ja, check pohi eerst voordat je zo'n post maakt.quote:
Wie is pohi?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, check pohi eerst voordat je zo'n post maakt.
post history.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Wie is pohi?
Is gewoon serieus topic hoor
post historyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Wie is pohi?
Is gewoon serieus topic hoor
Post History.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Wie is pohi?
Is gewoon serieus topic hoor
Het voordeel van de USA CAR is dat Nelson Racing het blok levert.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef mvdejong het volgende:
Ik zou altijd voor de Nissan gaan. Die kan namelijk hard rechtuit, maar ook hard door de bocht. Terwijl de recente Corvettes wel een aanmerkelijk beter weggedrag hebben dan de gemiddelde Amerikaanse supercar, blijft het nog steeds een redelijk onbehouwen stuk auto, waar de Japanner een verfijnd stuk technologie is.
Dat zit rond de prijs van een GTR met pakket...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:58 schreef Yngwie het volgende:
Een Hennessey pakket om een Camaro SS meer dan 1000pk te geven zit in de US zo rond de $65.000... tel daar de auto bij op dan ben je alsnog veel geld kwijt (kan en klaar gebouwd $125.000), maar wel stukje goedkoper dan een Veyron of Koenigsegg Agera R
We zijn ooit eens begonnen met een uitzendbureauquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Wat voor bedrijf heb je eigenlijk, dat je nu in allerlei pk-monsters rondrijdt?
Je zal even rustig moeten optrekken, maar zodra je de maximumsnelheid nadert maakt grip niet zoveel meer uit (behalve als je niet op een kaarsrecht stuk rijdt).quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:10 schreef Beach het volgende:
Heeft dat wel zin zoveel pk? Ik neem aan dat die auto dat niet eens fatsoenlijk op het wegdek kwijt kan; ondanks allerlei tuning heeft het vast niet de grip van een F1 wagen.
Een GTR krijgt het heel behoorlijk op de weg....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:10 schreef Beach het volgende:
Heeft dat wel zin zoveel pk? Ik neem aan dat die auto dat niet eens fatsoenlijk op het wegdek kwijt kan; ondanks allerlei tuning heeft het vast niet de grip van een F1 wagen.
Versnellingsbak is meteen het zwakste punt van die hele auto. Vooral in het begin waren er veel problemen mee en zeker in combi met LC. Volgens mij gaf Nissan op een gegeven moment ook geen garantie meer bij veelvuldig gebruik van de LC, een nieuwe bak kost iets van 26k.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:21 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Een GTR krijgt het heel behoorlijk op de weg....
Het is wel een auto die pas tot zn recht komt vanag de 4e versnelling over het algemeen.
Vaak geven ze de 1tm 3 wat minder vermogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |