Zie je toch op het beginscherm.. Staat er T-Mobile NL?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Klatjeblei het volgende:
Ik zit trouwens dicht bij de grens van duitsland... zal toch niks uitmaken he?
Ik woon gewoon in Nederland. (stad) maar de grens is echt niet ver.
zolang je abo nog niet loopt maakt alles uit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Klatjeblei het volgende:
Ik zit trouwens dicht bij de grens van duitsland... zal toch niks uitmaken he?
Ik woon gewoon in Nederland. (stad) maar de grens is echt niet ver.
Ja als ik bovenin die balk naar beneden trek staat er T mobile NLquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:11 schreef bjorn93 het volgende:
[..]
Zie je toch op het beginscherm.. Staat er T-Mobile NL?
Dat is normaal bij T-mobile, vanaf de 16e heb je je volledige tegoed. Nu heb je 4/30 van je totale tegoed voor deze dagen (12/07 - 16/07)quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:07 schreef Klatjeblei het volgende:
Deze informatie is bijgewerkt tot: 12-07-2012
Nieuw tegoed per: 16-07-2012
Overige kosten: 7,44
Waarom gvd 4 dagen later, proberen ze mij te flashen?
Wat houden die overige kosten dan precies in?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:17 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Dat is normaal bij T-mobile, vanaf de 16e heb je je volledige tegoed. Nu heb je 4/30 van je totale tegoed voor deze dagen (12/07 - 16/07)
Dus wat heb je geleerd? Eerst contact opnemen met de klantenservice alvorens te gaan rondvragen in WGRquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:41 schreef Klatjeblei het volgende:
Ben geholpen via de chat van T mobile, netjes doorverbonden met de klantenservice chat en desbetreffende meneer vroeg mijn 06-nummer en heeft het 1 en ander nagekeken.
Het komt erop neer dat de software nog mijn account moest programmeren en dat het nu allemaal klopt. Moest wel even de factuur in de gaten houden.
Gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |