abonnement Unibet Coolblue
pi_340283
Ergeren jullie je ook zo aan ruth, spui hier je frustraties.

Voor mij, zoals velen voor mij al zeiden, Ruth is een kruising tussen Seki/Ruud/Büllent en Esmeralda, maar vul aan....................

Buitenwip-poll

Wie wint er uiteindelijk

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 09:13:37 #2
862 Arcee
Look closer
pi_340347
quote:
Op 14 september 2000 04:42 schreef Coos het volgende:
Wie wint er uiteindelijk
Wie is Amanita?
  donderdag 14 september 2000 @ 09:20:58 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_340358
Ik ben het wel met je eens dat Ruth niet okay is, maar ik wacht nog even met het spuien van mijn ergenissen.

First things first: eerst moet Mariska de bus uit, daarna zal ik mijn 'aandacht' verleggen naar de 'schoolmeester'.

pi_341375
Van mij mag die Richard eruit, wat een eikel zeg
  donderdag 14 september 2000 @ 19:54:57 #5
1770 petra
het is zakken.. of slagen...
pi_341398
Ik vind dat je gelijk hebt over Ruth. hij vind zichzelf ook zo geweldig. Ik heb iets van 2 maanden les van hem gehad en in het echt is hij nog erger
EXAMENNNNNSSSS
  donderdag 14 september 2000 @ 20:48:42 #6
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_341483
Ruth ziet zich zelf met flair de rol van Busgoeroe spelen. Het enigste wat dit opgewonden paardenstaartje doet is roddelen, uitspraken ontlokken en spelen dat hij de leiding heeft. Ruth is in het dagelijks leven faliekant mislukt en probeert nu via de bus zijn leven nog wat richting te geven.

Misschien had hij inderdaad beter de methadonbus kunnen nemen!

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  vrijdag 15 september 2000 @ 01:15:36 #7
3728 Beetlejuice
insufficient temptation.......
pi_342069
ik heb een bloedhekel aan die Ruth maar hij doet het wel slim. gaat iedereen raad geven en speelt voor iedereen de vertrouwenspersoon, op die manier weet hij zeker dat niemand hem zal nomineren.......
Maar van mij mag ie liever NU weg dan over 1 minuut wat een mispunt/misbaksel. het is echt met de pet op
Share what you know, learn what you don't

pi_342089
quote:
Op 15 september 2000 01:15 schreef Beetlejuice het volgende:
ik heb een bloedhekel aan die Ruth maar hij doet het wel slim. gaat iedereen raad geven en speelt voor iedereen de vertrouwenspersoon, op die manier weet hij zeker dat niemand hem zal nomineren.......
Maar van mij mag ie liever NU weg dan over 1 minuut wat een mispunt/misbaksel. het is echt met de pet op
ik ben het helemaal met je eens, ik hoop dat die overjarige puber zonder eigen indentiteit snel de bus verlaat. wat haat ik die hapsnurker!!!!! die gozer is echt bloed irritant!!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_342096
Hè hè, eindelijk wat mensen die snappen waarom ik dit topic heb geopend.

Wat een pedante klojo

Buitenwip-poll

Wie wint er uiteindelijk

  vrijdag 15 september 2000 @ 21:59:13 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_343684
Dat semi kunstenaar gedoe is echt om te walgen. Djiezus wat irritant hoe die daar zo interessant stond te doen met het in enkel frotten van de tuinstoelen
  vrijdag 15 september 2000 @ 23:24:58 #11
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_343814
Ik hoop eigenlijk dat ze allemaal oprotten. De eerste bus was errug, maar deze ellende slaat echt alles. Zum kotzen.Dusse... nokken met die lui.
pi_344284
quote:
Op 15 september 2000 01:15 schreef Beetlejuice het volgende:
ik heb een bloedhekel aan die Ruth maar hij doet het wel slim. gaat iedereen raad geven en speelt voor iedereen de vertrouwenspersoon, op die manier weet hij zeker dat niemand hem zal nomineren.......
Maar van mij mag ie liever NU weg dan over 1 minuut wat een mispunt/misbaksel. het is echt met de pet op
I thought it, you said it...
pi_344521
Ik zie hier alleen maar negatieve opmerkingen over Ruth. Waarom is hij dan zo populair? Ook bij de andere passagiers, behalve misschien bij Richard.
Ik weet het niet, ik vind hem wel meevallen. Alleen hij zegt steeds GEWELDIG en dat is het enige wat mij irriteert.
Maar goed zo heeft iedereen zijn stopwoordjes, toch?
  zaterdag 16 september 2000 @ 23:22:08 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_345124
Sorry hoor, maar ik heb liever dat ze allemaal naar huis gaan.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 17 september 2000 @ 21:17:08 #15
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_346239
Ik wel Seki terug, Ruth is een karikatuur van zichzelf, wat een flapdrol.
You must be out of your brilliant mind.
  zondag 17 september 2000 @ 21:39:46 #16
2180 Avia
FOK-Member
pi_346255
jongens! wat ben ik blij dat we weer onwijs gaaf aan het genieten zijn van de bus!
De stemming zit er weer goed in op FOK.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_346607
ik vind ruth niks, mariska ook niet, maar die ruth mag van mij nog eerder weg
Kimberley
pi_346637
Het moment dat Klukkluk roept, "oh I love myself so much", is niet ver meer bij ons vandaan.

Per minuut erger

Buitenwip-poll

Wie wint er uiteindelijk

pi_347155
quote:
Op 14 september 2000 19:54 schreef petra het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt over Ruth. hij vind zichzelf ook zo geweldig. Ik heb iets van 2 maanden les van hem gehad en in het echt is hij nog erger
...Catoot heeft veel respect voor Petra, in de wetenschap dat je een sterk mens moet zijn om dat te overleven..
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_347570
Nah, ik moet zeggen dat ik Ruth niet irritanter vind danb de anderen in de bus! Richard is toch het toppunt voor mij hoor! Dat hij Zoe's "harde tepel moest aanraken!" Wat een sukkel!!! Maar goed, misschien komt het omdat ik ruth al zo'n 10 jaar ken (als het niet langer is) en nu misschien wel aan zijn irritante trekjes gewend ben Dus goed nieuws voor alle mensen die zich aan hem ergeren: Geef hem 10 jaar, dan wen je er wel aan! hahahahaha
Geef mij een raadsel en mijn antwoord zal zijn: Tingele-klingele-tingele-tijn
pi_348019
eeh, wie was die opgeschilderde totempaal?? ruth hè??pffffff...wat een idioot!!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 19 september 2000 @ 12:33:04 #22
1529 DariusDFrolic
Where Frolic is symbolic
pi_348890
De nieuwe Klukkluk is geboren:

Chief Dances with Geitenwollen Ondergoed

Kan iemand de vredespijp door laten komen?

The early bird catches the worm, but the second mouse gets the cheese.
pi_349362
Hey Ruth,

Bedankt dat je altijd onze vrouwen wou versieren..

Je EX-vrienden

Hopelijk wordt deze bus voor jouw Speed 3!!

Geef mij een raadsel en mijn antwoord zal zijn: Tingele-klingele-tingele-tijn
pi_349399
"Ruth, waarom heb je je gezicht beschildert?" ... vraagt ons schaap rekening houdend met een belachelijk antwoord van opperhoofd Ruth ... "Kijk dat zit zo Ton; ... iemand van mijn stam gaat ons vanavond verlaten!"

GEWEEEEEELDIG WAT EEN LUL

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  dinsdag 19 september 2000 @ 18:15:31 #25
1529 DariusDFrolic
Where Frolic is symbolic
pi_349414
Geweldige carriere, voorspel ik deze man.

-Pipo de Clown 2000: Ruth als knetterstonede Indiaan die op ontdekkingstocht gaat over de Vlaamse vlaktes met zijn maatjes Pipo de Koen en Mariskamaloe, op een missie om de Belgen te leren lachen

-Radio Hiawatha: Een nieuwe radioshow met Ruth als bezielde native Dutchman, met onderwerpen als Rooksignalen met Accent, Hoe klim ik in Bomen terwijl de camera's met me mee kunnen draaien en Tipitherapie: rook een pijp met...

-Teleac:Iedereen kan schilderen:Wie tot tien kan tellen, kan Ruth over tekenen horen vertellen

En dit is de populairste passagier...Mijn god. Hoe krijgen we deze man naar de eeuwige jachtvelden?

The early bird catches the worm, but the second mouse gets the cheese.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')