oh?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:59 schreef afsje het volgende:
Ha FOK!kers,
Mijn BMI is 31. Ik moet dus minstens 20 kilo afvallen om een gezond gewicht te bereiken.
Het gaat niet om wat jij wilt maar wat zij wilt egoistquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Niet afvallen. Niks mis met een lekkere stevige meid. Beter dan een mager ding waarbij je niks hebt om vast te pakken.
Dat, plus het feit dat het gewoon geen gezond gewicht is voor haar lengtequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:03 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat jij wilt maar wat zij wilt egoist
Wat een onzin, zolang je geen morbide obesitas hebt zijn wat kilo's teveel niet per definitie ongezond.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat, plus het feit dat het gewoon geen gezond gewicht is voor haar lengte
95 kilo voor iemand van 1,74 is niet een paar kilo te zwaar, maar VEEL te zwaar, dus dik. Kunnen we wel goedpraten of whatever, maar het is echt wel voorbij het stadium 'mollig'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat een onzin, zolang je geen morbide obesitas hebt zijn wat kilo's teveel niet per definitie ongezond.
Misschien heeft hij zijn tanden voor het eerst in 4 jaar geflost...!?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
6 kilo in 1,5 week, wat heeft jouw vriend geamputeerd?
...na zo'n 10-15 weken houdt dat idd vanzelf wel op idd...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Tja..1986 het volgende:
6 kilo in 1,5 week is veel en ongezond. Dat gaat hij niet volhouden ook.
Bij vrouwen met mooie rondingen, waar het vet op plekken zit waar het mooi uitkomt (boobies, bips, heupen, etc), dan valt het idd minder op en is het minder storend.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef afsje het volgende:
Bedankt voor jullie reacties.
Ik vind het fijn dat jullie serieus reageren, en dat sommigen zelfs aangeven dat ik niet te zwaar ben, al weet ik zelf wel anders natuurlijk, haha.
Als je me zou zien, zou je niet zeggen dat ik 'dik' ben, hooguit stevig.
Sporten gaat lastiger, aangezien ik een zwakke enkel heb, die ooit gebroken is geweest, en nooit meer de oude is geworden. Hierdoor heb ik er snel last van als ik actief ga doen.
Ik hoor graag verder van jullie, nogmaals bedankt!
!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
95kg is erg erg zwaar.
Begin rustig met sporten, kap met die vette snacks, drink veel water en eet niet meer na 18 uur. Zo verlies je snel vet.
Ik heb het puur over vet verliezen. Geen behoud of opbouw van spieren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
!!!niet meer eten na 6 uur
!!! En caseïne eiwitten dan?
Rustig beginnen is zeker een idee, ik heb een Wii Fit, zou dat verschil maken?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
95kg is erg erg zwaar.
Begin rustig met sporten, kap met die vette snacks, drink veel water en eet niet meer na 18 uur. Zo verlies je snel vet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |