Heb ik ook een keer gehad. Zag dat die gast een briefje voor mijn deur aan het schrijven was dat ik er niet was, en toen de deur opengedaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:25 schreef dr.Bellows het volgende:
Zo gaat dat met al die postbezorgers. Heb een keer meegemaakt dat die gast een briefje in de bus douwde dat ik er niet zou zijn. Ben toen maar even met hen mee gelopen
Terechte klacht.
Drie keer gehad dat ik een pakketje "gemist" had terwijl ik gewoon thuis was en zo'n beetje naast de bel zatquote:
Eerder dat ze rond 15:00 komen aankakken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:30 schreef Metalfrost het volgende:
Tussen 12 en 18. Denk je echt dat ze stipt op tijd om 12:01 voor de deur staan? Nee. Waarom zouden ze anders zo'n groot tijdvak reserveren?
O en, alvast gefeliciteerd met je verjaardag
Dat is het nog lang niet..quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerder dat ze rond 15:00 komen aankakken.
Nee, maar hij is nu dus al geweest. Punt is dat ik het morgen wel echt moet hebben. Wat als hij het me morgen weer flikt?quote:
Kon niet, want de dagen daarvoor was ik sowieso niet thuis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:40 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Volgende keer eerder bestellen dus, of bij een leverancier die een betrouwbaardere pakketdienst gebruikt.
Op je werk laten bezorgen, of naar zo'n afhaalpunt laten versturen dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kon niet, want de dagen daarvoor was ik sowieso niet thuis.
Dat ga ik de volgende keer ook zeker doen. Man man man, wat een gezeik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Op je werk laten bezorgen, of naar zo'n afhaalpunt laten versturen dan.
Jij bied aan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Doe jij dat even lekker, met je onzinnige post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |