MUST SEEquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
OMG OMG OMG VANAVOND OM 21:00 OP TLC
EXTREME POODLES!!!!
GEEN TV. Godverd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
EXTREME POODLES!!!!
OMG!!! Kijken!!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
EXTREME POODLES!!!!
omg!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
MIJN VADER IS NIET THUIS IK KAN KIJKEN
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
MIJN VADER IS NIET THUIS IK KAN KIJKEN
WATquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef RenRen- het volgende:
Ja, kan ik niets aan doen, Fiets deed het expres
GIEV.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En omg baked chococheesecake is omnomnom.
Dat klinkt echt baas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En omg baked chococheesecake is omnomnom.
Kom maar halen.quote:
Okay tot zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom maar halen.
Zal recept vanavond even overtikken.
Er is er 1 van de Allerhande met Oreo bodemquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat klinkt echt baas.recept I can haz?
Ik jou ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb het te druk in mijn hoofd de laatste tijd en ik mis jullie.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik jou ook
Kom hier je hoofd leeg maken dan![]()
*zet brabopet op*quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]liefje! We moeten snel weer eens een brabo kliekjes meet houden!
Ik ben gister naar magic Mike geweest trouwens
JOah, goeden idee!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]liefje! We moeten snel weer eens een brabo kliekjes meet houden!
Ik ben gister naar magic Mike geweest trouwens
Ja Magic Mike vind jij niet zo interessantquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOah, goeden idee!
Magic Mike? Dat klinkt als een goede circusactiviteit
Is het matig?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja Magic Mike vind jij niet zo interessant... mannelijke stripperfilm haha. Maar weet niet of iemand anders hier 'm nog wil zien
Hmmmm... half/half. Matthew Mcconhoeschrijfjedit is een beetje vies. Maar Magic Mike niet, en The Kid niet, en die gast die in White Collar speelt ook niet. En ze zijn veel bloot.quote:
Tetten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT IS DEZE
Quote hier nietsvermoedende FOK!kers
Matig genoeg voor suf vermaeck? Ik hou van suf vermaeck.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmmm... half/half. Matthew Mcconhoeschrijfjedit is een beetje vies. Maar Magic Mike niet, en The Kid niet, en die gast die in White Collar speelt ook niet. En ze zijn veel bloot.
Dat welquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matig genoeg voor suf vermaeck? Ik hou van suf vermaeck.
Ik zal ff terugspelen goed? Alleen ben jij veul beterderquote:
speelt daarom niemand terug?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal ff terugspelen goed? Alleen ben jij veul beterder.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:27 schreef Lindytje het volgende:
Zo, swapdoos staat klaar om te vertrekken, nieuwen topique gemacht, schonen lei endezo
Jonge, ik was aan het vreten.quote:
James Bond collectie! 1 oktober (dus als ik in Amerika ben waarschijnlijk al verkrijgbaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die daar links vanwat is het wat is het wat is het?
James Bond! Tofheid!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
James Bond collectie! 1 oktober (dus als ik in Amerika ben waarschijnlijk al verkrijgbaar![]()
![]()
)
Ik zit er klaar voor.quote:
Jaaaaaaquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga ook een ander dier van Sien maken denk ik
Altijd handig, samenvallende dingen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:11 schreef Diconnected het volgende:
Le fu, ik zou 4 augustus met vrienden naar de Efteling gaan, maar nu krijg ik net een mailtje dat op diezelfde dag vrijgezellen is van beste vriendin
Ja idd, wel balen wantquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd handig, samenvallende dingen.
Gelukkigquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
hallon![]()
Met stiefbroer is alles goed gegaan hij heeft vandaag geen nieuw hart gekregen maar een interne aed
Sgoe hoor, ben toch te lam geweest om die dingen allemaal eens op de post te doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Hai! Ik maak straks even je geld over. Ben over een half uur wel thuis!
ja gelukkig welquote:
Wait whut ik heb wat gemist geloof ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja gelukkig welhij moet eerst 27 kilo afvallen dan krijgt ie een nieuw hart en dan heeft ie nog waarschijnlijk nog maar 10 jaar
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wait whut ik heb wat gemist geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn...
Knoei
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]Damn wat kut zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Geen goed nieuws, knie is verrot, heb een kraakbeentransplantatie nodigquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ja, hebben we hier nog goed nieuws vandaag?
Dico hoe ging het bij de orthopeed?
Ik ook!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef Mss het volgende:
Ik ben echt legendarisch slecht in rumble.
Kak zeg! weten ze al hoe het komt dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen goed nieuws, knie is verrot, heb een kraakbeentransplantatie nodigword doorgestuurd naar het UMC in Utrecht.
MONEY! EINZ!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Schaar heb het geld naar je overgemaakt net, ik was het even vergeten sorry!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef Mss het volgende:
Ik ben echt legendarisch slecht in rumble.
Buy EVERYTHING!!!!!!quote:
Nope, gewoon een slechte kniequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kak zeg! weten ze al hoe het komt dan?
Fuuu maar je was al eerder eraan geopereerd toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope, gewoon een slechte kniezit in de familie helaas. Alleen ik ben de enige met dit knieprobleem
Hoe heet je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ijs en Dico, ik mag niemand meer toevoegen aan m'n spellen, dan moet ik betalen![]()
Misschien werkt het wel als jullie mij uitnodigen
Ja al 2x, in okt 2009 en afgelopen okt. Alleen afgelopen operatie heeft weinig nut gehad blijkbaar, want kraakbeen zit gewoon weer volledig losquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Fuuu maar je was al eerder eraan geopereerd toch?
das echt minder dan! hoe lang moet je nu wachten of is dat niet bekend?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja al 2x, in okt 2009 en afgelopen okt. Alleen afgelopen operatie heeft weinig nut gehad blijkbaar, want kraakbeen zit gewoon weer volledig los
toegevoegdquote:
arts in delft gaat nu overleggen met een arts in utrecht, dus hoor hopelijk asap bericht van arts in utrecht voor consult en evt operatiedatum.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
das echt minder dan! hoe lang moet je nu wachten of is dat niet bekend?
Das wel fijn dat het best wel snel gaatquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
toegevoegd
[..]
arts in delft gaat nu overleggen met een arts in utrecht, dus hoor hopelijk asap bericht van arts in utrecht voor consult en evt operatiedatum.
Ja dat wel. Maar baal er gewoon ontzettend van dat ik wéér onder het mes moet binnen 1 jaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Das wel fijn dat het best wel snel gaat
Ja dat zou wel kut zijn inderdaad hoop dat je snel terecht kuntquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar baal er gewoon ontzettend van dat ik wéér onder het mes moet binnen 1 jaarhoop heel erg dat ik voor school begint geopereerd wordt, anders zit ik weer met een achterstand enzo
Ik heb hem binnen!quote:
Oh dat is wss mijn schuldquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, nou heb ik er weer 2 met Dico
Goeden oplossing welquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat is wss mijn schuldwant ik liep vast en toen drukte ik overal op
Gaarne zou ik van Ijs te weten komen welk merk chocolade hier precies bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan niet slapen dus zat terug te lezen vanaf dinsdag. En die foto's van MM en IJs, zo gaaf![]()
En herkenbaar ookIk heb een aantal dezelfde foto's
En natuurlijk een foto van mezelf in kano om half 1 's nachts, terwijl de zon scheen![]()
Binnenkort maar even uitzoeken, we hebben een stuk of 2000 foto's ( tsja...) dus dat wordt nog een werkje.
IJs, die chocolade waar jij het van de week over had, die je ingeslagen had, je bedoelt Fazer neem ik aan? Ik heb 1 reep "verse melk" melkchocolade (maitosuklaa - valmistettu tuoreesta maidosta) meegenomen en GODDAMN! dat is echt té lekker spul!![]()
En nu:
1. spijt dat ik niet meer heb meegenomen, omdat het hier niet te koop is en echt gruwelijk lekker.
2. trots op mezelf dat ik niet meer heb meegenomen, omdat ik aangekomen ben in de vakantie (de schoonmaakster op werk vroeg zelfs of ik zwanger was) en ik een beetje moet gaan matigen met lekkere onverantwoorde dingen
![]()
En ik wil terug.... ik had vanmiddag weer wat problemen met wat Badr Hari (of hoe die knakker ook heet) achtige types en gezeik en files en en en en toen dacht ikhet noorden, daar wil ik weer heen
![]()
Zo, nu maar eens een poging tot slapen doen, voor ik me in filosofisch gezeik ga storten
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:55 schreef megamandy het volgende:
Zit ik nog een aflevering van True Blood te kijken, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Dat wijf heeft mijn pallet![]()
Eigenlijk stopte ik de aflevering om te checken of het serieus een boek van Twilight was, dat vond ik ook wel humor en toen zag ik het UD palette
quote:
In je eerste weekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:20 schreef Mss het volgende:
Zodenju mijn wekker is niet af gegaan. Gelukkig ben ik nog redelijk op tijd uit mezelf wakker geworden, want het zou een faal zijn om twee dagen achter elkaar te laat te komen.
Gewoon autoreplies op hun mailboxen. Onze webmail moet geupdate worden dus de klant kan zelf de vakantiemelding niet instellen (faal ik weetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat zijn dat voor meldignen dan?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon autoreplies op hun mailboxen. Onze webmail moet geupdate worden dus de klant kan zelf de vakantiemelding niet instellen (faal ik weetKwamen we deze week achter); dus nu moet ik dat voor de klant instellen op hun pop mailboxen
Wat een kutwerkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon autoreplies op hun mailboxen. Onze webmail moet geupdate worden dus de klant kan zelf de vakantiemelding niet instellen (faal ik weetKwamen we deze week achter); dus nu moet ik dat voor de klant instellen op hun pop mailboxen
uitkering aanvragen en vies veel bier drinken en om te tien minuten godverdomme schreeuwen terwijl je op een leeg bierkratje op de stoep voor je huis zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een kutwerk
Ik zou ontslag nemen
nou, als dat geen neuken wordt.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een kutwerk
Ik zou ontslag nemen
Pehehehe ah ik vind het niet erg.. Ik vind het wél erg dat men persé moet vertellen waar ze naartoe gaanquote:
Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat ! WEAR ALL THE HAKKEN. BATS EVERYDAYquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou, als dat geen neuken wordt.
en het is ook nog vrijdag de 13e, zomg!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
En...........
[ afbeelding ]
Scumbag brain![]()
It's stuck in my head again
Cif heeft me nu een tegenstander.... Is gewoon niet meer leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik heb een perfecte rumble tegenstander voor je
w a i n i t a (zonder spaties)
Eerste ronde, 817 punten wtf
ÉÉN PUNTJE VERSCHIL MET JOU SQ... 1 PUNTJEquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik heb een perfecte rumble tegenstander voor je
w a i n i t a (zonder spaties)
Eerste ronde, 817 punten wtf
Damnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif heeft me nu een tegenstander.... Is gewoon niet meer leukDie haalt handig 80 woorden in 1 partij
Dafuq !
Ik heb gisteren m'n record gehaald, 52quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif heeft me nu een tegenstander.... Is gewoon niet meer leukDie haalt handig 80 woorden in 1 partij
Dafuq !
winst is winstquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ÉÉN PUNTJE VERSCHIL MET JOU SQ... 1 PUNTJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het doet nog wel pijnquote:
Ik kom vaak niet verder dan woorden van 3 of 4 letters omdat ik zo zit van snel snel SNEL SNEL TIJD DRINGT AAHHHquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het vervelend dat het zo verslavend is. Vooral omdat ik er zo sleckt in ben![]()
Ja precies en dan doe je maar iets en zie je dat je een woord vormt als: dfilgn en dan denk je: WTF ARE YOU DOING THATS NOG EVEN EEN WORDquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom vaak niet verder dan woorden van 3 of 4 letters omdat ik zo zit van snel snel SNEL SNEL TIJD DRINGT AAHHH
En dan doe je Dfojde en dan zegt de app PING omdat hij het blijkbaar wel een woord vindtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies en dan doe je maar iets en zie je dat je een woord vormt als: dfilgn en dan denk je: WTF ARE YOU DOING THATS NOG EVEN EEN WORD
En als het klaar is, kijk ik naar de woorden van de andere en vraag ik me af hoe ik sommige toch gemist kon hebben
Transponstser!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies en dan doe je maar iets en zie je dat je een woord vormt als: dfilgn en dan denk je: WTF ARE YOU DOING THATS NOG EVEN EEN WORD
En als het klaar is, kijk ik naar de woorden van de andere en vraag ik me af hoe ik sommige toch gemist kon hebben
vooral dezenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan doe je Dfojde en dan zegt de app PING omdat hij het blijkbaar wel een woord vindt
Ik vind er toch echt niet meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word altijd bang als Ijs weinig spelvauten in mijn verslagen vindt. DAT KAN TOCH HEUL NIET![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
maar sinds ik Rumble heb moet ik mijn telefoon twee keer per dag opladen![]()
![]()
Je kan toch iets.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij doet het ook goed maar het is meer van HUH, is dit ALLES? Hoezo schrijf ik normaal
mebbe wel een goed idee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:39 schreef RenRen- het volgende:
Over 4 uur ga ik weg. Misschien moet ik eens inpakken.
Ik hoop het, bij meer dan 10 spelvauten krijg je je verslag terug en moet je alles eruit halenquote:
je gaat je koffer gebruiken he?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jouw tas zit nog lekker in zijn V&D aankooptasje
en terecht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop het, bij meer dan 10 spelvauten krijg je je verslag terug en moet je alles eruit halen
Nee ;') Want dan ka nik niet meer naar huisquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je gaat je koffer gebruiken he?
Dan is het goed. WAnt dan kan ik hem een week na dur vurkansie meenemenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee ;') Want dan ka nik niet meer naar huis
Net alsof wij beter onze eigen fouten zien dan mbo'ersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en terecht.op de uni zitten en spelfouten maken.
Kon je toch wel, als ik mn koffer had genomen had ik uiteraard ook die tas van je meegenomenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan is het goed. WAnt dan kan ik hem een week na dur vurkansie meenemen
Uhhh ja?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof wij beter onze eigen fouten zien dan mbo'ers
En dan de koffer achter laten bij mij en de tas mee ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kon je toch wel, als ik mn koffer had genomen had ik uiteraard ook die tas van je meegenomen
Daarom ook vroeg beginnen, kan je het laten liggen enzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je een tekst schrijft dan zie je na een tijdje je eigen fouten niet meer hoor
Ja ik bedoel meer dat wanneer je een tekst geschreven hebt en je deze na gaat kijken dat je dan niets meer ziet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uhhh ja?
MBO-ers weten niet dat ze fouten maken omdat ze gewoon dom zijn. Uni mensen behoren te weten hoe je woorden schrijft. Dus dan kan je de fouten ook makkelijker opsporen.
Echt, lees een verslag van een MBO-er en je ogen gaan bloeden.
ik ben mbo'er, weinig doms aanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uhhh ja?
MBO-ers weten niet dat ze fouten maken omdat ze gewoon dom zijn. Uni mensen behoren te weten hoe je woorden schrijft. Dus dan kan je de fouten ook makkelijker opsporen.
Ja, dat kan ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook vroeg beginnen, kan je het laten liggen enzo.
Je leest een stuk tekst toch na als je het net getypt hebt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je een tekst schrijft dan zie je na een tijdje je eigen fouten niet meer hoor
Nederlans.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer dat wanneer je een tekst geschreven hebt en je deze na gaat kijken dat je dan niets meer ziet.
Je mag wel verwachten dat de tekst minder fouten bevat dan een tekst van mbo'ers maar foutloos kan gewoon niet. Je typt altijd wel iets verkeerd.
Jij bent dan ook geen petje....quote:
true, dan is er idd nog het verschil tussen een typfout en een spelfoutquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer dat wanneer je een tekst geschreven hebt en je deze na gaat kijken dat je dan niets meer ziet.
Je mag wel verwachten dat de tekst minder fouten bevat dan een tekst van mbo'ers maar foutloos kan gewoon niet. Je typt altijd wel iets verkeerd.
Je ziet het dan echt niet. Dan moet je het al een paar dagen laten liggen, maar ja, uitstelgedrag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je leest een stuk tekst toch na als je het net getypt hebt?
Ja, maar dan zie ik geen fouten hoor. Ik lees overal overheen. Als je er een dag of een paar dagen niet naar kijkt en het dan na gaat kijken dan zie je het wel. Maar ik heb nooit iets zo vroeg afquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toch fijn dat je ons allebei belachelijk maaktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uhhh ja?
Neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan de koffer achter laten bij mij en de tas mee ?
paar dagen laten liggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je ziet het dan echt niet. Dan moet je het al een paar dagen laten liggen, maar ja, uitstelgedrag.
Neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is geen grapje hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
paar dagen laten liggen.![]()
hij is erg goed ja.
Ook spelfouten mag je gewoon maken hoor, als je ze er maar uithaalt voor publicatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
true, dan is er idd nog het verschil tussen een typfout en een spelfout
datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb spelfouten gezien door mensen met een doctorstitel waar een MBO-er zich nog voor zou schamen
Waarheidquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
paar dagen laten liggen.![]()
hij is erg goed ja.
Ik heb het hier over het type doorsnee MBO-er. Al mijn klasgenoten op het MBO konden echt geen zin zonder fouten schrijven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toch fijn dat je ons allebei belachelijk maakt
[..]
Nee
TRUE ! Ik voel dat ik ook dyslexie heb/begin te kweken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spelfouten maken komt toch altijd door dyslexie?
Mijne welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het hier over het type doorsnee MBO-er. Al mijn klasgenoten op het MBO konden echt geen zin zonder fouten schrijven.
NEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:52 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ooit gehoord van iemand die Gymnasium deed en een latijnse tekst moest vertalen "en ze snapte al de hele tijd niet waarom ze het elke keer over je zus hadden, wat is er met mijn zus?"
Jep.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb spelfouten gezien door mensen met een doctorstitel waar een MBO-er zich nog voor zou schamen
Jij bent een belgquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TRUE ! Ik voel dat ik ook dyslexie heb/begin te kweken.Want dat krijg je.. zomaar endezulks
![]()
quote:
Bij neerlandici zie ik het ook. Treurig wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je goed bent in toegepaste natuurkunde wil namelijk niet zeggen dat je een perfecte taalbeheersing hebt
wiggle wigglequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:53 schreef RenRen- het volgende:
Even een BH zoeken, ik wil niet op vakantie zonder BH
Ik kan dat altijd bij alles roepen bij jouquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl gaat in skjoe's schuur krassen en wiegen
als je ze moet geloven wel jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spelfouten maken komt toch altijd door dyslexie?
En dan heb ik het niet over een verstrooide fout of afgedwongen spellingsverandering.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij neerlandici zie ik het ook. Treurig wel.
Skjoe d'r krasschuurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl gaat in skjoe's schuur krassen en wiegen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan dat altijd bij alles roepen bij jou![]()
Goeden argument voor alles jonge!
gesloopt als in: helemaal kapot en niet mee bruikbaar of als in: er is 'iets' kapot?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:54 schreef RenRen- het volgende:
Fieeeets
Ik heb misschien je kadootje gesloooopt
RIP aan Wim en Fredquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga werken. Eerste keer 24-uursdienst. Ik denk dat ik morgen dood ben![]()
Het is al erg genoeg dat cif altijd zegt dat ie aan 'ontwikkelingshulp' doet door mij onder zijn hoede te nemen. Nu wordt het helemaal als een volwaardigen handicap gezienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat is juist handig!
Net als roepen dat het door je hormonen komt!
Kapot als in misschien is hij kapot want ik liet het tasje perongeluk heel hard vallen maar het zit natuurlijk in inpakpapier, anders is het geen kadootje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gesloopt als in: helemaal kapot en niet mee bruikbaar of als in: er is 'iets' kapot?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
het is al erg genoeg dat cif altijd zegt dat ie aan 'ontwikkelingshulp' doet door mij onder zijn hoede te namen. Nu wordt het helemaal als een volwaardigen handicap gezien
Alhoewel.. zou ik wao kunnen aanvragen?
Wanneer komen die?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer waarom moeten ze er nu weer bij zetten dat die james bond limited edition isTelkens als ik LE zie; denk ik; JA MUST HAVE KOPEUH KOPEUH KOPEUH
Alle collecties zijn LEquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer waarom moeten ze er nu weer bij zetten dat die james bond limited edition isTelkens als ik LE zie; denk ik; JA MUST HAVE KOPEUH KOPEUH KOPEUH
Cif antwoordt op mijn whatsapp als we beide alweer thuis zijn en 2 meter van elkaar op de bank zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg een whatsapp vanaf bovenverdieping 'HEY IK GA DOUCHEN DOE EENS BROODJES AFBAKKEN'
hoezo lui
quote:
Kerst ergens dus.quote:...in samenwerking met Sony Pictures voor de feestdagen van 2012 een spectaculaire limited edition nagellakcollectie...
Oja holiday, nicequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alle collecties zijn LE
Space, volgens mij is het de kerstcollectie
DUN CARE LE MUST HAVEquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alle collecties zijn LE
Space, volgens mij is het de kerstcollectie
Ze staan denk ik nog op TDquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DUN CARE LE MUST HAVE
zucht
Alhoewel ik uiteindelijk die le hunger games ook niet heb gekocht![]()
En nu ik er weer aan denk wil ik ze alsnog...
![]()
Argh waarom zijn ze niet sold out zodat ik niet meer kan falenquote:
Een docent Nederlands op het HBO vroeg of ik een rapport, (ging over funderingen), ergens gejat had. Het was zo goed als foutloos en het verhaal klopte. Het was leesbaar zei hij. Mijn argument dat ik dyslectisch ben was geen ondersteuning voor mijn verweer dat ik het toch echt zelf geschreven had.quote:
Ik heb ze allemaal maar nog maar 2 gelakt ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
hunger games, wat een briljante collectie
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kapot als in misschien is hij kapot want ik liet het tasje perongeluk heel hard vallen maar het zit natuurlijk in inpakpapier, anders is het geen kadootje.
DUBBELE VERRASSING MORGEN
Tuurlijk zijn er domme MBO-ers, dat ontken ik niet, maar iemand met MBO bij voorbaat als dom bestempelen is wat overdrevenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een docent Nederlands op het HBO vroeg of ik een rapport, (ging over funderingen), ergens gejat had. Het was zo goed als foutloos en het verhaal klopte. Het was leesbaar zei hij. Mijn argument dat ik dyslectisch ben was geen ondersteuning voor mijn verweer dat ik het toch echt zelf geschreven had.![]()
Als je dyslexie hebt controleer je je werk toch extra goed...maar dat had hij nog niet eerder gehoord.
Echt, er is een hele grote groep MBO-ers die totaal niet kunnen schrijven. En dan gaat het in mijn ervaring altijd om bouwkunde mensen.
ik hou zo van je.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
IK HEB ZE AL IN MIJN WINKELMANDJE GEKLIKT BIJ BUBS WHYYYY
Wrom begin ik er ook over. priem gij stom wijf gij.
Ik durf nietquote:
Als je in Drenthe zou wonen en een gemiddelde groep MBO-ers zou zien zou je me gelijk geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er domme MBO-ers, dat ontken ik niet, maar iemand met MBO bij voorbaat als dom bestempelen is wat overdreven
FTFYquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je in Drenthe zou wonen en een gemiddelde groep MBO-ers zou zien zou je me gelijk geven.
Ik moet het anders zeggen: de gemiddelde MBO-er in Drenthe is dom.
Mehehequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb eik een buitenlands adres nodig om ze af te leveren. Bij mij thuis kan ik het niet maken. Op het werk ook niet want die whatsappen cif meteen
What is wrong with mehh
je mag mijn adres wel gebruiken hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb eik een buitenlands adres nodig om ze af te leveren. Bij mij thuis kan ik het niet maken. Op het werk ook niet want die whatsappen cif meteen
What is wrong with mehh
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mag mijn adres wel gebruiken hoor
oh sorry.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]NEEEHHEEE je moet zeggen dat ik niet spoor en dat heul niet hoor te doen !! Denk aan de keuken !11!!!!!!1!!
* PriemGirl gaat nog wat wiegen
Noeezzz!!! You will be missedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga verdrinken zo jonge, verdrinken!!
Kutregen.
Met je honderdmiljoenmiljard untriedsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Amai priem, hedde gij die lakjes wel echt nodig? Alé ge hebt er al zoveel hè
Ik koop toch niksquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met je honderdmiljoenmiljard untrieds
Swaphoerquote:
Ik gebruik die ook never nooit nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:24 schreef RenRen- het volgende:
Er zit een stylus bij mijn ereader die ik niet mee kan nemen omdat hij nergens aan vast kan
Dacht dat het wel handig kon zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik gebruik die ook never nooit niet
Ik zou niet weten waarvoorquote:
Als het nieuw is denk ik "eeh vinger vies bah" en dan ben ik blij met zo'n stylusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvoorVinger is genoeg
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het nieuw is denk ik "eeh vinger vies bah" en dan ben ik blij met zo'n stylusMaar slaat nergens op
Muggenspul?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef RenRen- het volgende:
Wat ga ik vergeten mee te nemen naar Texel?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vriend
Gisteren belde ie eerst dat er file was en dat ie laat thuis zou zijn en dus onderweg zou eten. Ik zo, prima.
Belt ie later op, dat de file voorbij is en dat ie toch graag thuis gezond eet. Dus ik naar de jumbo om salade te halen enzo.
BB komt thuis, eet maaltijdsalade op. Zie ik net op mijning dat er gisteravond bij de Burger King langs de snelweg is gepind![]()
Aaah busted.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vriend
Gisteren belde ie eerst dat er file was en dat ie laat thuis zou zijn en dus onderweg zou eten. Ik zo, prima.
Belt ie later op, dat de file voorbij is en dat ie toch graag thuis gezond eet. Dus ik naar de jumbo om salade te halen enzo.
BB komt thuis, eet maaltijdsalade op. Zie ik net op mijning dat er gisteravond bij de Burger King langs de snelweg is gepind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |