quote:
KAISERSLAUTERN (ANP) - Bundesligaclub FC Kaiserslautern heeft trainer Andreas Brehme per direct op straat gezet. Dat heeft de Duitse voetbalclub maandag bekendgemaakt. De club houdt Brehme verantwoordelijk voor de moeizame competitiestart; Kaiserslautern won nog geen enkel duel.Oud-international Brehme (41) had sinds oktober 2000 de sportieve leiding op de Betzenberg. Assistent-trainer Karlheinz Emig neemt voorlopig de honneurs waar.
quote:Niemand gelezen dat hij tonnen zoniet miljoenen verdiend heeft aan transfers van jonge afrikaanse voetballers die hun heil bij KV Mechelen gingen zoeken, op een gegeven moment had KV Mechelen 35 selectie spelers. Aad de Mos moest zo nodig met modder gooien nadat hij ontslagen was bij de club, toen heeft de club de ware aard van het ontslag even onthuld.
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:55 schreef tong80 het volgende:
...vandaag is Aad de Mos ontslagen als technisch-directeur van KV Mechelen.Ons Aadje is de koploper qua 'In goede harmonie uit elkaar gaan.'
Ik denk dat Bert van Marwijk de eerst volgende is die een Aadje de Mos krijgt.
Wie denk jij gaat met een afkoopsom van 3 ton vervroegd met vakantie, al dan niet met Aadje ?
Aad de Mos is een gevaar voor de voetballerij die zijn status als deskundige ZEKER niet verdiend. vieze Geldwolf.
quote:2 weken geleden aad nog gezien bij voetbal inside? ik geloof aadje wel, kv mechelen:
Op maandag 26 augustus 2002 16:06 schreef Lassekjus het volgende:[..]
Niemand gelezen dat hij tonnen zoniet miljoenen verdiend heeft aan transfers van jonge afrikaanse voetballers die hun heil bij KV Mechelen gingen zoeken, op een gegeven moment had KV Mechelen 35 selectie spelers. Aad de Mos moest zo nodig met modder gooien nadat hij ontslagen was bij de club, toen heeft de club de ware aard van het ontslag even onthuld.
Aad de Mos is een gevaar voor de voetballerij die zijn status als deskundige ZEKER niet verdiend. vieze Geldwolf.
quote:In de VI stond ook een heel verhaal over deze kwestie.
Op maandag 26 augustus 2002 16:52 schreef kavorka het volgende:[..]
2 weken geleden aad nog gezien bij voetbal inside? ik geloof aadje wel, kv mechelen:
Voelde zowaar sympathie voor de Mos.
quote:Ziekenhuis, iets aan z'n hart ofzo. Weet het niet precies.
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:58 schreef tong80 het volgende:[..]
Waar is Otto gebleven dan ?
Robert Wasseige van Standard Luik. Staat na 5 wedstrijden stijf onderaan en vliegt er dus uit.
De Engelsen zouden al gewed hebben...
quote:De kans zit er weer in dat Aad de Mos met zijn Aad de Mos Company (c)
Op vrijdag 9 augustus 2002 00:55 schreef tong80 het volgende:
...vandaag is Aad de Mos ontslagen als technisch-directeur van KV Mechelen.Ons Aadje is de koploper qua 'In goede harmonie uit elkaar gaan.'
Ik denk dat Bert van Marwijk de eerst volgende is die een Aadje de Mos krijgt.
Wie denk jij gaat met een afkoopsom van 3 ton vervroegd met vakantie, al dan niet met Aadje ?
Ga er maar vanuit dat ie er is uitgeknikkerd na de nederlaag van gisteren.
quote:Ik mag hopen dat hij snel uit zijn lijden verlost wordt
Op zondag 29 september 2002 16:21 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is Foppe aan de beurt ?
p.s. Is Arie Haan niet al meer onstlagen dan Aad de mos.
quote:Ik vertrouw die Friezen niet hoor.
Op maandag 30 september 2002 13:43 schreef Fulton het volgende:
jullie hebben allemaal kunnen zien wat de voorzitter er van vond
Foppe blijft dus iig zitten tot de kerst, ook al verliezen ze nog 4x op rij
quote:Ik kan me niet voorstellen dat dat nog lang gaat duren
Op zaterdag 2 november 2002 23:13 schreef CAZZO het volgende:
Vraag me af hoe lang Bosz het nog vol blijft houden..
quote:
MAASTRICHT (ANP) - MVV heeft trainer Roger Reijners op non-actief gesteld. Manager Marcel Franssen heeft dat maandag bevestigd. De oud-speler, die twee jaar lang de technische leiding van de Maastrichtse club had, werd maandag over de beslissing van het bestuur geïnformeerd.Reijners wordt verantwoordelijk gehouden voor de slechte resultaten van MVV dit seizoen. De ploeg verloor vrijdag thuis met 4-1 van Helmond Sport en staat na tien wedstrijden met zes punten op de voorlaatste plaats.
Ron Elsen, hoofd jeugdopleidingen van MVV, neemt voorlopig de werkzaamheden waar. Het bestuur heeft hem gevraagd de rest van het seizoen af te maken. Elsen beraadt zich over dit voorstel.
quote:Trieste actie van MVV. Klagen dat ze geen geld hebben, maar wel even de trainer eruit trappen.
Op maandag 4 november 2002 14:21 schreef golfer het volgende:
ANP:
[..]
quote:Aad de Mos voor Etienne Delangre
Al Wasl heeft Johan Boskamp aan de kant geschoven. De Nederlandse coach werd geslachtofferd na de slechte seizoensstart. Uit de eerste drie wedstrijden haalde de club uit de Verenigde Arabische Emiraten slechts één punt.
quote:
Charleroi heeft Etienne Delangre aan de kant geschoven. Het ontslag van de trainer (39) hing al in de lucht, aangezien de Zebra's in België slecht presteren. Met vier punten staat Charleroi laatste in de Eerste Klasse. Assistenten Khalid Karama en Mario Notaro nemen de plaats van de coach in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |