moeten staan, zet hem er altijd bij maar helaas ..... pindakaas
![]()
De treurigheid van top...nogwat lijstenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef kluivie het volgende:
Waterfront hoort eigenlijk in het rijtje van klassiekers te staan, jammer dat ze altijd maar kiezen voor don't you en/of belfast child zou heel hoog in top 100 allertijden moeten staan, zet hem er altijd bij maar helaas ..... pindakaas
![]()
Daar heb je ook weer gelijk in maar ja ze zijn er wel dus ja vind ik dan ook weer dat ze er in moeten staan met het mooiste en beste nummer en ja NGD is prima nummer maar Waterfront is net iets beterquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De treurigheid van top...nogwat lijsten![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:17 schreef kluivie het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in maar ja ze zijn er wel dus ja vind ik dan ook weer dat ze er in moeten staan met het mooiste en beste nummer en ja NGD is prima nummer maar Waterfront is net iets beter![]()
![]()
![]()
Toch wel. Ik heb hem gewoon gekocht indertijd (zo'n groot zwart ding was het toen nog). Up On The Catwalk en Waterfront zijn puike nummers. Dat geldt ook voor latere songs/ singles van Once Upon A Time. Maar de consistente kwaliteit van albums als New Gold Dream, Reel To Real Cacaphony en Empire And Dance hebben Simple Minds naar mijn bescheiden mening nooit meer geëvenaardquote:Op donderdag 6 april 2006 10:45 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nooit naar sparkle in the rain geluisterd zeker???? pffff
quote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef kluivie het volgende:
Ze hebben wel een dipje gehad maar laatste twee albums zijn toch weer prima luisterbaar hoor, ze speelden wel weinig van het vorige album trouwens in HMH .....val me nu zomaar opoch ja ze speelden waterfront
Ik heb van alles gedaan/bekeken/bezocht/gelezenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:57 schreef kluivie het volgende:
Heb je gegoogeld??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |