Ik kan geen afstand doen van dingen, jeweetz.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
En dan nog eens wat: Ik ben nu al zo goed als door de deelnemers heen... Wie wil er nog mee doen?? De doos is kei gaaf, dus komt allen![]()
Ikweetz jonguhquote:Op maandag 30 juli 2012 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan geen afstand doen van dingen, jeweetz.
Minequote:Op maandag 30 juli 2012 16:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
En hierbij dan mij swapverlsag:
Na lang wachten was ie daar dan eindelijk de Swapdoos, met een chagrijnig kijkende pakketman van de PostNL want ja je zult maar met 25+ graden bij een deur staan vol met een doos vol met nagellak en een hyper hyperventilerende vrouw in de deur opening.
De Doos was er!
And it was all mine!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen begon het uitpakken, en wat een leuks zat er tussen!
[ afbeelding ]
Dit is wat ik er uiteindelijk uit heb gehaald![]()
[ afbeelding ]
En dit is wat er terug gaat!
[ afbeelding ]
En de volgende die de doos krijgt *insert tromgeroffel*: AVIFI
Ik ga hem morgen voor je op de bus doen krijg je daarna een PM van met de T&T code
Space Cadet, Haleys comet en It's not rocket siencequote:Op maandag 30 juli 2012 16:23 schreef Incantrix het volgende:
Goooeede vangst Aardbei![]()
Wat zijn de namen van die Orly's?
Lindy, mag ik dan ook nog een keer meedoen?
Die moest er natuurlijk bij die blije kop fotoquote:Op maandag 30 juli 2012 16:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
MineEn die blije kop op de foto
![]()
Leukleuk
Toen was ie er nog niet!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:35 schreef milka82 het volgende:
Ooeeeee,ik was vorig weekend in dh,en ik weet waar Swarte haar huis woont,ik had em moeten kapen!
+1, viel mij ook al op!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef princess-a het volgende:
Vette buit Swarte
Het valt me trouwens op dat de laatste dames best veel laten zien van wat er nog meer in zit. Een beetje addict kan toch al vrij goed zien welke lakjes het zijn. Ik doe voorlopig niet mee dus mij maakt het niet uit,maar misschien wel leuk voor de dames die wel meedoen om er weer wat subtieler mee te zijn?
Ik ben bang dat nu de koffer alleen maar uit toffe dingen bestaat, ik niets te ruilen heb.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
En dan nog eens wat: Ik ben nu al zo goed als door de deelnemers heen... Wie wil er nog mee doen?? De doos is kei gaaf, dus komt allen![]()
Nice!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
En hierbij dan mij swapverlsag:
Na lang wachten was ie daar dan eindelijk de Swapdoos, met een chagrijnig kijkende pakketman van de PostNL want ja je zult maar met 25+ graden bij een deur staan vol met een doos vol met nagellak en een hyper hyperventilerende vrouw in de deur opening.
De Doos was er!
And it was all mine!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen begon het uitpakken, en wat een leuks zat er tussen!
[ afbeelding ]
Dit is wat ik er uiteindelijk uit heb gehaald![]()
[ afbeelding ]
En dit is wat er terug gaat!
[ afbeelding ]
En de volgende die de doos krijgt *insert tromgeroffel*: AVIFI
Ik ga hem morgen voor je op de bus doen krijg je daarna een PM van met de T&T code
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |