Totdat je hengel aan zelfontbranding begint.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef gogosweden het volgende:
helemaal mee eens
Gisteren gevist in onweer. Heerlijk man
Wat was de vangst?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef gogosweden het volgende:
helemaal mee eens
Gisteren gevist in onweer. Heerlijk man
gebeurt niet zo snel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Totdat je hengel aan zelfontbranding begint.
Jammer. Gerda Smit is teleurgesteld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
3 witvis en 1 grote baars
helaas geen paling
Normaal wel maar afgelopen nacht niet...wakker om 4.00 uur en daarna niet meer goed in slaap komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik slaap er altijd doorheen...
Watquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is een mooi fenomeen maar ik ga niet speciaal naar het onweer staan kijken zoals een slaaf.
Dit. En dan met regen erbijquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:10 schreef gogosweden het volgende:
ik kan ook altijd lekker slapen als het onweert
Inderdaad, Ik werd vanochtend rond 9 uur wakker. Ik kom beneden: ''HEB JE DIE ONWEER GUHOORD''. Ik heb er helemaal niet last van gehad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:10 schreef gogosweden het volgende:
ik kan ook altijd lekker slapen als het onweert
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik werd vanochtend rond 9 uur wakker. Ik kom beneden: ''HEB JE DIE ONWEER GUHOORD''. Ik heb er helemaal niet last van gehad.
Onweer is het mooiste schepsel van de natuurquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en dan kijken mensen je raar aan als je zegt dat je onweer leuk vind
Ik had dus precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik werd vanochtend rond 9 uur wakker. Ik kom beneden: ''HEB JE DIE ONWEER GUHOORD''. Ik heb er helemaal niet last van gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |