Beetje een rare redenering, doe je dat ook zo met je helm? Ik ben nog niet met mijn hoofd op de stoep terecht gekomen, dus draag ik geen helm?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:32 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
dat klopt. Maar zolang ik dat nog niet ervaren heb zal ik niet snel met handschoentjes rijden.
Helm heb ik altijd als standaard uitrusting gezien, dus die heb ik op gezet voordat ik met mijn hoofd op de stoep terecht kom.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Beetje een rare redenering, doe je dat ook zo met je helm? Ik ben nog niet met mijn hoofd op de stoep terecht gekomen, dus draag ik geen helm?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:47 schreef eentwee het volgende:
Ik heb hetzelfde, hele tijd zonder gefietst. Aan het begin vond ik ze zelfs irritant. Op langere ritten draag ik ze nu wel altijd, maar soms rijd ik zonder om mijn handen een beetje te laten bijkleuren
hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:47 schreef eentwee het volgende:
Ik heb hetzelfde, hele tijd zonder gefietst. Aan het begin vond ik ze zelfs irritant. Op langere ritten draag ik ze nu wel altijd, maar soms rijd ik zonder om mijn handen een beetje te laten bijkleuren
Moet je ook eens proberen met een zonnebril te gaan rijdenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb overwogen om mn handschoenen mee te nemen op vakantie zodat m'n mooie kleurlijntjes niet weg gingen. Nu heb ik gewoon bruine handenZo suf.
Als je ze niet hebt mis je ze ook niet, denk ik. Was zelf wel blij toen ik overstapte, daarna nooit meer niet gedragen. Ook hele goedkope van het Rose huismerk maar wel met een flinke gel laag erin.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:27 schreef eentwee het volgende:
[..]
Moet je ook eens proberen met een zonnebril te gaan rijdenVoor mij een raadsel dat je zonder kunt!
er bestaan wel uv doorlatende handschoentjes (weet alleen niet of je dan alleen witte naden op je hand ziet zitten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:12 schreef Blik het volgende:
[..]
haha
Ik vind die lijntjes ook suf op mijn polsen, hele witte handen en dan een hele bruine arm
Hangt er vanaf wat je doel is. Als je ooit ook maar een beetje serieus wilt gaan trainen kan je er niks mee omdat geen hartslag ondersteuning.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:35 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb deze fietscomputer gekocht: http://bbbcycling.com/accessories/cycling-computers/BCP-11W/
Moet toch voldoende zijn?
Hartslag is (voorlopig) niet nodig. Ik moet nog beginnen met fietsen, dus voor nu wil ik eigenlijk alleen m'n huidige snelheid zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je doel is. Als je ooit ook maar een beetje serieus wilt gaan trainen kan je er niks mee omdat geen hartslag ondersteuning.
Shimano Ultegra. Het carbon frame is van Definitive/Gitane: http://www.definitive-fietsen.nl/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Net fietsje. Welke groep is dat? Huismerk frame?
Zou zelf die stuurpen en zadelpen wel zwart maken, maar dat is puur smaak natuurlijk
Leuk fietsje hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Shimano Ultegra. Het carbon frame is van Definitive/Gitane: http://www.definitive-fietsen.nl/
Ik ben zelf ook pas weer begonnen met fietsen (jaren geleden reed ik nog wel eens wat rondjes van 2x p/wk +/- 40km maar dan op de MB, en toeren op een MB is niet je van het vind ik) dus nu op zoek gegaan naar een racefiets.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef sbientje het volgende:
avond![]()
Ik wil ook graag beginnen met recreatief wielrennen. Aangezien ik maar een arme sloeber ben, en het wel eens een tijdje wil uitproberen, denk ik dat ik op zoek ga naar een tweedehandsfiets. Wat is een redelijk budget daarvoor?
Ik las overigens ergens dat je boven de 80 kilo een stalen frame moet hebben, klopt dit?
Ziet eruit als een heel klein fietsje..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef RedScorpion het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook pas weer begonnen met fietsen (jaren geleden reed ik nog wel eens wat rondjes van 2x p/wk +/- 40km maar dan op de MB, en toeren op een MB is niet je van het vind ik) dus nu op zoek gegaan naar een racefiets.
Sinds een paar weken de Xtrail Tiagra 2012 hier vandaan gehaald. Goede zaak naar mijn ervaring. En ik heb er nu de 1e paar ritjes opzitten en moet zeggen bevalt prima.
Let op dat het niet alleen bij de fiets blijft, maar ook nog kleding, helm, accessoires. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
Dit is die van mij:
[ afbeelding ]
Valt nog mee, hier passen 0.75 liter bidons niet eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ziet eruit als een heel klein fietsje..
Valt mee ja, oogt wat kleiner op de fotoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef RedScorpion het volgende:
Gewoon een 54. Ben zelf ook niet zo heel groot, net geen 1.80
voor iemand van net geen 1.80 klinkt 54 overigens wel klein. Maar eigenlijk boeit het niet, zolang de fiets maar goed zitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef RedScorpion het volgende:
Gewoon een 54. Ben zelf ook niet zo heel groot, net geen 1.80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |