MOAR!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er zit echt veel moois in
Bepje werd er ook een beetje hebberig van ghehe!
[ afbeelding ]
En een mooie buitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Man o man wat was dat een bevalling! Er zat zoveel leuks in, moest moeite doen om te kiezen maarrrrrr dit heb ik er uit gehaald;
[ afbeelding ]
Star Gazer - 307 / Misa - Phazers on Stunning / Sinful Colors - Show me the way
[ afbeelding ]
Models Own - Peacock Green / Models Own - Lemon Meringue / Zoya - Mimi
[ afbeelding ]
Essie - Eternal Optimist / Essie - Dive Bar / Sephora by OPI - Mash-up
[ afbeelding ]
NFU-Oh - 62 / OPI - Rally Pretty Pink
En dit stop ik er in terug:
[ afbeelding ]
En de koffer gaat hierna naarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrIncantrix
wordt ie persoonlijk afgeleverd?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef Incantrix het volgende:
Wiehoe, wat een goeden buiten yay voor de koffer morgen, gezellig thuisbezorgd
Yeshquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wordt ie persoonlijk afgeleverd?
goede buitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Man o man wat was dat een bevalling! Er zat zoveel leuks in, moest moeite doen om te kiezen maarrrrrr dit heb ik er uit gehaald;
[ afbeelding ]
Star Gazer - 307 / Misa - Phazers on Stunning / Sinful Colors - Show me the way
[ afbeelding ]
Models Own - Peacock Green / Models Own - Lemon Meringue / Zoya - Mimi
[ afbeelding ]
Essie - Eternal Optimist / Essie - Dive Bar / Sephora by OPI - Mash-up
[ afbeelding ]
NFU-Oh - 62 / OPI - Rally Pretty Pink
En dit stop ik er in terug:
[ afbeelding ]
En de koffer gaat hierna naarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrIncantrix
tupperwarebakje? Als je niks had gezegd had ik het nooit meer geweten hahahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yeshkunnen we in de tuin lekkers smikkelen en kan ik eindelijk eens dat tupperware bakje teruggeven dat ik al tijden vergeet
Die van de oreonomsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
tupperwarebakje? Als je niks had gezegd had ik het nooit meer geweten hahaha
Mogen we een emoslinger?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die van de oreonomsMijn lief had het achterin de kast geparkeerd, dus het was mij ook compleet ontglipt.
Godverquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mogen we een emoslinger?
Ik denk dat we snel nog eens thee moeten lurken
Fijn dat ie er isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Maar het was wél gezelligen sinds Stef toch graag Bella eens wil aaien..
![]()
Enniewees, de koffer/bak/dinges is dus hierso much pretty
Doe maar rustig aan hoor! Ik ben morgen toch werken tot 's nachts, dus antwoord op zijn vroegst op maandagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
Morgen PM ik je even Lin, ik ben er wel zo'n beetje uit denk ik.. Nog even twijfelen over 2 dingen
Ooww, kijk, dan heb ik een beetje spelingquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor! Ik ben morgen toch werken tot 's nachts, dus antwoord op zijn vroegst op maandag
Goeden buit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Ohai! Ik was beswapkoffertIk kreeg visite van de Taartjesfee en haar cupcake en kijk nou wat mijn huis werd binnengesleept!
[ afbeelding ]
We aten nog een zelfgebakken cake en cupcake en Stef braken boven de boel even af (zo schattig![]()
) en het was heul gezellig!
Toen Taart weer weg was en onze lieve Trixie alleen over was (kind tijdelijk even op bed gesjankerd ofzo) kon ik gaan grabbelenEn OH BOY, ik werd er best heul stuiterig van!
[ afbeelding ]
Ik moest wikken en wegen, mijn zoon diverse lakjes weer afhandig zien te maken ("MIJN") en wat wel cool was was dat hij heel heel fan was van een lakje die ik zelf waarschijnlijk amper een blik waardig had gegund, maar doordat hij er zo blij van werd heb ik 'm toch uitgeprobeerd en hou ik 'm
En deze ook nog:
[ afbeelding ]
P2 - Electric
CG - Material Girl
BB Couture - Joker
( [ afbeelding ] )
CG - Let's Groove (Stef's keuze)
Nubar - Dreamer's Island
Color Club - Covered in Diamonds
En ik deed ook weer supertopsecret secret lakjes terug:
[ afbeelding ]
En morgen gaat de koffer weer op reis!