Ik had gister weer een andere jongen op bezoek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Moet je niet zoveel over andere jongens praten
Misschien helpt de mannelijke assistent ook wel meequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
Door de TT moest ik denken aan de tandarts die al mijn ex haar gaatjes vult
Ik heb gisteren ook gewoon keihard liggen neuken dus wat je zegt doet me niksquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had gister weer een andere jongen op bezoek.
Pas op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien helpt de mannelijke assistent ook wel mee
Mooi voor jequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren ook gewoon keihard liggen neuken dus wat je zegt doet me niks
Ik hoop niet dat hij te diep boortquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
Door de TT moest ik denken aan de tandarts die al mijn ex haar gaatjes vult
Wat een gore slet zeg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:08 schreef Skv het volgende:
Ik zocht gisteren mijn ex-ex op (eentje eerder). Die heeft gewoon nog steeds met dezelfde gozer als waar ze mee kreeg toen het uit ging tussen ons.
Dat was zes jaar geleden ofzo.
Echt een vieze hoer.quote:
Is toch mooi, als ze schijnbaar de ware liefde vindt na jou? Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik iemand iets heb bijgebracht. Waarschijnlijk 'gatverdamme, hem nooit weer, ik kies het tegenovergestelde' en dat blijkt dan een goede keuzequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:08 schreef Skv het volgende:
Ik zocht gisteren mijn ex-ex op (eentje eerder). Die heeft gewoon nog steeds met dezelfde gozer als waar ze mee kreeg toen het uit ging tussen ons.
Dat was zes jaar geleden ofzo.
Moet je nagaan als je ex lesbisch is 'geworden'. Dan heb jij het verpest voor de gehele mannelijke bevolking!quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is toch mooi, als ze schijnbaar de ware liefde vindt na jou? Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik iemand iets heb bijgebracht. Waarschijnlijk 'gatverdamme, hem nooit weer, ik kies het tegenovergestelde' en dat blijkt dan een goede keuze
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:11 schreef muhahaha het volgende:
Ah mijn ex is inmiddels gaan samenwonen met zijn nieuwe vriendin
Ze heeft wat met een halve neger.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is toch mooi, als ze schijnbaar de ware liefde vindt na jou? Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik iemand iets heb bijgebracht. Waarschijnlijk 'gatverdamme, hem nooit weer, ik kies het tegenovergestelde' en dat blijkt dan een goede keuze
Jesus, ik vond mijn ex al snelquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
Die van mij woonde twee maanden nadat het uit was al samen met haar nieuwe vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |