Er stond een vriendelijk verzoek van Lindy in het swapschrift of degene die de laatste pakt, nieuwe wil halen. Ik kan natuurlijk 2 tie raps op de TU jatten maar dat is dan weer een beetje schraal voor de volgendequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:11 schreef megamandy het volgende:
Tie raps gewoon op de tu jatten
En Mirjam jouw verslag
Ik zie nu pas dat ik 2 getypt hebquote:
dit is de nagelswapdoos topic he, niet de scquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Grommmmm.... Mijn ene teen is wat 'duf' in mn nieuwe schoenen; terwijl ie aan mijn andere voet perfect zit. Nu twijfel ik of ik een maat groter moet bestellen; maar mij lijkt dat ik dan helemaal ga zwemmen... *hakt stuk van teen af*
WOOPSquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is de nagelswapdoos topic he, niet de sc
Wat netjens van jouquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er stond een vriendelijk verzoek van Lindy in het swapschrift of degene die de laatste pakt, nieuwe wil halen. Ik kan natuurlijk 2 tie raps op de TU jatten maar dat is dan weer een beetje schraal voor de volgende
NICEquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En toen was daar.....de koffer!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik kan Mirjams ERMAHGERD verslag niet evenaren, dus dat zal ik ook niet proberen![]()
Na een avondje spitten, had ik er het volgende uitgehaald:
[ afbeelding ]
Nubar - Sky Sparkle
Kiko - 264
Layla Ceramic Effect - 23
Orly - ? (groene shimmer iets, staat geen naam meer op)
Hits Speciallita - Hera![]()
![]()
De volgende dag bij daglicht heb ik de lakjons toch nog maar een keer bekeken. En toen dacht ik van
[ [url=http://www.mannahattamamma.com/Nemo-seagulls[1]-thumb-400x273.jpg]afbeelding[/url] ]
Dusss toen heb ik er ook maar het volgende uitgehaald![]()
[ afbeelding ]
Color Club - Red Velvet
China Glaze - Foxy
Models Own - Purple Blue
Catherine Arley - 669
[ afbeelding ]
China Glaze - Mistletoe Kisses
China Glaze - Rare & Radiant
China Glaze - Sexy In The City
Sephora by OPI - One Less Lonely Glitter
En ik heb er uiteraard ook genoeg moois voor teruggestopt! De koffer is inmiddels weer onderweg! En naar wie???!??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.